LisannevB: Wat leuk ik ben ook de 28e uitgerekend! mmmmmm: Ja het is wel veel praktischer om het te weten. Wij gaan nu 2 verschillende geboortekaartjes bestellen. Kleertjes heb ik alleen het hoognodige van gekocht. Al dat unisex ben ik nu een beetje zat Welke kleuren heb jij de babykamer gedaan? joyjoy86: Word het zeker spannend voor jou. Hopelijk blijft je kleine meid nog minstens 6 weken in je zitten. Babii: Jij was lekker op tijd met je geboortekaartje! Mijn plan is om morgen naar de drukker te gaan. Dus vandaag moet ik echt een keus gaan maken...... Boommm: 13 jan heb ik controle vk. Ga me deze week bezig houden met een to do lijstje. Laatste tijd zo vergeetachtig. En heb het gevoel dat ik nog wat praktische dingen vergeet. Iemand nog tips qua praktische dingen die je wel nodig heb in je kraamweek. Bedacht me gisteren opeens dat ik wel eventjes grote onderbroeken moest gaan halen voor dat kraamverband zometeen.
♥ Zwanger ♥ Niny (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Verrassing! CSI (00 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Jongen! Emerald (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 07 Februari 2016 - Meisje! Lablover (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Februari 2016 - Jongen! Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje! LisannevB (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Jongen! Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing! Mmmmmm (34 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 02 Maart 2016 - Verrassing! Straycat (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Maart 2016 - Meisje! Manamana (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje! Joyjoy86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje! MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Jongen! Ingietje (00 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 08 Maart 2016 - Jongen! Valenti (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 09 Maart 2016 - Jongen! Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen! Jongens: 7 & Meisjes: 6 & Verrassingen: 3 ♥ Afspraken ♥ 05 Januari Boommm - Controle gyn. 07 Januari Lablover - Controle VK. 11 Januari Niny - Controle gyn. 12 Januari Lablover - Groeiecho. 13 Januari Meisje93 - Controle VK. 21 Januari Deedee91 - Controle gyn. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Ooh ik wilde het heel graag weten wat het werd. Ik was zo nieuwsgierig haha. Ik dacht echt dat het een jongetje was. Maar dus verrassing het was een meisje Babii Wat naar. Bah zeg. Beterschap Ik heb 8 januari afspraak bij de verloskundige!
Boom voor ons is het een verrassing wat we krijgen. Ik zie nu staan 'jongen' achter mijn naam pff vanacht was onze dochter aan het spoken. Ik ben vanaf 3 uur al wakker. Kon ook niet meer in slaap komen. Ik ga nu nog even plat. Zometeen weer aan het werk. .
Boomm nogmaals, zie nu pas dat ik het dikgedrukt Door moet geven. Voor ons is het geslacht een verrassing.
Babii Ik zie nu pas dat jij ook weer zwanger bent. Super leuk. Jij kent mij niet hoor maar bij mijn eerste kwam ik (onder een andere naam) op ZP terecht en las ik voor het eerst over het verlies van jouw man. Wat gaaf dat er nu een derde bij komt. Ben heel blij voor je
♥ Zwanger ♥ Niny (23 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Verrassing! CSI (00 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 03 Februari 2016 - Jongen! Marioposa1986 (29 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 06 Februari 2016 - Jongen! Emerald (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 07 Februari 2016 - Meisje! Lablover (26 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 20 Februari 2016 - Jongen! Sweetbell (28 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 21 Februari 2016 - Meisje! Deedeee91 (24 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Meisje! LisannevB (21 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Jongen! Meisje93 (22 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 28 Februari 2016 - Verrassing! Mmmmmm (34 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 02 Maart 2016 - Verrassing! Straycat (32 jaar) eerste kindje Uitgerekend op: 03 Maart 2016 - Meisje! Manamana (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje! Joyjoy86 (29 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 06 Maart 2016 - Meisje! MevrouwPinguin (28 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 07 Maart 2016 - Verrassing! Ingietje (00 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 08 Maart 2016 - Jongen! Valenti (31 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 09 Maart 2016 - Jongen! Boommm (26 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2016 - Meisje! Babii (27 jaar) derde kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2016 - Jongen! Jongens: 6 & Meisjes: 7 & Verrassingen: 4 ♥ Afspraken ♥ 05 Januari Boommm - Controle gyn. 07 Januari Lablover - Controle VK. 08 Januari Straycat - Controle VK. 11 Januari Niny - Controle gyn. 12 Januari Lablover - Groeiecho. 13 Januari Meisje93 - Controle VK. 21 Januari Deedee91 - Controle gyn. --- Wijzigingen graag dik gedrukt doorgeven, dan pas ik (Boommm) het lijstje aan!
Mevrouw pinguïn. Heb het aangepast, sorry, dacht door je blauwe banner dat het een jongetje was... Hoe is het vandaag? Voel je je beter? Marioposa. Ooh lekker, chloorlucht haha. Kan daar echt van genieten. Deedee. Leuk! Zijn je kastjes al binnen? Ik had laatst een plateau gekocht voor in de keuken waar vanalles op kon staan. Maar heb het er na een paar dagen toch weer afgehaald, wilde het niet in het zicht hebben haha. Heb je Netflix? Daar vermaak ik mij momenteel prima mee! Joyjoy. Voor jou ook spannend dus. Waarom is jouw eerste kindje te vroeg geboren? Hier zijn m'n eerste twee kindjes ook te vroeg, hoop echt dat deze dame langer blijft zitten. Meisje93. Wat ik handig vond in de kraamweek waren ingevroren maaltijden. Had ik van te voren al gemaakt, hoefde vriend alleen maar op te warmen. Merk nu wel dat ik heel graag weer naar huis wil. Wil nog zoveel doen, laatste dingetjes in de babykamer, schoonmaken.. Gelukkig vliegen we morgenochtend. Heb er echt zin in!
Babii, beterschap! Hopelijk knap je snel op! Straycat, gefeliciteerd! Leuk een meisje erbij ☺️. Geboortekaartje, ik heb vorige week de teksten doorgegeven en wacht nu op de digitale proefdruk. Heb vanochtend weer een zooi opgeruimd en gepoetst in huis. Meiden liggen nu even op bed, oudste heeft nog een studiedag en gaat morgen weer naar school. Nu even netflixen!
Hoi Boomm, Ben je op vakantie? Wat leuk! Waar? Vandaag heb ik ook echt een rottige dag. Komt echt Door het weer. Hier regent het al de hele dag. Heb zojuist de hele boven verdieping gepoetst. Dus dat voelt wel nuttig. Nu zo aan het werk. Best wel zin in maar ook benieuwd hoe of dat gaat!
Meisje, dat is best pittig in de zorg werken en zeker icm een zwangerschap. Fijn dat de harde buiken vooralsnog meevallen, dat scheelt dan wel weer . Boommm, wat gaaf een vakantie naar Curaçao! M'n man heeft daar als jong jochie gewoond, omdat zijn vader daar uitgezonden was als marinier. Schijnt daar super mooi te zijn! Wat naar dat je harde buiken zo extreem aanwezig zijn. Heb je vooralsnog geen vervroegde ontsluiting of een verkorte baarmoedermond? Welkom mmmmmm en wat gaaf dat je het geslacht nog niet weet! Mariposa. Haha nesteldrang, heerlijk! Heb ik geloof ik al vanaf de 15 weken. Maar kan door m'n bekken heel slecht voorzien in het huishouden. Maar kleding ed voor de kleine man is al helemaal klaar! Mevrouw Pinguïn, wat naar zeg! Hoe oud is je dochtertje? Vermoeiend als je dan zelf de slaap niet meer kan vatten . Hier is m'n OK datum bekend, 16 maart en ben dan 38+3. Boommm, 25 maart gynaecoloog
@meisje, to do lijstjes zijn Super handig. Ik verdeel het in wat ik moet doen, mijn vrien, samen en wat er nog gekocht moet worden. Werkt Super en afstrepen is zooooo leuk haha. @boomm ja netflix verslaafd. Maar kende het helaas te lang al want ben door alle goede series heen. Ik keek Grimm en had het speciaal bewaard halen ze het er af grrr. En ik wacht op nieuwe seizoenen maar dat wil niet vlotten. Fijne vakantie!! Lekker ben jaloers. De kastjes zijn binnen maar staan 2 huizen verderop bij dr buurvrouw. Maar we mogen beiden niet tillen dus ik wacht op mijn vriend die thuis is 8 uur @ babi dat lijkt mij zo apart dat je gewoon de datum weet. Maar ook wel rust denk ik? Beterschap! @Mw pinguïn het weer werkt ook echt voor geen meter mee. Diep triest weer dit bleh. Heel slecht van mij ik ben net naar de winkel gegaan en had zo'n zin in chips. Ik hou mij heel goed aan mijn dieet ivm mijn suiker maar ik had er zo zin in. Gelukkig stijg ik amper op chips. Ben ook nog maar 2 kg aangekomen en daar ben ik best wel blij mee, scheelt straks weeer afvallen Hoe is het met jullie striemen? Ik zie er niet uit, en maar smeren maar schijnt niet te werken. Ach heb ze niet voor niks gekregen dus zit er niet zo mee.
Heel soms mag je weleens een uitschieter hebben, toch deedee? Striemen had ik al bij m'n eerste en die zijn nu net zo aanwezig als alle andere zwangerschappen. Datum, ben niet anders gewend dan dat ik data weet. Nummer 1 is ingeleid, nummer 2 keizersnede en nummer 3 ook. Psychisch is het heel fijn, kan nu als een klein kindje aftellen en dan is de pijn redelijk te behappen.....
Ja mag wel hoef niet gelijk aan de insuline dan ofzo. Heb wel vaker iets te hoog en dan laat ik dat product gewoon. Als het in het algemeen goed gaat en zij groeit niet te hard kan het niet heel veel kwaad. En ze groeit volgens schema dus ik doe mijn dieet niet voor niks
Wat een leuk actief forum, het is bijna niet bij te houden😃 Probeer vanavond wat bij te lezen Boomm ik zag dat ik mijn leeftijd niet gemeld heb, sorry!! Ik ben 30 fijne vlucht gewenst
Op mijn zij heb ik wat striemen en onderkant borsten (die zijn ook flink gegroeid) verder valt de schade nog wel mee. je doet het voor een goed doel denk ik dan maar. Al zal een bikini niet meer gaan ben ik bang
Ik probeer bij te lezen. Maar is wel lastig. Ik heb nog helemaal geen striemen. Mijn moeder en zus hadden ze ook niet. Goede genen denk ik dan maar. Ik smeer wel met buikbalsem. Vind ik ook een leuk momentje. Dan masseer ik mijn bik en schopt mijn kleine meid terug Dank je Sweetbel Mevrouw Pinguin het is ook treurig weer bah