**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

Heel verhaal geschreven om op iedereen te reageren, alles weg :(
    Hele mooie buik cherie
    En wat een mooi meisje jmay!!
    Hier 2 hele goede nachten gehad. Wat heerlijk zeg!! Ik ga me steeds fitter voelen daardoor. Nu hb nog omhoog :)

Weten jullie hoe dat zit?
    Bij mijn zoon pas na de bevalling bloedarmoede en daardoor moest ik ff blijven, maar nu dus nu al en in 4 weken krijg je het niet weer zo hoog, dus zal het na de bevalling ook nog zo zijn. Moet je dan ook weer blijven?

2. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Cherie, mooie foto!

Volle maan deed hier helaas ook niks haha.
    Vandaag bij de verloskundige geweest, bloeddruk was goed 106/58 dus zelfs nog vrij laag. Baby was niet ingedaald dus ik moet nog steeds gaan liggen als mijn vliezen breken, ik ga niet meer ver van huis dus dat moet wel goed komen. Wel een kilo aangekomen in één week :(.

Hoe komen jullie de dagen door? Ik verveel mij echt ontzettend.. Lopen gaat moeilijk dus het huishouden doe ik ook maar minimaal en verder weet ik gewoon niet wat ik moet doen, ik zit gewoon te wachten tot het avond is. Ik word er een beetje sip van.

3. Ior

Ior Niet meer actief

@floddertje, 's morgens doe ik de was en huishouden (elke dag een beetje)
    'S middags rust ik, ene x ga ik op bed, andere x op de bank met een filmpje of boek of puzzel.
    Eind van de middag begin ik met koken. Dagen zijn bij mij zo meestal nog te kort ;)

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ior. Om hb omhoog te krijgen moest ik b12 opvoeren extra foliumzuur slikken en ferro slikken. Misschien een idee?

APK is goed weer
    Niet gekeken of gestript voel me ook goed nu.

Bedankt voor de complimentjes!!

5. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ior, eigenlijk doe ik zo'n beetje het zelfde. Wasmanden zijn zelfs leeg, dat zijn ze normaal nooit haha. Toch vind ik de dagen wel lang duren hoor pff. Werkt ook niet mee dat mijn vriend pas tegen 7 uur half acht thuis is, dus dat is ook best saai en koken doe ik ook pas laat. De hond slaapt alleen maar dus ook daar heb ik niks aan :).

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hier ook een beetje hetzelfde... Ochtenden probeer ik zoveel mogelijk te doen. Zodat ik in de middag rustig aan kan doen.. Zodat ik energie overhoud voor mijn oudste.

Ben benieuwd morgen bij de controle in het ziekenhuis. Krijg steeds meer last van onderen zal ik maar zeggen. Kan af en toe bijna niet opstaan. Iemand meer daar last van?? Alsof ik bont. En blauw ben en steken...

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Moet wel zeggen dat ik blij ben met vriendinnen en (schoon)ouders in de buurt, die houden me wel bezig :D
    Anders was ik me denk ik ook wel gaan vervelen. Nu hou ik wel heel erg van naaien, en heb ik gewoon vast stof ingekocht voor een paar zomerjurken voor dochter. Als ik dan écht niks meer te doen heb kruip ik achter mijn naaimachine.

Ik blijf het wel irritant vinden, om zo rekening te houden met een bevalling. Wist ik maar wanneer het zou zijn, over 2 weken pas is ook prima, als ik het maar weet :D Nu doe ik ook steeds boodschappen voor een paar dagen vooruit want stel dat ik beval (dan kan mijn man natuurlijk prima boodschappen doen, maargoed, ik wil natuurlijk zelf alles op orde hebben ;) ), de was moet elke dag weggewerkt worden (ook onzin, de kraamverzorgster of mijn man kan zo een paar wassen achter elkaar wegwerken ;) ) het huis moet 2 keer per dag opgeruimd worden, poetsen ook vaker dan ik deed, want stel dat het net 4 dagen geleden is als de bevalling begint, dan ligt er stof...;)
    Het zullen de hormonen wel zijn :D
    Ik ga me voorbereiden op een invasie in mijn huis, stel vriendinnen met kids over de vloer, zoon een vriendje te spelen. Vanmiddag dus maar even niet bevallen.

8. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Haha ik heb dat ook maar ook dat ik mijn haar goed wil hebben Hihi.. Dat wil zeggen dat ik niet ga bevallen en dat eigenlijk mijn haar gewassen moest worden.. Dat ik daar dalijk met zon vette kop met haar lig .. Pff waar kunnen we ons eigen druk over maken hè ☺️

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @onyx hier in het begin van de zwangerschap lactose gebruikt. Werkte na ongeveer 2 dagen. Een week gebruikt en daarna niet meer nodig gehad. Dus goede ervaringen mee.

10. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik heb juist helemaal geen poetsdrang hier. Misschien dat het daarom zo lang duurt haha

11. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ riean, wat herkenbaar. ik heb ook last van serieuze nesteldrang en opruimwoede, maar het resultaat is steeds maar zo kort zichtbaar haha. Vanochtend waren alle kamers netjes, nu zijn er 4 kids aan het spelen en lijkt elke kamer alweer ontploft. Dus ik probeer het maar een beetje los te laten.

12. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nesteldrang, helaas hier ook geen last van :D Ben sowieso geen poetsvrouw dus dat scheelt.
    De was is wel iets meer bijgewerkt dan normaal maar dat komt omdat we nu een droger hebben.

@bezigheden: Ik verveel me eigenlijk ook best op een dag. Mn vriend heeft wisselende diensten dus ik heb geen vaste planning. Als hij een late dienst heeft kan ik iets langer uitslapen en doe ik smiddags geen dutje, als hij ochtenddienst heeft ga ik er ook zo vroeg uit (05:30 :$) en doe smiddags nog ff een tukkie. Verder vul ik mn dag op met tv/film/serie kijken en een beetje domme dingetjes op internet bekijken (9gag of dumpert enzo) beetje facebooken, marktplaats afstruinen enz.
    Af en toe doe ik nog een beetje huishouden er bij

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @poetsdrang
    Net als Key helemaal niet meer eigenlijk hahah heb t wel gehad!

@vervelen
    Ik ben op woe en vrij altijd bij m'n schoonouders vAnwehe J. Der school anders blijf ik of heen en weer fietsen of hun heen en weer rijden.
    Dus dat is wel gezellig , lekker koffie en kletsen en heb daar ook paar vrienden in de straat wonen waar ik vaak heen ga dan.
    Smiddags slapen J. En ik vaak nog even in het logeer bed ook dat is wel heel lekker.

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nestdrang eigenlijk ook geen last van.. Zijn nu alle kamers wel samen aan 't opruimen en laatste klusjes aan 't uitvoeren

Vervelen doe ik me wel redelijk vaak!

Net nog eens aan de monitor gelegen, alles prima.. Ze is al wat ingedaald, wat ik ook wel dacht te voelen

15. Ior

Ior Niet meer actief

Ik heb via de apotheek bruistabletten voor ijzer gekregen om hb weer omhoog te krikken. Geen tabletten omdat ik daarvan verstopt raak.

Nesteldrang hebben we allebei hevig last van. Totaal geen last van vervelen gelukkig. Mijn hobby is scrapbooken dus als er ff tijd is ga ik daar heerlijk mee bezig. Met kods heb je toch minder tijd voor je hobby.

Sinds vanmiddag is het hier een beetje aan het rommelen. :) mijn darmen reageren er wel erg op zeg.

Net er ook ff achter gekomen dat onze warmwaterboiler in de keuken kapot is :( gelukkig op tijd bij, lag nog maar een klein plasje voor het kastje. Vanmorgen net een nieuwe cv binnen gekregen omdat die het ook bijna opgeeft, nu dus achter een nieuwe boiler aan voor in de keuken. What's next?
    Oh ja, vl heeft zijn mobiel in het water laten vallen. Zou dit het begin kunnen zijn van een rampmaand?

16. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Auw auw auw... Net even bij de dokter geweest voor die aambei die toch wel erg pijn begon te doen... Bleek er een bloed stolseltje in te zitten. Dus ze heeft m open gesneden..kon geen kwaad zei ze ivm bevalling/infectie ofzo.. Nu hopen dat t bij deze blijft...

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Auw auw :(
    Hopelijk idd wel!

18. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Bah bah lees nu op internet allemaal verhalen over dat ze niet opensnijden tijdens zwangerschap ivm infectie gevaar en grote kans dat die terug komt... Heb ik weer 😒 ben nu natuurlijk m'n eigen weer helemaal over de emmer aan het helpen !

19. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Lovingmyboy wat akelig... Maar dokter zal het wel weten toch? Ik hoop dat ie niet terugkomt voor je!

Hier ook niet echt meer nesteldrang. Ik probeer de hele dag kleine beetjes te eten en te drinken... Het is net alsof ik in de eerste weken van mijn zwangerschap zit. Sorry voor de details, maar net weer alles eruit gegooid. Heb ik dan de hele middag mijn best voor gedaan. :( Ik snap er niks van...

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Oh lekker dan!
    Maar lijkt me dat een ha het wel weet toch?? Anders morgen ff bellen voor de zekerheid?

Zowiezo schijnt het dat ze dan vaker terug komen hoor ik van vriendinnen die ze ook tijdens de zw hebben gehad
    Heb er zelf nu ook 1 of 2 maar doen gelukkig (nog) geen zeer

Zo lekker gegeten , macaroni met een ei haha
    Stap zo onder de douche met J. En dan maar weer op tijd ons bedje in kruipen.
    Morgen middag moet ik met der naar het CB ben benieuwd geloof dat ze onderhand wel iets van 14 kg is en rond de 95 cm grote meid hihi

Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik straks lekker ga bevallen en me schoonmoeder morgen met der heen gaat hahaha

Deel Deze Pagina