**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ellada aah meisje!!! Gelukkig doet ze t verder goed!

Jmay mooi meisje! Leuke foto.

Ik voel me gebroken. Weer flinke voorweeen gehad en harde buiken.
    Ik heb t gevoel dat iemand mijn buik als boxbal heeft gebruikt. Was om half 4 weer klaar wakker. Net nog 2 uur geslapen gelukkig

2. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Jmay, wat een mooi meisje.

Ellada, jammer dat ze toch niet zoveel is aangekomen als je dacht, maar als ze goed drinkt en genoeg plas en poepluiers heeft zal het vast niet lang meer duren voor ze op haar geboorte gewicht zit. En wat raar dat je verplicht moet rusten. Je voelt zelf toch wel of je het nodig bent of niet? Ik lig 's middags gewoon even op de bank en val meestal wel even in slaap, maar niet lang.

Ik ben net met Emma bij het weeguurtje geweest. Ze weegt nu weer 2840 gram en zit dus weer op haar geboorte gewicht. Iets wat ik totaal niet verwacht had.

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Dat is minder Ellada maar miss heeft het even wat langer de tijd nodig.
    Cb kan soms zo hameren op te langzaam groeien
    Geef je bv? Dan zijn ze helemaal snel geneigd om dat te zeggen en zeggen ze dat je moet bijvoeden ... Zucht
    Het is ook maar een moment opname wie weet bij de volgende meting wel ineens veel meer :)

Met bv kan ik wel begrijpen dat ze zeggen dat je wat meer moet rusten ivm productie
    Maar als je de fles geeft en je voelt je verder top snap ik dat weer niet haha

@cherie
    Pff logische dat je op bent :(
    Vanmiddag nog weer ff slapen?

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    1
    36
    Italië
    Whoohoo beeb is ingedaald hier en ik heb iets meer dan een cm ontsluiting :D wie weet gaat t dan toch echt gebeurene komende dagen!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik verlies bakken met slijm! Yuk!!!

6. Peetiescheetie

Peetiescheetie Actief lid

14 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik heb zo'n beetje hetzelfde hoera-bericht als Key!! Ik ben ook net naar de VK geweest en ze heeft me gestript... spannend!!
    Ik ben morgen 39 weken :D

Wat naar Cherie, dat het niet door zet. Hier wordt je supermoe van, kun je net niet hebben!

7. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Spannend dames !! Hopelijk doet het wat.

Ik moet vanavond weer heen, vorige week had ze getoucheerd maar zat alles nog potdicht .
    Zou ze vanavond dan weer gaan kijken ? Geloof nooit dat ik nu ineens ontsluiting heb om te strippen.. Als ze al wilt strippen.. Hoop t wel eigenlijk want ben er behoorlijk mee aan!

@cherie
    Willen ze jou niet strippen?
    Ik bedoel straks ben je helemaal uitgeput ..
    Die rot voorweeen breken ons helemaal op!
    Vannacht kwamen ze hier ook weer om de paar minuten , maar doorzetten ho maar

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Misschien dat ze morgen kijken. Ik heb mazzel dat de kids op school zitten dus pak veel rust overdag.
    Wel zie ik op tegen de bevalling omdat alles nu al gevoelig is.
    Maar komt wel goed.

(Ben 2x na strippen zelfde dag nog bevallen. Met 39wk en 38+2) morgen 38+2 ben benieuwd.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Hopelijk kijken ze idd morgen even
    Ik zal duimen voor je hihi

Ben benieuwd vanavond hoop dat ik wat ontsluiting heb maar ik denk steeds omdat hij niet is ingedaald staat er natuurlijk ook geen druk op ofzo?
    . Ik ben gewoon op het punt dat ik zelfs uit kijk naar de pijn van de bevalling whahaha
    J. En ik gaan zo ook nog even liggen om 18u moeten we bij de vk zijn.

10. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ohhh wat spannend voor jullie zeg!! Mag ik vragen wanneer ze je eigenlijk strippen? Ik dacht dat dat pas was als je er ruim overheen was??

Vandaag de ramen gewassen... Net teveel gedaan en nu ongelofelijk pijn :(

11. Peetiescheetie

14 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook niet verwacht dat ze nu zou strippen hoor! Ik had ook overal gelezen dat ze dat pas rond week 41 doen.
    Maar ik kwam binnen en ze vroeg hoe het ging, ik zei: "Het gaat wel goed maar mijn geduld begint op te raken!" Toen vroeg ze of ik er klaar mee was waarop ik zei: "Niet zo zeer klaar mee, maar wel erg klaar voor!" En haar reactie was: "Wil je dat ik zo kijk of ik wat voor je kan doen inwendig?"

Nouja graag!!

Het is me trouwens ook ontzettend meegevallen! Ik dacht dat het echt pijn zou doen, maar ik voelde alleen een beetje druk. Net zoveel al wat ik nu ook voel als ik op sta haha!

12. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Oh wat spannend zeg! ☺️ En hoe voel je je nu?

13. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn eerst keer stripten ze ook pas toen ik de 41 weken voorbij was... Wist dus niet dat het eerder kon. We zien het wel, of jet gebeurt nu, of over 2,5 weken, of het wordt lekker een Maart kindje. Ook weer leuk, net iets meer tegen de lente en je krijgt de dagen die je overtijd bent achteraf dus aangeplakt aan je verlof. Zo had ik bij mijn dochter ook ineens 2 weken kado 😃

Hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Ik 10,5kg maar zit nu ruim een week echt op precies hetzeldfe gewicht. Gek, ik dacht juist dat ik nu nog veel zou aankomen, maar ineens komt er helemaal niets meer bij... Hebben jullie dat ook?

14. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben tot nu toe 14/15 kilo aangekomen ofzo.
    Het ging eerst heel snel, en juist in de weken dat je veel zou aankomen (de laatste 6 weken ofzo) valt het tot nu toe mee.

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik 20 kilo erbij. Laatste weken inderdaad vrij stabiel.

16. Peetiescheetie

14 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me prima, ik voel iets meer druk maar niets noemenswaardig! Dus geen idee of er wat gaat gebeuren haha!

Ik was tot een paar weken terug zo'n 12 kilo aangekomen maar sinds twee weken houd ik behoorlijk vocht vast dus ik denk dat ik nu op zo'n 15 kilo zit!

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Weet niet of ze hier gaat strippen straks hoor
    Kan ook alleen als ik al ontsluiting heb en vorige week zat ik nog pot dicht.

Vorige week deed ze toucheren omdat hij nog niet is ingedaald kijken hoe diep z'n hoofdje lag.
    Maar hoop stiekem wel dat ze vanavond kan strippen.. M'n ouders blijven tot woensdag dus zou leuk zijn als ik dan bevallen ben haha

Ik durf t bijna niet te zeggen maar ik ben 21 kg aangekomen nu hihi

18. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Bij mij hebben ze nog helemaal niet getoucheerd of gevoeld of ik al ontsluiting had.... Miss donderdag?? Kleine is ook nog helemaal niet ingedaald...

Ik ben tot nu toe 13 kilo aangekomen...

Ahhhh heb zon pijn bij mijn schaambotten... Alsof ze ertegenaan hebben geschopt en m'n botten doormidden breken. Daarbij lage rugpijn en zeurende pijn onderin mijn buik. Pfff om het compleet te maken door de druk ook nog eens. Constant een pijnlijk gevoel. Door m'n aambeien
    Oké klaar met klagen haha...

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier tot nu toe +7.5kg.

Kleine ligt 'een segment' ingedaald, dus dat is positief. Verder heb ik het met de gyn gehad over de suikers die raar doen en de afspraak is nu dat ze me in principe niet over de 39w laten gaan.

20. Set

Set Bekend lid

9 jul 2014
    902
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zit nu rond de +10.

Deel Deze Pagina