@Tiarah Klopt zo kende ik hem eerst ook,maar iedereen zou dat op z'n engels uitspreken en dan krijg je zn schrijf en spraakverwarring dat vinden we irritant haha. Toen onze dochter geboren werd was de naam nog vrij onbekend maar nu hoor je hem wel overal, soms in verschillende schrijfwijzes, wij hebben gekozen voor de makkelijkste schrijfwijze. Gelukkig kun je wennen aan de naam hihi dat is een goed teken voor de omgeving straks Lastig zeg dat de voornaam nog niet echt vast staat, ik begon hem een paar weken terug al te knijpen toen wilde ik de naam wel z'n beetje hebben zodat we zelf ook eraan konden gaan wennen. Ben benieuwd wat het uit eindelijk word hihi
Noamy, leuke foto fijn dat je zelf kan kiezen wat je wilt. Lijkt me fijner dan dat iemand dat besluit voor je maakt. Maar ook weer lastig. Kan me voorstellen dat je je kleine allebei graag bij je hebt! Wij twijfelen nog tussen 3 namen. We hebben het nu al paar weken even gelaten om er allebei rustig over te denken. Misschien dat we er binnenkort wel ineens helemaal uit zijn
Gelukkig heb je nog even met bedenken. Hier hielp het loslaten goed Ik ga zo naar mijn bedje, morgen gaat de wekker weer om 6:30, kleine meid weer naar de psz en even op de koffie bij mijn oude buurvrouw. ben echt blij dat ik me weer fit voel
Naomy: leuke foto! Namen: hier zijn we er ook nog niet uit. Hebben wel al elk een lijstje gemaakt en daar gaan we in het weekend in strepen. Geboortekaartje: zijn we ook nog niet uit. De keuze is ook erg ruim moet ik zeggen. Ik mag aanstaande maandag weer op controle bij de vk. En op 5 december heb ik de 30 weken echo gepland waardoor we 2 keer in 2 week tijd mogen kijken naar de uk mijn vk maakt bij elke controle een (pret)echo.
Wij waren er 15 weken geleden al uit haha, m'n vriend zei 'waarom zouden we verder denken als we deze naam leuk vinden?' En het is inderdaad bij die naam gebleven...
Wij waren alledrie de keren met de positieve zwangerschapstest in de hand al uit de meisjesnaam. Daar zijn we het zo over eens Maar jongensnamen was 3x drama. Nu wisten we met 20 weken dat de tweede een meisje was, dus hebben we gewoon niet verder gezocht. Dit keer heeft mijn man de naam bedacht. Hij had elke keer van die rare ouderwetse namen, maar juist toen we hadden bedacht dat we het onderwerp tot minimaal 30 weken zouden laten liggen kwam hij opeens met deze naam dat hij die had gelezen en erg leuk vond. En ik dacht ook meteen: ja, zo heet hij. Dat is 'em Nu nog geheim houden, dat valt niet mee met 2 kinderen in huis, mijn man praat zo af en toe eens tegen zijn derde, met naam en al, maar dat verbied ik hem nu maar, straks horen de kids het, dan is het zo de wereld in, en ik vind het toch wel leuk om dat nog even geheim te houden Fijn de goede echo's!
Dank jullie wel dames Ja duidelijker kan bijna niet he Wij hebben de naam ook gelukkig al!! Hij zal Joàh gaan heten <3
Rainbow, ik vind Tess ook een hele mooie naam. Helaas vind VL die naam minder mooi. Noamy, dat is echt een duidelijke foto. Leuke naam ook. Seepje, ik heb je een pb gestuurd. Ben heel benieuwd.
@Naam, daar waren we gelukkig al uit voor ik zwanger was van deze gup. Bij ons eerste sterretje hadden we al namen verzonnen en voor ik 4,5 week zwanger was toen waren we er al uit . Die namen vinden we nu nog steeds leuk, dus dat veranderd niet meer. Zelfs al namen in ons hoofd voor toekomstige gupjes . We gaan voor 1 voornaam, tegenwoordig geeft iedereen er 2, dus leek ons juist leuk om er dan maar 1 te geven. Naam die we hebben verzonnen komt niet veel voor, paar keer per jaar wordt die gegeven en dan eigenlijk altijd als tweede naam. Geboortekaartje hebben we gekozen, zit nu alleen nog te dubben over de tekst op het kaartje. Is er misschien hier iemand die even mee wil kijken? Via PB ofzo?
@Noamy wat een leuke naam! @muis stuur maar hoor wil wel mee kijken @riean ben benieuwd haha nog even geduld hebben dus. Vandaag de grote vrachtwagens bij m'n ouders 3 december gaan ze emigreren komt wel dichtbij zo
Muis Ik wil ook wel meekijken Noamy : Das ook een mooie naam! Jmay : Ai waar gaan ze hene? Is nooit leuk nee!
Naar Noorwegen! Maarja ze willen het al zo lang! Zondag hebben we een afscheidsfeest voor ze. Wilde op zondag (is koopzondag hier) mijn telefoon abbo. Verlengen dat kan toch gewoon op zondag als de winkel open is ? Weet iemand dat
@jmay pfoe dat is ook wel heftig ondanks dat het al jaren hun droom is natuurlijk! Voor je abbo met een beetje mazzel kan het morgen al. Ze stellen het nummer vaak al wel iets eerder beschikbaar. Die mazzel heb ik nu al 3x gehad waardoor ik van een knalaanbieding kon profiteren!
Wij zijn eruit voor het geboortekaartje! Het wordt een zogeheten 'letterpress' kaartje met een preeg (verdikte/uitgedrukte letters). Wij gaan voor het ontwerp van 'Kaartje Eva' met de kleur van 'Kaartje Floortje'. Op de voorkant staat een boomtak met 2 grote vogeltjes en een babyvogeltje. Omdat we graag aandacht willen geven aan de twee kinderen uit het eerste huwelijk van mijn man, zonder dat we de indruk wekken dat zij ook van ons samen zijn, alsof hun moeder er niet is, heb ik het volgende bedacht: de drukker van dit kaartje maakt er een tweede boomtakje bij waar 2 middelgrote vogeltjes op komen te zitten, als verwijzing naar hun. Denken jullie dat dat een mooie manier is? Ik heb er zo op gepuzzeld... Binnenin komt: Vol liefde verwacht en eindelijk hier... NAAM Datum - Tijdstip - Gewicht Trots, blij en gelukkig Onze namen (alleen die van ons, niet de (stief)kinderen) Ons adres Van harte welkom, maar graag even in overleg Onze telefoonnummers
Mooi kaartje Hilly1980! Ik denk dat de tweede tak een hele mooie oplossing is wij houden het van binnen ook zo simpel, daar hou ik heel erg van zelf
@hilly : Ik denk dat dat inderdaad een hele mooie oplossing is! hier komt dit aan de binnenkant van de kaartjes Qua tekst gaan wij denk ik voor Wij zijn ontzettend blij met deze 2 erbij! Wil je onze boefjes zien, bel dan even anders slapen ze misschien Naam - Naam Tijdstip - Gewicht - Datum - Tijdstip - Gewicht Zoons van . en . Broertjes van De voorkant is een zelfgemaakte foto waarin we alles op de foto ook zelf hebben gemaakt. De binnenkant van de kaart krijgt de kleur die je op de voorzijde ook terugvind in de namen. Rest van de tekst wordt wit.