Laatste 10 weken, afteltopic feb/mrt

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boommm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Vindt het altijd verdrietig te lezen als mannen afstand doen van. Het is toch hun vlees en bloed. Lijkt me erg dubbel; maar goed dat jullie nu beter af zijn.

Hoe het bij mij zit? Zie mijn onderschrift, m'n man is helaas al bijna 4 jaar overleden. Dus heel ander verhaal. Zwanger dmv ivf en al onze kindjes zijn volbloedjes :). Het mooiste wat hij mij heeft nagelaten ❤️

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Klinkt als m'n dochter! Kan niet zonder middag slaap en drift dan hele dagen. Als ze dus geen slaap doet, is ze tig keer per nacht krijsend en overstuur wakker.

Maar laat ik haar wel slapen, dan huilt ze 1 tot 1,5 uur in bed van woede, omdat de moet slapen: m'n dochter heeft z'n temperament 😂 Best ladtig soms!!

Wat je eraan kan doen? Consequent zijn en grenzen stellen( meer ook niet. Jij bent de "baas" zij heeft te luisteren even grof gezegd. Maar weet hoe extreem pittig dit is!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38

Vraag mij niet hoe ik m'n dagen doorkom..... Ik weet het echt niet..... Ben geloof ik op een automatische piloot bezig. Gisteravond lagen de meiden en ze hebben beiden tot 21.30 lopen huilen uit woede. Ze wilden niet slapen.... Uiteindelijk moest ik de hond nog uitlatenC maar kon geen stap meer vooruit. Dus m'n krukken maar gepakt en soort van gekropen buiten haha. Nee zonder overdrijven, heel langzaam stap voor stap. Het is enorm moeilijk en heb er ook 2 rondlopen. Ben ook echt lichamelijk kapot hoor.

Je kent het wel, je gaat gewoon door. Maar probeer wel zodra hun rusten; zelf ook te rusten. Alhoewel ik nu oo zp zit; dus ga m'n tel even wegleggen lol.

4. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    En jij moet het allemaal in je eentje rooien..... Ik kan mijn man er heel vaak uit sturen. Heftig hoor.

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mhwoah, heb natuurlijk zelf gekozen voor een tweede en derde, dus dan zeg ik: je was er zelf bij haha.

6. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Ja, maar toch heb je het wel zwaar. Heftig hoor. Kan je hulp krijgen uit je omgeving?

Ik heb nog geen ziekenhuistas ingepakt, ga ik binnenkort eens naar kijken. Ik ben nu bezig met het wassen van de babykleertjes.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik hoef geen hulp :). Hou ik ook niet van, dus doe het lekker alleen. Meisjes soms naar opa en oma, en daar zijn ze altijd erg blij mee :). Huis komt wel weer haha. Ben nogal eigenwijs 😋

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier ook nog geen ziekenhuistas ingepakt.
    Al krijgt mijn man volgens mij de stress te pakken. Vanavond hamerde hij erop dat ik 'm deze week klaar moest zetten :p
    Hij heeft het gevoel dat het al snel komt..

Vandaag ook begonnen met het wassen van alle baby spullen.
    Heerlijk!

9. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Hebben jullie nu al de vluchttas ingepakt? Moet dat zo vroeg dan? Ik dacht doe ik wel rond de 36 weken over een maand. Wat moet er eigenlijk allemaal in?

10. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niks moet uiteraard maar vind het zelf eerder een fijn gevoel om er alvast mee te beginnen. Er staan op internet meerdere lijstjes maar ik heb vooralsnog het volgende erin:
    - shirt om in te bevallen
    - voldoende onderbroeken
    - joggingsbroek
    - warm vest
    - shirt om in naar huis te gaan
    - toiletspullen
    - sokken
    - sultana's, dextro en flesje water
    - sloffen
    - fototoestel
    - shirt voor ml

Er zullen nog wel spullen in en uit gaan waarschijnlijk haha
    Voor de baby heb ik overigens een andere tas klaar staan

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Ik wilde net vragen. Voor de baby ook spullen? Maar die doe je in een andere tas. Bedankt voor je lijst.

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Mijn tas staat wel klaar, maar die staat altijd al heel vroeg klaar.... Hoop hem niet nodig te heben, want dan heb ik een spoed sectio.

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Meisje. Fijn dat je alles compleet hebt!! Nutrilon bestel ik trouwens vaak online. Heb je het de volgende dag in huis. En heb altijd een voorraad in de kelder staan haha.

Pinguïn. Nee een jaar nu! Bevalt wel heel goed, zijn verhuisd voor het werk van m'n vriend.

Straycat. Moet niet natuurlijk. Maar grote kans dat deze baby ook te vroeg komt, dus wil vast alles klaar hebben. Aanvulling op het lijstje van lablover; iPhone met oortjes voor muziek (ik heb heel veel muziek geluisterd, werd ik rustig van), muntje voor de rolstoel en parkeergeld, slippers, kleding om in naar huis te gaan. Dit zijn de eerste dingen die mij zo even te boven schieten.

Hier vandaag dus de vluchttassen ingepakt. Voelt echt als een opluchting. Ook nog wat babywasjes gedaan. Lig nu gestrekt op de bank en zo lekker vroeg slapen!

14. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Weer een beroerde nacht. .. en nou gaat mijn eerst afspraak van vanmorgen ook nog eens niet door dus had langer in bed kunnen blijven. Het zullen de laatste loodjes wel zijn. Ik wil ook echt niet zeuren maar ben zo moe. En dochter die de godsganze nacht wakker is. Het is me nu net teveel allemaal

15. lablover

lablover Lid

14 jun 2015
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Daar kun je vaak erg beroerd van zijn. Heb je overdag de mogelijkheid om nog even een uurtje te liggen?

Hier gelukkig geen last van slaapproblemen. Wel gisteravond veel harde buiken en een beetje kramp. Hopelijk is dat het indalen! Vandaag heb ik weer controle dus dan hoor ik wel hoe die ligt.

16. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    O balen, zeg. Hopelijk kan je overdag wat rust pakken.

Hier ook veel harde buiken, en ook wat kramp, net als Lablover. Kan dat het indalen zijn? Nou ja, ik zie het vrijdag, dan mag ik weer naar de verloskundige. Nu maar hopen dat deze baby niet ook in stuit ligt, net als dochter...

17. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Aanvullingen (deel noemde boommm ook al): lippenbalsem, slippers, muntje voor rolstoel (moet hier ook, anders krijg je geen rolstoel mee), ponskaartje, verzekeringspas.

18. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Ik ga ook maar eens rustig mijn spulletjes bij elkaar zoeken voor de ''tas'' In het begin dacht ik zeeën van tijd maar nu dringt de tijd toch wel een beetje. Mag over een maand precies op de dag bevallen en daar moet je toch wel rekening mee houden. Maar de dagen zijn zo om, zonder dat ik veel heb gedaan.

Mijn vriend is nu weg tot 20.00 uur en ik ga de keuken onder handen nemen :D. In mijn pyjama en slobberige jurk, heerlijk.

Morgen naar de diabetes vpk, moet helaas starten met insuline. Wat wel gaat inhouden dat ik af en toe wel een patatje kan eten zonder mij gigantisch schuldig te voelen omdat de waarde daarna te hoog is. Dus het heeft ook zo zijn voordeel.

19. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Deedee: herkenbaar, dat de dagen voorbijgaan zonder dat ik veel heb gedaan. Ik ben heel goed in luieren en bankhangen :D.

Jammer dat je met insuline moet starten, maar je moet inderdaad maar denken 'elk nadeel heeft z'n voordeel'.

20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mevrouw pinguin: wat vervelend dat je zo slecht slaapt!
    Hopelijk is het tijdelijk. Kan het zijn dat je dochter nu al last heeft qua gezinsveranderingen?

DeeDee91: Voor mij ook herkenbaar dat de dagen voorbij vliegen.
    Soms heb ik het gevoel dat ik heeel veel gedaan heb. Maar eigenlijk heb ik nauwelijks wat gedaan dan.
    Wat vervelend dat je met insuline moet starten, zal wel even wennen zijn.
    Al is een patatje op zijn tijd ook wel erg lekker ;)

Vanavond kwam mijn schoonmoeder de wieg brengen.
    Ben helemaal verliefd! Kan bijna niet wachten tot ons kleine wondertje hier in mag liggen.

Deel Deze Pagina