heb gelukkig nog even geslapen idd ik ben diverse malen aan mn darmen geopereerd voor de crohn ii mis n bepaald stuk darm waar de b12 in opgenomen word en daarom krijg ik t ingespoten
Goedemorgen, drukke nacht geweest voor sommige Hihi. Hier vannacht ook paar keer wakker geweest met enorme buikkrampen.. Maar het voelde meer als darmen dan weeën. 1x ook naar de wc gemoeten met buikkrampen en toen diarree. Miss voorreiniging? had het vorige week ook al een keer. Helaas vannacht ook een nogal pijnlijke aambei ontdekt op de valreep voel hem nu de hele tijd. Meer daar last van? Denk tenminste dat het dat is haha.. Straks controle bij de gynaecoloog. Ben benieuwd of ze nog iets nieuws te zeggen hebben
Hier ook een slechte nacht. Ik ben ontzettend verkouden en heb knallende koppijn. Zojuist maar even wat paracetamol genomen. Straks (na 4 weken hihi) controle bij de verloskundige. Ik ben benieuwd wanneer mijn volgende afspraak is We hebben nu definitief het geboortekaartje gekozen! Ik kan niet wachten om het met jullie te delen. Nog een paar weekjes!!! Wat betreft het dragen, lijkt mij de bondolino ook heel fijn. Ik ben zelf niet groot en tenger gebouwd en heb alleen mijn eerste in draagdoeken gehad, maar ik krijg al snel last van mijn schouders en rug.
Wat een gezellige boel vannacht Hier helaas weer een slechte nacht. Ik kom maar moeilijk in slaap en als ik dan eindelijk slaap word ik na 2 uurtjes alweer wakker. Dan lig ik weer een hele tijd wakker en met een beetje geluk pak ik dan nog 2 uurtjes. Ik zie er gewoon tegen op om 's avonds naar bed te gaan. Straks controle bij de vk. En ff met zoonlief door het dorp. Dan kan ik daarna weerop de bank denk ik.
@ior lekker tukkie doen straks misschien nog? J. is nu naar de peuterspeelzaal dus ik heb even de beentjes omhoog, moet nog even de enveloppen van de geboortekaartjes bestellen enz. en vanmiddag ga ik denk ik even een slaapje mee doen met J. @Loveingmyboy Ohjee dat kan behoorlijk zeer doen wat ik gehoord heb.. Hier ook regelmatig vreselijke darmkrampen bah @Juels Ben benieuwd wat het uit eindelijk geworden is!
Ik ben om half 9 gebeld met definitieve datum, joeppie Straks voor controle in zh, ze zullen weinig nieuws te melden hebben denk ik. Wat naar dat jullie zo slecht slapen. Hopelijk word het als jullie bevallen zijn beter ondanks het voeden s nachts. Jullie lichaam wil jullie alvast laten wennen aan weinig nachtrust, bij zal het straks een zware dobber zijn want ik slaap nog goed
Wat veel nieuws allemaal! Afgelopen dagen ben ik er niet aan toegekomen om mee te lezen en te schrijven... @ dragen; ik kijk voor een bykay de onesize of de origin dat zijn de rekbare versies. Puur om eens te kijken hoe het bevalt, knopen kan daarna altijd nodig als ik een pro ben @ aambeien, nee gelukkig niet! Ook geen obstipatie, sterker nog, nog nooit zo goed gepoept als tijdens mijn zwangerschap
Hier ook last van aambeien, en spataders. Loop al maanden met speciale steunpanty, gelukkig is het winter nu! Maar die aambeien zijn erg vervelend. Ik heb curanol pillen en creme gehaald, maar de pillen waren snel op en ik vergeet altijd maar nieuwe te halen. Het erge is dat het straks met de bevalling alleen maar erger wordt... Ik weet nog na de laatste bevalling, dat was echt een verschikkelijk gevoel! Niks aan te doen vrees ik... Verder kan ik gelukkig prima slapen en heb verder geen pijn, vergeleken met sommigen hier. Ik moet een keer per nacht naar WC, dan draai ik de andere kant op en slaap ik dus de rest van de nacht op die kant. Ben wel blij als ik straks weer ook op mijn buik en rug kan slapen!!! Gisteren weer met mom in balance gaan zwangerensporten. Merk nu wel dat rennen wat moeilijker word en heb voor het eerst toch wat rustiger aan gedaan. De banden onderin voel ik dan gewoon, dus er zit nu toch behoorlijk gewicht al op die buik 😳 Verder heb ik het gevoel dat dit nog wel WEKEN kan duren, geen voorweeen, niks. Het zal wel weer een laat kindje worden, net als de oudste (41+6, ingeleid). Dan zijn jullie allemaal al klaar vrees ik 😔
@Lovingmyboy: Ik heb ze ook. Had ze voor de bevalling al, maar toen geen last. Nu heb ik er wel heel veel last van. Ik hoop dat het snel over is.
Wat een gezellige nacht was t hier @aambeien: ja, die heb ik ook. Ik krijg ze alleen niet weg, misschien verzaak ik dat ook.. Foei van mij.. @Set: spannend dat je nu naar de datum toe kunt leven. Hier: Onrustige nacht gehad.. Ml was lief in slaap gevallen met zijn handen op mijn buik.. Totdat hij een knijp reflex had.. Daar was de kleine echt niet van gediend dus ml kreeg een harde trap haha en ik heb op die plek veel steken gehad. Toen die steken weg waren kwamen de voor weeën weer om de hoek kijken *zucht* Ik merk dat mijn geduld langzaam op is en ik toe ben dat de echte weeën beginnen Vandaag maar lekker op de bank liggen en weinig doen
Ik ga de Bondolino terugsturen. Hij kwam gisteren binnen en ik vind 'm toch te 'bulky' voor waarvoor ik 'm wil gebruiken... Ik zoek namelijk iets om vooral de eerste weken/maanden (binnenshuis) op mijn buik te kunnen dragen. Voor de nabijheid en het contact lijkt me dat fijn. Voor het echte draagwerk (buitenshuis) lijkt de Stokke mij beter en daar geeft mijn man sowieso de voorkeur aan. Die heeft zijn eerste twee kinderen ook veel op zijn rug gedragen, maar wil dan wel een echt stevige constructie. Dus heb ik nu een rekbare draagdoek uitgezocht, van bamboo/vipcarrier. Dat is een zomeruitvoering, die als het goed is wat meer ademt. Ben heel benieuwd of dat wel is wat ik me ervan voorstel... Verder is het hier rustig. Ik heb geen harde buiken of voorweeen, helemaal niets van dat soort dingen... Vraag me af of dat betekent dat ik overtijd zal gaan?
Tjonge wat een drukke nacht hier Ik heb heerlijk geslapen (sorry ), niet eens naar het toilet geweest. Ik hou wel zoveel vocht vast, deze week weer bijna 2 kilo aangekomen Ik drink genoeg thee en water volgens mij, maar dat komt er lang niet allemaal uit, lekker stijve vingers, dikke poten, maar pijn doet het gelukkig niet. Ik zit alweer aan de 20 kilo aangekomen Maar mijn man gaf me gister wel moed: dat is echt vocht hoor, want je bent eigenlijk veel slanker dan bij de andere 2 hoor' Lief hoor, dat geeft me weer moed dat het snel er weer af is na de bevalling Fijne dag allemaal! Ik ga lekker even koffie leuten met een vriendin
Hilly, ik hoop het niet want ik heb ook nog nergens last van! Ik denk dat het gewoon 'plots' zal gebeuren bij ons dan Gisteren wel 5 min. heel pijnlijke steken in mijn linkerzijde, geen idee wat dit was!
Dan kan ik de marsupi aanraden Ik heb hier 2 draagdoeken maar we zijn nog opzoek naar een drager want mijn vent weigert een doek. Gelukkig zijn ze hier in het ziekenhuis ook een groot voorstander van dragen, dat is dus wel fijn!! En als je een tricot slen al goed strak knoopt en dan pas je kindje erin doet heb je dat 'gehobbel' ook niet wat ik hierboven ergens las
Al dames die net zo gek worden als ik van alle berichtjes? Ik krijg zelfs 'dreigementen' dat ze mn man gaan bellen om te vragen hoe het gaat als ik niet antwoord. Heb echt geen zin om 300x per dag te moeten zeggen dat alles nog rustig is. Zou bijna zeggen kom op met die bevalling, alleen maar zodat die telefoon ophoudt met rinkelen en trillen, bah! Lekker egoistisch allemaal.. Je kan toch bedenken dat je daar als zwangere niet op zit te wachten de hele dag
naja ! lekker brutaal zeg Ik kreeg gisteren een berichtje op mijn facebook tijdlijn: '' Wat ben je stil ?!!!!!!! '' heb gelijk ingesteld dat mensen niks meer kunnen plaatsen haha
Ik vind toch de rekbare doeken er beter uitzien dan de marsupi. En mijn man vindt zo'n marsupi helemaal niks. Net zoals hij de bondolino niks vindt. Hij wilde eigenlijk iets met een frame, zo'n soort backpack voor kinderen. Maar gelukkig was hij ook enthousiast over de Stokke. En ik moet zeggen, dat ben ik ook! Die Stokke is echt een prachtige draagzak en ik weet zeker dat we daar enorm veel plezier van gaan hebben op vakantie en om te wandelen. Stokke is sowieso een erg mooi merk, met uitstekende kwaliteit spullen. Alleen vind ik een draagzak niet comfortabel voor binnenshuis dragen. Ik wil er ook relaxed mee kunnen zitten bijv.
Ik zag het hahaha Is toch niet normaal en dat begint nu al! Via de app word ik nog redelijk met rust gelaten gelukkig maar dat zal straks ook wel komen