Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben trouwens ook benieuwd hoe het met alle bevallen dames is?

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing!
    MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen!
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 April 2016 - Verrassing!

Jongens: 1 & Meisjes: 1 & Verrassingen: 3

♥ Bevallen ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39 .6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Mamadeluxe5 (29 jaar) vijfde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 09 Februari 2016 (37.0)
    CSI (00 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 11 Februari 2016 (41.1)
    Mariposa (29 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 11 Februari 2016 (40.5)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)
    Joyjoy (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ 0. ♥ op 20 Februari 2016 (39 .6)
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 27 Februari 2016 (38 .6)
    Deedee91 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 28 Februari 2016 (40 .0)

---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Oei... Lange stilte.... Zal het nu serieus zijn... Ik hoop het zo meisje..

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Balen vaan je off day mevrouw pinguïn. Snap het ook wel. Tis ook niet leuk. Hopelijk hoef je niet mega lang meer te wachten.

Ik moet nog max 7 weken wachten. Vind het echt heel spannend. Wanneer dient ddeze baby zich aan.... Snel? Of duurt het nog even?

5. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik ben ook benieuwd meisje, laat je snel iets horen?

Marievs spannend he. Nog heel ff...:) de weken vliegen voorbij. Behalve als je aan het wachten bent.

6. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Hoe is het hier dames? Booomm ben jij trouwens inmiddels al thuis met je kindje?

Hier alles goed, weinig tijd om te kunnen forum als hiervoor ( logisch) S komt wel veel voor voeding, a2 uur en dat proberen we te rekken. ZE is op geboorte gewicht dus we zouden naar buiten mogen. Maar zelf heb ik best last van een wijkende knip dus ben benieuwd hoe dat gaat. Ik weet niet of jullie het herkennen maar mijn eetlust is verminderd, zelfs met vlagen misselijk en moet dan koren.

7. JoyJoy86

JoyJoy86 Actief lid

23 nov 2012
    298
    2
    16
    Schijndel
    Hoe het met de bevallen dames gaat? Nou met deze wel goed eigenlijk. Pijnlijke kraam week gehad. Grote aambeien en flinke tepel kloven waarvan 1 verandert was in een gaatje en ontstoken werd. Nu nog niet weg jammer genoeg. Gelukkig gaat de borstvoeding verder wel super goed. Word er wel soms erg onzeker van merk ik. Is het genoeg, heeft ze nu weer honger, is de borst goed leeg , groeit ze goed etc etc...

Wel balen dus. Niet echt veel last van de bevalling gehad alleen maar dingen die je er voor niks bij krijgt haha.

Sare doet het super goed. Ze is alweer over d'r geboorte gewicht. Een flinke 3930 weegt ze nu. Was donderdag al bij het consultatie bureau.

Bevalling ging ook eigenlijk perfect. Na het toucheren vrijdag om te bepalen wat de wijze zou zijn waarop ze me zouden gaan inleiden die maandag, heb ik weeën gekregen ongeveer elke 8 minuten. Die bleven duren tot middernacht ongeveer en toen ik maar niet kon slapen ben ik ze gaan timen. Elke 4... oeps. Snel gebeld moest meteen komen. Kwart voor 4 was ik in het ziekenhuis. Had toen 5 cm ontsluiting. Tot 9 cm ging et netjes ongeveer een cm per uur. Toen mocht ik over de laatste cm proberen te persen. Lukte niet dus moest op m'n zij draaien, terwijl ik draai kreeg ik een wee en hop daar stond d'r hoofdje. Pufffeeeennn en niet duwen zeggen ze dan.. woah.. lastig. 3 min later was ze er om 9.48 :) baby op m'n buik. Wat een ervaring en wat heb ik daar naar uitgekeken na het gemist te hebben met de eerste. Ze is niet meer van me weg geweest. 49cm en 3855gram Moesten een nachtje blijven omdat m'n leverwaarden niet goed waren en ze bang waren voor weer help of zwangerschapsvergiftiging. Gelukkig loos alarm en mochten lekker naar huis de volgende ochtend.

Ik zag een mooie O. naast m'n naam staan maar het is dus een S. Mijn zoontjes naam is wel een O. :)

Ik snap niet goed waarom m'n foto op z'n kop staat..... :(

Bijgevoegde bestanden:

8. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhhh meisje k ga er vanuit dat je je kleine( k denk jongen😂) nu lekker aan t kroelen bent en dat is je zo gegund!

Mevrouw pinguïn ik snap je gevoel zo erg!! K had exact t zelfde haha.. Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk voel je je dan wat beter..

Boomm ohh die verademing kan k me voorstellen ben je stiekem extra rondje om gegaan. Haha. Hoe gaat t met jou herstel?

Joy Joy klinkt als een mooie bevalling! Balen van die extra kadetjes haha.

Hier: n. Heeft koemelk allergie dus over op andere voeding en dat lijkt gelijk stuk beter te gaan☺.

Ik ben volledig hersteld en doe alles weer. Probeer alleen met tillen nog op te Letten. . Alleen mn blaas is weer drama puntje met hoesten niezen etc.. Daar baal k wel flink van. Maar goed als dat alles is mag k niet klagen haha.

Oja boomm heb je wel een foto gemaakt?😂
    Volgens mij ziet t er heel vertederd uit haha.

9. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    En joy Joy wat een onwijs mooi meisje

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier zijn wij gisteravond de trotse ouders geworden van een meisje! Hadden een jongen verwacht! ;)
    Ze heeft de naam Emma gekregen.
    Ze weegt 4100gram en is 51cm lang.
    Ze doet het super. Door haar gewicht gelijk gestart net voeding van 20ml ipv 10ml. Die lurkt ze zo leeg. ;)
    Ze is om 8 over half 9 geboren. Half uurtje geperst.
    Ben helaas wel ingeknipt. Doordat ze zo flink is.
    Schouders bleven ook eventjes steken waardoor ik door moest persen. Moest zelfs de romp eruit persen. Hihi.
    voor mij was het allemaal zo raar. Had het allemaal zo anders verwacht. Weeën kon ik goed opvangen. Ondanks dat ik been buik en rugweeën had. Rond kwart voor 8 kon ik ze niet meer opvangen. Dat bleken al persweeën te zijn.
    Om 8u heeft vk de vliezen gebroken en mocht ik gelijk persen.
    Dit was voor mij zo raar. Ik was zelf nog bij de ontsluitingsfase
    Ze zeggen dat het voor vele het persen een opluchting is. Alleen bij mij was dat precies andersom ;)
    Tijdens het persen had ik het gevoel dat ik helemaal niet goed perste. Blijkbaar wel. Hihi en na de bevalling.
    Leek het net alsof ik helemaal stoned was.

11. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd meisje! !!!!!!

12. Boommm

Boommm Niet meer actief

Jaaaa, gefeliciteerd met Emma! Wat fijn dat alles goed is gegaan, nu lekker genieten!

13. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Oh wat leuk. Gefeliciteerd meid. Eindelijk is ze er dan. En een meisje haha. Leuk als je dat niet verwacht. Mooie naam ook zeg.

Nou mevrouw pinguïn.... Zullen wij dan een jongen op de wereld zetten? Of wordt het gewoon een meidenboem....

14. Mevrouw Pinguin

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Hihi marievs, geeeeen idee. .. zal maar zo kunnen! We wachten het rustig af.

Nu ben ik de eerste uit de lijst. Spannend hoor. ....

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

♥ Zwanger ♥

MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing!
    Vaddie (32 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2016 - Meisje!
    Marievs (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 08 April 2016 - Verrassing!

Jongens: 0 & Meisjes: 1 & Verrassingen: 2

♥ Bevallen ♥

Niny (23 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ F. ♥ op 02 Februari 2016 (39 .6)
    Lablover (26 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 05 Februari 2016 (37.6)
    Mamadeluxe5 (29 jaar) vijfde kindje Geboren: ♥ J. ♥ op 09 Februari 2016 (37.0)
    CSI (00 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ N. ♥ op 11 Februari 2016 (41.1)
    Mariposa (29 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ M. ♥ op 11 Februari 2016 (40.5)
    Boommm (26 jaar) derde kindje Geboren: ♥ V. ♥ op 18 Februari 2016 (35 .2)
    Joyjoy (29 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 20 Februari 2016 (39 .6)
    Manamana (33 jaar) tweede kindje Geboren: ♥ I. ♥ op 27 Februari 2016 (38 .6)
    Deedee91 (24 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ S. ♥ op 28 Februari 2016 (40 .0)
    Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Geboren: ♥ E. ♥ op 06 Maart 2016 (41 .0)
    ---

Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wat fijn meisje, van harte!

17. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    Gefeliciteerd Meisje93!! eindelijk zeg, voor jou! Blij dat alles goed gaat met jullie!

Csi, vervelend de koemelkallergie, hopelijk geeft de nieuwe voeding blijvend een oplossing.

Marievs, ja het twijfelen bij borstvoeding herken ik wel.

Hier gaat het wel, terug ziekjes hier gewoon moe, keel, hoofdpijn en spierpijn. Baal ik best van. Is allemaal net iets zwaarder dan. F. Heeft net meer krampen en snotneus.

Hoop dat het bij de andere dames allemaal goed gaat. En ziet er naar uit dat het een meisjes club wordt 😉

18. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog 3 te gaan spannend meiden! Zullen we daarna een mama topic openen?

Hoe gaat t met de nog zwangere?

Niny: Beterschap!

Hier: ook wat ziekig. Maar gisteren met mn 2 kleine kereltjes naar de dierentuin geweest. Ging prima en dat met 3 weken oude baby haha.
    Helaas oudste bink nu ook geveld Door fikse verkoudheid met koorts.

Volgens mij ben k trouwens de enige jongens mama die nog actief mee kletst hier? Dus mogen nog wel 2 jongens geboren worden hoor mevrouw pinguïn en marievs 😉

19. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe (en hoop voor jullie dat t zo blijft) heb k wel de langste olifanten dracht gehad haha en dat terwijl k aan de ween remmers en longrijping heb gelegen haha

20. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ja, mevrouw pinguin, nu ben jij aan de beurt. Hopelijk ook en niet ik… Want ik ben nog zo niet klaar haha. Heb al wel wat nesteldrang hoor. Gister de voorraadkast even opgeruimd en schoongemaakt (kast onder de trap). Ook ben ik langzaamaan aan de keukenkastjes begonnen. Ook wil ik de zolder nog ff een keertje doen. Daar is het ook een bende. Zucht. Krijg het echt op mn heupen nu hoor. Terwlijk ik volgende week pas verlof heb.

Balen dat je weer ziekjes bent Niny. Hopelijk gaat het snel beter. Haha, ja dit wordt echt een meidenclub zo te zien. Ben ook zo benieuwd. Dacht heel de tijd een meisje, maar ga nu toch weer twijfelen. Vind het zo spannend.
    Hopelijk knapt F ook weer snel op en heeft ze minder last van krampen.

Ik vind een mama topic een goed idee. Mag nu ook al hoor, net wat de bevallen dames willen. Misschien dat er dan ook nog meer meiden bij aansluiten. Ik blijf gewoon meeklesten hoor, ook al wordt de mijne misschien in april geboren. Maar het kan ook echt heel goed een maart baby worden.

@Csi: Het gaat goed hier hoor ;). Al begint het wel zwaarder te worden. De baby krijgt ook steeds meer kracht en omdat mijn placenta achter ligt…. Auw auw auw. Als ik nu ook auw zegt, zegt mijn dochtertje: baby…. Ik zeg namelijk vaak: Auw… baby… Haha. Zo schattig.
    Jullie ook wat ziekig. Balen zeg. Welke dierentuin ben je geweest.
    Ja wie weet. We zullen het mee gaan maken. Ben zelf ook onwijs benieuwd hoor. Ja, hoop het ook dat jij de langste dracht had…. Moet er niet aan denken om zolang over tijd te lopen. Al was meisje maar 1 dag eerder. Maar goed, we zien het wel ;).
    Ja, sommige kletsen niet meer mee nee. Jammer is dat. Dus ook misschien daarom overgaan op een mama topic. Zodat degene die echt mee willen kletsen ook mee overgaan.

Hopelijk wil Boommm dan ook de lijst maken. Ik vind deze lijst echt zo mooi.

Deel Deze Pagina