**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Gefeliciteerd Lianne, geniet er lekker van :)

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    WoW! Gefeliciteerd lianne.. Geniet ervan! Je was al zo stil😉

Nou iedereen bevalt voor de datum... Hoop dat dat hier ook geldt ☺️

3. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    1
    36
    Italië
    Nou hier niet hoor lovingmyboy! Ik ga overtijd

4. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ahhh Key je hebt nog 2 dagen 😉

5. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    1
    36
    Italië
    Ja dat is waar maar ik zie t niet gebeuren nog hoor. Heb eigenlijk het gevoel dat ik noooooit ga bevallen;)

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gefeliciteerd lianne! Geniet er lekker van

Nou hier naar de hap geweest om m'n urine te laten checken maar geen blaas ontsteking dus heb gewoon pech met deze
    Vreselijke voorweeen en vreselijke nachten.
    Als dit nog twee weken zo doorgaat kun je me opvegen...
    Vooral omdat de kleine peuterpuber gewoon aandacht wil en gewoon wilt eten en der zorg nodig heeft ... Als t me eerste was lag ik de hele dag in bed en kwam ik er niet meer uit hihi

We hopen gewoon weer dat t gauw doorzet maar dat zal wel niet

7. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Balen dat je je zo voelt jmay... Ik lig vandaag ook al de hele dag op de bank.. Misselijk hoofdpijn moe.. Miss begin ik wel ziek te worden ?? Gerrem en m'n kleine vent wil de hele tijd dingen gaan doen..

8. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd Lianne, ik wil ook wel met die termijn bevallen :D

9. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gefeliciteerd Lianne!!!!!! we wachten met spanning op de foto, maar eerst goed uitrusten!!!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Ohnee hoop t niet voor je :(
    Idd die ukkies willen vooral nu lijkt wel, alleen mama mama
    Mama :eek:
    Beterschap!

11. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Wauw gefeliciteerd Lianne! Geniet ervan!

Wat vervelend JMay, rustig aan meid.

Ik ben gisteravond thuis gekomen uit het ziekenhuis. Mijn hoofdpijn is nog steeds niet echt over.. Als dit nog een paar weken duurt kun je mij ook bij elkaar vegen. Neuroloog in het ziekenhuis maakte er eigenlijk niks van, wat opzich mooi is natuurlijk.
    Gisterochtend heeft de kleine bedacht dat ie zich om wilde draaien. Volgende punt is dus dat hij nu in een stuit ligt. Maandag dus weer naar het ziekenhuis voor onderzoek en kijken of hij nog kan/ wil draaien. Ik vind het allemaal nogal spannend. Dit zal ook niet bevorderlijk zijn voor mijn hoofdpijn. Ik neem veel rust en slik paracetamol... Wat kan ik nog meer, wordt er echt gek van! En dan de spanning van die kleine die zich om heeft gedraaid.... Blegh! :(

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ohnee :( meen je niet ..
    Hopelijk draait hij nog of werkt een draai poging

Jij ook rustig aan he, lekker proberen te dutten en niet te veel stressen
    Al snap ik dat helemaal !

13. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juels75, die is idd mooi. Daar ga ik ook even kijken, heb ook nog eentje nodig. Was ie duur?

Lianne, gefeliciteerd!! Wat fijn, een relaxte bevalling!

Ik ben sinds gisteren met vl en dochter op bezoek bij vrienden in Duitsland. Het is maar een rit van minder dan 3 uur, maar ik heb voor de zekerheid toch maar mijn ziekenhuistas en maxi cosi meegenomen, je weet maar nooit 😉 maar ja, onze dochter was 2 weken laat, ga er maar niet van uit dat ik ineens met 37 nogiets weken ga bevallen... Wel gisteravond / vanochtend nog tot bijna 3 uur s'ochtends doorgekletst, ben dus nu even goed moe 😁 (ik natuurlijk zonder drank terwijl de rest behoorljk aan de biertjes en wijn zat, dus dat scheelt dan weer voor mij...)

Ik heb trouwens ook wat meer afscheiding dan anders, maar het is denk ik geen slijmprop geweest tot nu toe.

14. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    @memskie, dat is minder nieuws ja... Wist niet dat ze op dat termijn ook nog konden draaien?! Hoop voor je dat de kleine snel nog terugdraait en anders miss idd nog een draai poging?

Beterschap met jehoofdpijn

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Onze kleine man draait ook nog omdat hij niet is ingedaald maar gelukkig om z'n as maar hij zou nu zomaar nog kunnen draaien
    Kindjes die goed ingedaald en vast liggen kunnen vaak niet meer draaien

@zomersproet
    Hier sinds vandaag ook meer afscheiding normaal altijd heel dun en dit is beetje wit en dikker... Lekker hahah bah

16. Ior

Ior Niet meer actief

Ff een kort berichtje vanaf deze kant...

lianne, gefeliciteerd!

Hier nog steeds op bed :( echt griep helaas. Zoontje is vanmorgen met opa meegegaan. Zo krijgt hij wel alle aandacht. Hopelijk voel ik me morgen beter

17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.811
    7.411
    113
    Gefeliciteerd Lianne, wat fijn dat hij snel gekomen is en je niet zo lang meer hoefde te wachten! Lekker genieten!

Oh wat rot Memskie :(
    Beterschap Ior!
    JMay, balen dat het geen blaasontsteking is, daar is makkelijk iets aan te doen, aan die voorweeen niet, sterkte!

Ik ben de hele middag bezig geweest met de laatste ruimte die nog vol stond met troep leegruimen. Mijn man heeft gesjouwd, ik heb de dozen leeggemaakt en de speelkamer opnieuw ingericht. Mijn lijf weigert nu natuurlijk dienst, maar het voelt wel heerlijk dat het zo netjes is :D
    Morgen februari, kom baby, dan mag je je wel laten zien :D

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Lianne van harte gefeliciteerd en wat fijn zo een goede bevalling!

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ja precies dat dacht ik dus ook, kuurtje en klaar dan kan ik weer lekker slapen haha maar helaas.
    Die voorweeen in m'n rug zijn t ergste, die doen echt vreselijk zweer en schieten er zo in en zakken na de piek weer af brrr hopelijk vanavond niet! Of wel maar dat het dan gewoon goed doorzet..

Jaa baby mag komen he haha
    Mijn ouders komen morgen aan in Nederland als de vluchten goed lopen vanuit Noorwegen.

Wat eten jullie?
    Wij Turkse pizza met heeeullll veeeullll knoflook saus, dus mochten de weeen beginnen heeft de vk een probleem dan zal ik lekker stinken haha

@ior
    Beterschap meis :( volgens mij heerst het echt!
    Ik hoor heel veel mensen die onwijs verkouden zijn,hoesten rillerig enz

20. Kleintje87

24 nov 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeej! Gefeliciteerd lianne! Fijn dat het zo goed is gegaan! Geniet ervan :)

Balen Jmay... Nog even volhouden!
    Beterschap ior!
    Fijn dat je thuis bent Memske maar balen dat ie gedraaid is.. :( hopelijk draait de kleine snel terug!

Wij eten pizza vanavond! Jammie :)

Hele dag weer op pad geweest dus lig nu even uitgeteld op de bank.. Nog geen tekenen van voorweeen oid.. Ik ga ook overtijd denk ik!

Deel Deze Pagina