Herken ik heel goed.. zodra je de datum passeert dan takel je met het uur af lijkt het wel. Bij de eerste voelde ik me ook zoooooo emotioneel. Ik heb toen een boek over positief denken gekocht. Dat heeft me de laatste dagen wel doorgeholpen Ik denk dat ik na maandag (uitgerekend) ook wel wat minder plezier in het zwanger zijn ga hebben...
Vaddie: wauw spannend! Wel vervelend dat je suikers zo schommelen. Mevrouw pinguin: hoeveel liep je bij de 1e over tijd? Ja jij bereikt je datum ook al snel.
Boomm fijn dat je jullie thuis zijn en bv goed gaat. . Alleen jammer dat ze zo slaperig is haha. Meisje.. t klinkt als mijn verhaal.. Hoop dat strippen nu wel werkt.. Maar hier zei vk toen als t de 1e x niet werkt is de kans klein dat t andere keren wel werkt want vliezen los is los.. En k zou als k jou was wel vast verwijzing zh vragen voor controle en evt datum inleiding.. Heb je iig een datum om naar toe te leven. Als uk dan eerder komt is t mooi mee genomen. Vaddie wauw aftellen dus. Wel nog een hele spannende week voor jou met je suikers. Uhm rest sorry vergeten... Nog steeds alles op telefoon. Vandaag is de dag dat ik een maand geleden uitgerekend was en noud is al 3 weken vandaag! Vandaag naar t zh geweest en meneer heeft koemelk allergie dus hup over op andere voeding..
CSI: strippen is niet gelukt doordat ik nog geen ontsluiting had. Hopelijk vandaag wel ontsluiting. Het liefst geen inleiding. Wil zo graag thuis bevallen. Maar dit ga ik ook niet lang volhouden denk ik. Wauw alweer 3 weken oud. Ach wat vervelend zeg! Wel fijn dat jullie er zo snel achter gekomen zijn
Hoe is het meisje? Hoe was het bij de vk? Heftig he die emoties. Ik vind je echt zo sterk. Snap dat het nu ff teveel wordt. Ff janken... Dat is altiijd ff lekkker.
1cm ontsluiting op dit moment. Bloeddruk was aan de hoge kant. Gelijk doorgestuurd naar de gyn. Ben net terug. Alle onderzoeken waren goed gelukkig Dus geen zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen. Kan zijn dat de bevalling er aan zit te komen, maar daar ga ik me niet in vast bijten. ctg zag er goed uit. Had ook regelmatig krampen. waren ook goed te zien. zaten elke keer op de 100 hoger kon ie niet. zo even onder de douche gaan staan. als ze dan nog steeds terug komen ga ik ze maar even timen. Mijn gevoel op dit moment is dat ik wel weer tegenaan kan. Zeker nu alle controles weer goed waren. Ook nog voldoende vruchtwater. Beeb was heel druk tijdens de ctg. Geeft me ook wel weer een gerust gevoel. Morgen de verloskundige bellen wat we nu verder gaan doen & wanneer evt. controle.
Echt? Wat een goed boek dan mevrouw Pinguin. Dat had ik ook wel kunnen gebruiken. Al liep ik maar een dag overtijd. Ik had gehoopt op mn vaders verjaardag te bevallen, maar dat mislukte. Hij leeft niet meer, dus had ik dat wel heel speciaal gevonden. Snap dat je aan het slaapritme van je dochter moet wennen. Tis ook zo`n 2 uur vroeger dat ze wakker wordt. Pfff Haha, foei csi wel op alles reageren . Nee joh, lekker genieten. Dat komt wel weer en op je phone reageren is natuurlijk niet ideaal. Joehoe al 1cm ontsluiting. Eindelijk heeft het wat gedaan. Gelukkig dat alles goed is. Ben je toevallig niet vannacht bevallen??? Hoop het wel. Spannend vaddie. Ben heel benieuwd. Pff, en dan is bijna idereen bevallen L. Behalve Babii en ik. Blijven jullie wel hier kletsen of gaan jullie al over op een mama topic? Ben benieuwd of het hier een maart of toch een april kindje wordt.
Ja die 1cm geeft me wel weer een klein beetje hoop. Helaas is het nog rustig aan deze kant. Wel wat menstruatie krampjes. Maar dat is standaard bij mij 's ochtends. Straks vk bellen. Ben benieuwd wat we nu gaan doen. . Blijf nog wel even meekletsen hoor totdat jij ook bevallen bent. elkaar blijven steunen heh!
Marievs. Nog 5 dagen werken is wel te overzien, al snap ik heel goed dat het nu zwaar wordt. Maar wel met het lekkere weer nog verlof dan inderdaad. Heb elke keer twee winterbaby's gehad, dus vind het wel leuk dat de lente er nu aankomt. 3 onder de 3 is momenteel wel even heel pittig. Het moment dat ik V aanleg om te drinken beginnen de andere twee te klieren of ruzie te maken. Alsof ze het aanvoelen dat ik even niet op kan staan haha. We blijven gewoon hier kletsen totdat iedereen bevallen is hoor! Wel zo gezellig! Meisje. Heb je al andere dingen geprobeerd om weeën op gang te krijgen? Lees dat sex/orgasme vaak helpt.. Fijn dat alles goed was bij de gyn. En al 1 centimeter ontsluiting! Het begin is er! Csi. Wat vervelend dat N koemelkallergie heeft. Hoe zijn jullie daarachter gekomen? Hier een beetje een dipje. Ben zo onzeker over de borstvoeding. Het duurt zo extreem lang doordat ze elke keer in slaap valt. Ben vaak een uur/1,5 uur bezig. Is eigenlijk niet te doen met N en M erbij, want die willen ook aandacht. Maar heb gisteravond tips gekregen van een LK en daarmee gaat het wel iets beter geloof ik. Volgens mij hapt ze nu beter aan en drinkt wat actiever. Zodirect moeten we extra naar de kinderarts, ze komt niet genoeg aan dus hij wil haar even checken. Ook weer bloedprikken, zo sneu.
Boommm: Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt. Je hebt trouwens ook van die tepelhoesjes. Waardoor het aanhappen wat beter gaat. (zeggen ze) Succes straks bij de kinderarts! Ja dat lijkt me ook vervelend om te zien als ze bloed bij der gaan prikken. Sex zie ik niet meer zo zitten. Doordat de baby zo diep ingedaald is. 2 weken geleden nog wel sex gehad. Maar nu lijkt het me niet meer zo comfortabel. Verder heb ik niet zo'n zin om van alles te gaan proberen om weeën op te wekken. Ben dan bang voor alleen maar teleurstellingen. Ja het begin is er zeker! Vanochtend wel mijn slijmprop verloren met wat helderrood bloed. Al zegt dat ook niet altijd wat. We gaan het wel zien. Straks maar weer even de wekelijkse boodschapjes in huis halen
Ik reageer straks op iedereen. Even een ego berichtje pfff wat zijn die voorweeen vreselijk. Ondanks dat het de tweede is dacht ik gisteren dat het begonnen was. Ik stond op met rugpijn en de hele dag harde buiken.. werden steeds frequenter en tegen de avond ook pijnlijk. Wezen douchen en toen werd het nog heftiger. Uur later bloedverlies. Vk gebeld, kan zijn dat het is begonnen zei ze. Ga maar naar bed en probeer wat te slapen. Om 4 uur vanmorgen stopte alles. .... dus toch vals alarm
Ah nee... Dat meen je niet. Zucht. Wat een domper dan zeg. Sterkte rn hopelijk zet het toch nog door.
ah wat balen zeg!! Wie weet is er daar beneden wel veel gebeurd. Komt vk nog controleren of je ontsluiting etc. hebt of dat niet?
Meisje93, wat fijn dat er al een cm opening is! Slijmprop verloren? Reken maar dat het snel begint hoor! Je lichaam is druk bezig Bij de eerste ben ik met 41+3 bevallen. Het begon met het verliezen vd slijmprop. csi wat vervelend van de koemelkallergie. Hopelijk gaat het met de nieuwe voeding beter. Marievs Ik neem me voor te blijven kletsen. Waar is babbii? Boommm, bv kan je zo onzeker maken. Welke tips heb je gekregen?
Ik hoop het! Vk had me nog gebeld. En mag vanmiddag langs komen. Dan gaat ie proberen te strippen. Grote kans dat ik nu wat meer ontsluiting heb na die hevige krampen en na het verliezen van de slijmprop. Weet nl. Niet zeker of ze gisteren alleen gevoeld hebben of ook daadwerkelijk gestript is. Hoe gaat het nu met je?
Wat balen zeg dat het weer rustig is bij je! Strippen is gelukt. Had nu 1-2cm ontsluiting. Net wat bloedverlies gehad. Nu wel af en toe flinke krampen. Ga ze zo maar timen. Ben benieuwd of het door gaat zetten
Meisje93 Ik ben ook benieuwd voor je maar als ik naar mijn eerste bevalling keek ging dat exact zo. GA anders ff douchen of in bad en kijk wat er gebeurt. Spannend hoor.
Na het douchen blijven ze terug komen. Maar zijn erg onregelmatig en niet super krachtig. De 1 meer dan de ander. Verlies ook nog steeds bloed. Best gek hihi na 9 maanden weer bloed te verliezen. Zelf heb ik nog niet het gevoel dat t begonnen is. We gaan het wel zien. Als het niet door wilt zetten en de krampen blijven. Gaan ze mijn vliezen prikken als ik dat wil