@CC Super dat ze helemaal is ingedaald dan heb je weer wat ademruimte haha @memskie Geen ervaring mee zag wel een filmpje via YouTube hoe t ongeveer gaat Spannend ik hoop dat het lukt!! @juels En en en? Hihi begint t al goed te rommelen? Wij zijn even lekker buiten geweest en gaan nu lekker een middag dutje doen ookal heb ik super geslapen .. Gewoon lekker ff liggen Geen gerommel niks dus denk dat er vandaag niets gebeurd zoals bij J. Wel t geval was met dit termijn haha
Ohh ik ben ook echt zo benieuwd haha...veel ongeduldiger als bij de eerste merk ik.. 1 van de moeders veranderingen waaraan ze achteraf wisten dat het was begonnen... Kan gewoon niet meer wachten haha... Maak t mezelf wel moeilijk zo ☺️
Dat voelen ze Rainbow .. Voelt je vk nooit de ligging van de baby? Hoe diep? Hier elke controle.. Ook voelt ze aan t kindje hoe groot hij ongeveer is enz @loveingmyboy Erg he, en idd heel lastig maken we het ons zelf Net werd ik wakker en dacht nou weer bijna een dag voor bij, weer zonder baby grrr
Jmay Lekker zeg dat je zo goed hebt geslapen, ik sliep om half 2 en half 6 weer klaar wakker, wel even een dutje van een uur gedaan op de bank en toen kwam m'n vriend thuis Net even samen boodschappen voor 4 dagen gehaald dus dan kunnen we er even tegen aan hihi Hier vandaag ook echt helemaal geen gerommel niks.. Dus 2-2 gaat m ook niet worden!
@Rainbow: hier voelen ze elke week hoe de kleine ligt. Al is het voelen hoe ver het is ingedaald niet altijd even prettig en dan vooral als je het niet ziet aan komen. @lovingmyboy: hier begint het vooral voor de omgeving te lang te duren, en dan zou ik nog 1, maximaal 3 weken, wachten. Hier: een emo dag.. Bah ik zit er al de hele dag doorheen. Vind niks leuks om te doen, slaap maar wat en de kleine boef schopt vandaag vaker tegen mijn maag.. Ik kan je zeggen kwark met aardbeien wil je niet met maagzuur terug cadeau krijgen van mij mag de kleine nu wel langzaam komen want ik herken mezelf zo niet. Hebben hier meer dames last van?
Ik ben niet echt emo maar wel stront chagrijnig tenminste ik word om kleine dingen heel chagrijnig dat ken ik ook niet van mezelf. Word zelfs boos als iemand zegt: nou lang kan t niet meer duren he max 2,5 week.. Ja weet je wel hoelang dat voelt voor mij?!!!!! Hahaha
Jawel, ze voelt aan mijn buik hoe de baby ligt.. Maar kan ze zo ook voelen of ze is ingedaald of is dit inwendig? Als het uitwendig wordt gedaan, dan vraag ik het woensdag eens.. Want inwendig onderzoek wordt hier pas na 40 weken gedaan
@Century Haha! Die van mij 'twerkt' ook de hele tijd! Hier doen mijn suikerwaardes raar. Ik heb al weken zwangerschapsdiabetes en het lukte altijd goed om de waardes onder controle te houden. Soms met behulp van een beetje insuline, maar even vaak was dat ook niet nodig. In principe geen reden voor zorgen gelukkig. Maar gisteren en eergisteren doen mijn waardes raar. Rond middernacht beginnen ze te stijgen, terwijl ik dus niets eet/drink/doe. Heel raar en de artsen snappen er niets van. Er is dus ook geen oplossing voor. Ze vinden het geen goed idee dat ik 's nachts de wekker ga zetten om ook 's nachts te controleren 'want ik heb mijn nachtrust nodig'. Maar ik heb niet de afgelopen weken mijn best gedaan op de gezondheid van mijn baby om nu deze laatste weken dit risico te nemen... Morgen dus maar ff met de gynaecoloog overleggen...
Ik kan juist beetje brok in mn keel krijgen als ik bedenk dat binnen een paar dagen deze bijzondere tijd is afgelopen. Vind het nog heerlijk om mn kindje dicht bij me in mn buik te hebben. Had van mij nog wel paar weken langer mogen duren...
nou jij liever dan ik Set haha @Rainbow ja uitwendig gewoon via je buik zeg maar, beetje drukken en doen..
Ja is altijd zo he. De mensen die liever vandaag dan morgen bevallen, lopen 2 weken overtijd bij wijze van spreken en andersom die bevallen een paar weken eerder. Geniet nog maar lekker van jullie kleintje in de buik het is zo bijzonder
Gewoon uitwendig hoor! Ze voelen terr plaatse van je schaambeen. Vaak bij mij vragen ze om mijn knieeen gebogen te zetten en diep in en vervolgens uit te ademen. De duwen dan wel flink en even prettig is dat niet. Zeker niet toen de huisarts in opleiding ook voelde (vind ik altijd prima, je moet het toch leren) en ze een schouder van de kleine vol in mn schaambeen duwde.
Vandaag bij de gyn geweest, een week nadat ze de baby hebben gedraaid. Ze voelde eerst idd aan de buitenkant en dacht het hoofdje onderin te voelen, en ja, de echo gaf hetzelfde aan. De kleine is dus lekker blijven liggen zoals het hoort 😊 Verder een rare dag achter de rug, voel me de hele dag vreemd en heb last van een zeurderige buik en ben moe. Wat doen jullie eigenlijk zoal de hele dag? Ik had geen puf om echt iets te doen - behalve de was dan en wat standard dingen in huis- maar voel me daar best schuldig om. Straks serveer ik ook nog eens soep uit een pak- want ook geen puf om te koken
Oké merci voor de info, dan bevraag ik het mij woensdag, want ben wel benieuwd natuurlijk Zomersproet ik heb voormiddag de badkamer gepoetst, de was opgeplooid & de caviakooi zuiver gemaakt.. Rest v/d dag gerust (Series & film gekeken)