Ik nog niet maar bij m'n dochter ook nooit verloren. Baby is hier ineens gedraaid ik hoop niet dat hij weer dwars ofzo is gaan liggen.. Weet ieder geval dat z'n benen aan de andere kant liggen en z'n buik ergens anders ligt ...
Baby hier ligt wel al ingedaald maar draait nog wel rondjes om zijn as (zeg je dat zo? ) dus hoop voor je dat hij dat doet Hier ook nog geen slijmprop of stukjes verloren.. Ik vrees dat ik de 42 weken ga redden haha. Af en toe menstruatiegevoel en thats it haha.
Ik ben met 27 weken de slijmprop verloren bij veel harde buiken. Dit was niet erg, t lichaam zou t opnieuw aanmaken, en inderdaad want vorige week opnieuw verloren.. Ik hoop dat hij nog wel goed ligt Jmay, en indd alleen rondjes om zn as draait. Hier vandaag een rustige baby nadat hij gister overdag volgens mij bijna niet geslapen heeft, is hij dat nu aan het inhalen.. Net even naar de winkel geweest, we zullen toch eten moeten hebben, en meteen weer voorweeën toen ik plat ging nadien... Wordt hier zo langzamerhand wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg moe van..
Hoi meiden, Paar dagen niet gelezen en gereageerd. Even een ego berichtje: Ben gister opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging. Vanaf maandag ziek, waren bang voor zwangerschapsvergiftiging, maar dat bleek het gelukkig niet te zijn. Wel uitgedroogd vanwege het vele overgeven en niks binnen houden en bovendien knallende hoofdpijn. Kon geen licht verdragen... Inmiddels hier zwaardere medicatie voor gekregen en nu kan ik weer normaal naar het licht kijken en op de iPad enzo. Ook krijg ik vocht en moet ik vannacht nog een nachtje blijven om te kijken hoe het verder gaat. Kleine man zit ondertussen mooi waar die zit. Geen enkel teken van een bevalling, maar dat is misschien ook maar goed. Eerst maar weer even op krachten komen en hopelijk morgen naar huis. Hier ook geen slijmprop verloren... bij der eerste ook niks van gemerkt. Oh JMay, hopelijk draait hij terug!! Hier draait de kleine ook alleen nog om zijn as en dat is soms al een hele happening Blijft gezellig!
@slijmprop: hier wel wat slijm verloren maar niet icm bloed ofzo. Vk zei vorige week wel dat t wat van de slijmprop kon zijn. @Jmay: ohoh hopen dat die eigenwijze wel goed blijft liggen @Memskie: veel beterschap! Hier: heb me toch een poets drang gehad.. heb de keuken lekker opgeruimd, Senseo eens goed schoongemaakt, met de stofzuiger door het huis, babykamer weer wat meer in orde gemaakt. En ik kan nu aan de 2de lading beginnen ze hebben net het ventilatie kanaal schoongemaakt.. daar is helaas wat rotzooi in de keuken, badkamer en toilet van achter gebleven.. Dus hop hop ik aan de emmer sop Vanavond komen mijn ouders gezellig eten en als ze daarna boodschappen gaan doen, leg ik me heerlijk op de bank
beterschap memskie!!!! hier nog steeds mega jeuk de bloeduitstortingen komen er zienderogen bij!! en vanmorgen weer n paar weg puf weeën gehad.... zooo vaag dat dat niet doorzet pfffff morgen naar de gyn voor die jeuk ben erg benieuwd. ..... hier ook geen slijmprop verlies bij mn zoontje ook niet gehad..... wel soms stukjes slijm hier ook schoonouders die wat minder geïnteresseerd zijn etc mijn ouders zijn gelukkig heel anders e helpen waar ze kunnen en komen vaak gezellig even op de koffie en ook straks met opvang van mn zoontje zijj t mn ouders waar we op kunnen bouwen. ... mijn schoonmoeder apt nooit hoe t met de baby gaat ofzo!! vorige week toen we zo zwaar de griep te pakken hadden hier apte ze me of mn zoontje nog kwam die gaat daar normaal 1x in de week heen dus ii n heel verhaal dat we ons zo ziek voelde en dat ik t niet meer zag zitten allemaal en er even helemaal doorheen zat stuurt ze ....laat maar weten of ie dan morgen nog komt anders haal ik voor niks broodjes uit de vriezer nahhhhh dan ken ik r wel wat aan doen!!!! gek wijf verder zijn ze lief hoor maar zo vaak zoooo raar gister waren ze dan toevallig op de koffie en heeft ze voor t eerst in al die maanden aan mn buik gezeten en was ze erg aan t praten en vragen over de bevalling en hoe t bij mn zoontje was......is ze nl ook alweer bijna alles van vergeten. ...zooooo vermoeiend en irritant maja
Beterschap memskie, hopelijk knap je snel op. @jmay, bij mij draait de baby zich constant om. De ene x met de rug rechts en dan weer links. Hoofdje blijft wel beneden. Vandaag hele huis schoongemaakt. Vloer grondig gedweild en alle was erdoor. Oncl mijn badjas nu helaas wel last van mijn buik en bekken. Nog ff doorbikkelen, fornuis moet nog schoon en dan gaat zoonlief in bad. Als hij op bed ligt (7uur) ga ik ook ff heerlijk in bad. slijmprop, ik denk af en toe kleine stukjes te verliezen, het is lijmachtig zonder bloe, mar zeker weten doe ik het niet. Vanmiddag ook een draagdoek gescoord voor 20,-!!! Zo happy!! Een babylonia trocot slen. Kan niet wachten om hem daarin te dragen
Zolang z'n hoofd idd beneden blijft vind ik het prima allemaal haha @memskie Meen je niet ! Beterschap meis ;( echt rot Hopelijk knap je snel een beetje op rustig aan.. @mimimama lekker aan de nesteldrang dus haha Eetze vanavond ! Wat staat er op het menu? Wij eten rijst met van alles en nog wat Vanavond maar weer lekker op tijd naar bed toe Morgen weer vroeg dag! En we wachten en wachten en wachten rustig verder haha Volgens mij moet ik nog laaaaang wachten
Ahh vanmiddag lekker op de bank gelegen kom ik net overeind nu onwijs pijn aan m'n rug en bil.. Kan amper bukken
Oh bah helemaal stijf dus Grr J. Is vandaag echt der oren kwijt mijn hemel wat is ze vervelend vandaag
Denk t wel ja..hoop dat t morgen over is... Hier ook zo eentje die in een heerlijke fase zit... Onmogelijke dingen willen , maar voor niets willen haha!
Hey, wat leuk 😊 Ik loop nog steeds zwanger rond, vandaag 39 weken onderweg. Lang zal het nu niet meer gaan duren 😉.
Remifentanil wil ik graag als het nodig blijkt te zijn. Ruggenprik zie ik niet zo zitten vanwege de bijwerkingen, en die spuit in je been kun je heel auf van worden wat ik ook niet wil. Dus die pomp remifentanil klonk het beste. Maar raar dat ze dat niet hebben in het nieuwe JBZ
En over on-geinteresseerde schoonmoeders.. Schoonmoeder is inderdaad vrij ongeinteresseerd, maar die is veel te druk bezig met zichzelf. En mn moeder is dan weer precies het omgekeerde. elke dag wel even vragen hoe het is a.k.a. of ik al aan het bevallen ben. ze koopt heel veel voor de baby (terwijl ik heel vaak heb gezegt dat ik alles al heb) en ik kan zweren dat ik haar heb horen zeggen 'doe voorzichtig met MIJN baby' Ben benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen! Ben ook super benieuwd naar de namen allemaal :-D
Hihihii ik denk aan je BLiS 😁. Ik wens je alvast veel succes straks met de bevalling ☺️.