Heel fijn naomy! Hier alles rustig. Van't weekend flink gepoetst, dus vandaag ff lekker rustig aan gedaan Over een weekje heb ik nog een photoshoot geplanned. Hopelijk blijft onze kleine man sowieso tot dan zitten. Moet ook die dag voor controle naar de tandarts dus zal niet zo goed uitkomen als hij zich dan aandiend
@zomersproet: ik kijk wat tv en val vaker overdag in slaap vanmiddag heb ik de afwas gedaan.. Maar wat van afwas niet in de keuken stond had pech haha @naomy: wat een fijn nieuws! Hier: net nog een uurtje samen met ml geslapen haha we sparen alvast wat energie voor wat nog komen gaat. Ik heb alleen het gevoel dat mijn gezicht soms opzwelt, maar er is niks van te zien. En er staat weer heerlijk druk op mijn liezen
Even mijn muppets spammen Q. Had een hele goede dag vandaag. En we hebben een protocol voor calamiteiten op laten stellen dat we ten alle tijde willen dat hij gered wordt. Hij vecht voor ons en wij voor hem. En R. Mogen we eigenlijk woensdag meenemen maar omdat mijn vent een dubbele longontsteking heeft en we anders helemaal niet naar Q. Kunnen nemen we hem vrijdag mee. Dan is de stootkuur antibiotica van vriendlief ook goed gaan werken. Heb er al zoveel zin in!!
Wat een prachtige mannetjes seepje! Jullie zijn superouders!! @noamy, wat fijn zeg! Geen stress meer nu? @hier, mooie echo gehad. Hij was weer heerlijk druk. Hij word nu 2795 gram geschat. Vruchtwater zat op 16cm dus er wel iets boven. Morgen moet ik naar de apotheek, bruistabletten halen voor mijn ijzer. Hb was 6.3 dit verklaard ook mijn vermoeidheid. Hopen dat het direct werkt. Nu weer lekker op bed met een zakdoekje met thoco tholin druppels erin. Laten we hopen dat iedereen een heerlijke nacht tegemoet gaat. Of lekker slapen of bevallen
@seepje: je spantniet hoor! wat goed dat jullie een ccalamiteiten protocol hebben opgesteld! En de foto's zijn prachtig van de jongens. @ior: mooi dat alles goed is met de kleine. Hier: ik ben me toch misselijk.. Hele zwangerschap is me dat goed bespaard gebleven. En als de misselijkheid zakt, komen er harde buiken. Ik lag in bed maar ik zit nu maar op de bank met een flesje water in de buurt te hopen op wat (nacht)rust en geen nacht bij mr. Wc
Minimama; misschien wil je lichaam zich schoonmaken, voorbereidend op en bevalling Seepje; mooi Ik werd vanochtend wakker en het enige wat ik kon denken was "shit, alweer niet". Kom maar kleine meid, we zijn er zo klaar voor!
Nou vannacht een paar keer wakker geweest pijn in mijn rug en maag.. Ik dacht nu gaat t gebeuren.... Helaas haha!
wat erg he dat afwachten. ...... ik weet dan wel n datum maar goed het kan altijd nog uit zichzelf beginnen.....
Wat een mooie jongens seepje! Geweldig om te zien Gisteravond dacht ik echt dat het begonnen was, of tenminste een klein beginnetje, elk kwartier ongeveer een soort wee. Uiteindelijk toch maar gewoon naar bed gegaan en de hele nacht gewoon geslapen, en alles rustig vanmorgen. Jammer hoor. Dus ik wacht weer af
@seepje wat een schatjes zijn het toch! @loveinmyboy Grr miss vannacht met volle maan haha? @peetiescheetie Vreselijk dat wachten he.. Hoe ver ben jij nu? @ior fijn dat alles goed was ! En bevallen vannacht haha ? Ik werd om half 9 wakker met vreselijke rugpijn.. Hoop dat het miss doorzet in weeen ofzo maar dat zal wel weer niet. In dat geval mag het dan wel meteen stoppen grr Vanavond weer naar de vk. En ik wilde m'n meisje even showen ...
Wat een snoepje JMay! @Hier... Zware teleurstelling... Consultatiebureau was er net... Hannah woog maar 2880 gram... Had verwacht dat ze de 3kg wel voorbij zou zijn 😢 Ze zit nog steeds onder haar geboortegewicht na 2 weken... Maar ze vond haar er goed uitzien, ze drinkt goed en heeft ook flinke plas en poepluiers dus extra weeg moment volgende week en ik moet meer eten en drinken en 's middags verplicht een uur rusten terwijl ik helemaal niet moe ben...