Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boommm

Boommm Niet meer actief

Deedee. Ja, wij zijn alweer een weekje heerlijk thuis aan het genieten! Vervelend dat je last hebt van je knip.. Lijkt mij erg pijnlijk. Fijn dat S het zo goed doet trouwens. Gaat de bv ook helemaal goed?

Joyjoy. Wat een prachtig meisje. En ook zo lekker roze, hier is het ook net een zuurstok haha. Herken je onzekerheid heel goed, heb er zelf ook veel last van. Vond dat van fv veel makkelijker, wist je tenminste wat erin ging. Hoe vind de oudste het? Is hij een trotse grote broer?

CSI. Haha ja, slecht he? :D ben nog even langs wat andere winkeltjes gelopen. Maar ach, was op tijd terug voor de volgende voeding dus vond t wel prima.
    Wat vervelend dat N koemelkallergie heeft zeg. Hoe zijn jullie daarachter gekomen?
    Hier nauwelijks last meer van m'n bevalling. Ben nog wat moe, maar dat is elke moeder, dus dat telt niet :D

Niny. Wat rot dat je ziek bent.. En dat F ook aan het snotteren is. Zuig je haar neusje uit? Helpt hier altijd wel aardig. En ik gebruik infacol tegen de krampjes..

CSI. Wat leuk, de dierentuin! Welke zijn jullie geweest? Wij hebben ook een abonnement en komen er vaak, vind t heerlijk.

Marievs. Haha die nesteldrang, zo herkenbaar. Wat schattig van je dochtertje. Ze kunnen inderdaad gemeen trappen zo op het einde.

Jongetjes. Haha dat wordt vechten om Noud later, tussen zoveel meisjes.

Mamatopic. Ik wil wel een topic aanmaken, maar alleen als de zwangeren het daarmee eens zijn en mee verhuizen! Anders wachten we hier nog even, maar vind jullie veel te gezellig haha. Hopelijk komen er dan inderdaad wat nieuwe moeders mee kletsen.

Hier gaat het z'n gangetje. Meiden zijn gister lekker met opa en oma op stap geweest. Morgen vliegen die helaas alweer naar huis. V begint ook steeds beter te drinken gelukkig en komt eindelijk wat aan. Echt lang wakker blijven wil ze nog steeds niet, maar dat komt vanzelf wel. Morgen weer controle in het ziekenhuis. Maar denk dat ze wel genoeg is aangekomen om niet opnieuw opgenomen te worden.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier weer een berichtje van mij. Doe het via telefoon dus kan niet zo makkelijk op iedereen reageren. ;)
    Met E. Gaat het super. Ze doet het erg goed.
    Ze gaat nu al beginnen met 40cc.
    Vannacht moest ze om 1:00 de fles krijgen. Maar zijn allebei door de wekker heen geslapen. (Schaam)
    E. Knerpte een keertje om 3:30u waar we wakker van werden.
    Had dus van 22:00 t/m 3:30 geslapen.
    Voor de voeding moesten we haar nog echt wakker maken want ze was alweer gaan slapen. Om 7u weer wakker moeten maken voor de voeding.
    kortom een heerlijke nacht achter de rug. :)

Met mij gaat het ook super. Ontzettend moeite om in bed te blijven. Dus ga nu geregeld even op een stoel naast me bed zitten.

3. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Ff snel. Ik vind het prima boommm (zit in overleg).
    Weet niet wat mevr pinguin wil.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Leuk een mamatopic.
    Kunnen we af en toe onze zorgen bespreken. ;)

5. Niny

Niny Bekend lid

21 jul 2009
    731
    94
    28
    CSI, veel beterschap ook alvast!

Boommm, uitspoelen en uitzuigen. Helpt wel, maar is natuurlijk telkens maar even beter.
    Goed dat V. nu bijkomt! F. slaapt hier ook nog zogoed als continu, dus komt wel inorde. Duimen dat V genoeg is bijgekomen!!

Meisje93, heerlijk geslapen dus. Kan eens gebeuren, zal haar slaap ook kunnen gebruiken.
    Moet je in je bed blijven misschien?

Leuk een mamatopic, maar we kunnen nog even wachten eventueel.

6. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Van mij ook akkoord. Ben vandaag een beetje druk. Reageer later. Alles nog rustig hoor

7. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ga ik er vanavond even goed voor zitten, het lijstje updaten en het nieuwe topic openen! :D

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Niny: ja ik hou in me achterhoofd dat het eenmalig is. ;)
    Van verloskundige moet ik af en toe op een harde stoel zitten en dat gaat prima.
    Het liefst ga ik gewoon naar beneden maar dat mag van de kraamverzorgster nog niet. Snap ik ook wel.
    Fijn dat F. Toch goed slaapt ondanks het gesnotter.

Toppie Boommm

9. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    @ Niny, balen, misschien de griep? laten we hopen van niet!

@ CSI wat lekker dat je naar de dierentuin bent geweest, hield je dat goed vol?

@ Marvieuws, lekker toegeven toch aan de nesteldrang, had ik ook voor mijn verlof.

@ Boomm lekker zeg, borstvoeding gaat niet zoals het moet dus ben aan het afbouwen en over op fles. Daar doet ze het super op! In het zh kreeg ze soort van borst en fles dus ze was het al gewend.

@ Meisje dat klinkt als een goede nacht! was dat hier maar zo ;) heb je een beetje een leuke kraamhulp? Waarom mag je nog niet naar beneden? Ik verbleef in het zh dus ik kreeg andere regels of te wel amper regels.

Hier ging het allemaal goed in balans tot vandaag. Na de fles van 10 uur moeilijk in slaap komen, wilde niet in bedje slapen, dan maar bij mama op schoot. Na de borst van 1 uur zelfde verhaal, uiteindelijk viel ze pas in slaap rond half 3 en had ze eigenlijk om 4 uur weer gevoed moeten worden. Maar natuurlijk slaapt ze nu diep en had ik gehoopt dat ze nu wel wakker zou worden, niet dus....

Ik ben voor een mama groepje!

10. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Booomm wat super dat de bv goed loopt. Maar snap dat je soms nog wat onzeker bent!

Meisje93 Ik denk dat als een kindje honger heeft het zichzelf wel meld. Kan een keer gebeuren toch;)

Deedee, klinkt als een soort van regeldagje, of kan dat niet zo snel al? Dag 10 meestal. .

Vandaag bij bk geweest. Baby begint nu eindelijk in te dalen maar Nog steeds erg beweeglijk in het bekken. Volgende week terug komen en strippen besprekem. Wil ik alleen als de 42 weken in zicht komen, eerder ook liever geen inwendig onderzoek. Bij mijn dochter zat ik met 41+2 nog potdicht en 3 uur later begon de bevalling. Anderen lopen al weken met ontsluiting. Uiteindelijk valt er zo weinig over te zeggen. ....

11. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    F kort bericht. Ziek kind maar k vind nieuw topic ook prima.

Boomm dierentuin : blijdorp.. Jij?

12. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Zo, ik ben even afwezig geweest...

Meisje, gefeliciteerd met je dochter! Heeft wel lang geduurd zeg.

Borstvoeding, ik kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Hier bied ik bij twijfel (wat is het voor huiltje?) gewoon de borst aan. Ik kijk ook niet op de klok, dus als de vorige voeding nog maar een uur geleden is, maakt dat niet uit. Regeldagen hier ook net gehad, lekker vaak drinken...

Ons meisje doet het super, groeit lekker. Was ook geel, maar niet zo erg en het lijkt al weg te trekken. Het dag- en nachtritme lijkt nu ook de goede kant op te gaan, we hebben een paar goede nachten gehad. Erg fijn!
    De kraamverzorgster is helaas alweer weg, wat een topper hadden we! Goede zorg voor ons en ze deed ook nog een en ander in het huishouden. En erg gezellig.

O ja, dat bloedverlies. Ik heb nog even nagevraagd hoe ze dat meten. Dat doen ze door de matjes te wegen waar je op ligt tijdens je bevalling.

Leuk, een mamatopic! Ik ga gauw kijken.

Deel Deze Pagina