**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Jmay, hier wel een beetje sneeuw. Ik vind het niks aan dus je had het mogen hebben ;)

Lovingmyboy, die van mij is ook niks ingedaald. Vervelend dat je dan moet gaan liggen als de vliezen breken nu durf ik niet ver meer van huis te gaan al hoef ik niet in de supermarkt te gaan liggen zei ze nog haha.

2. bo1986

bo1986 Bekend lid

16 aug 2012
    899
    40
    28
    Zo ik voel me echt precies t zelfde als jou Jmay!
    Hopelijk gaat het doorzetten want hier word ik echt niet vrolijk van 😔

Hier ligt zo'n 5 cm sneeuw, gelukkig hebben we een goede auto met winterbanden! Daar ben ik echt wel blij om, m'n vriend vertelde al dat hij vanmorgen genoeg auto's in de berm zag staan die van de dijk af waren gegleden een klein stukje maar hij had gelukkig nergens last van

3. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd naomy!

4. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Ja dat zeiden ze tegen mij ook idd...vroeg ook of ze konden kijken of ik ontsluiting had.. Maar ze zei dat dat nog weinig zegt omdat je bij een tweede of volgende wel 3 cm kan hebben zonder dat het iets betekent... En omdat ik al zo beurs was zou dat ook pijnlijk zijn. Dus maar niet gedaan... Wachten duurt zo lang pffff haha

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Fijn dat alles goed was !
    Hier was hij nu eindelijk een stukje ingedaald haha dat heeft lang geduurd.
    Zegt idd weinig over de ontsluiting ik ken meiden die pot dicht zaten en paar uur later bevielen en meiden die met 37 weken al 3cm hadden pas bevielen met 41 ...

Wij gaan zo richting het cb met J. Ben benieuwd haha volgens mij groeit ze mooi door op haar +2 lijntje

6. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Idd haha.. Kortom je kunt nergens van op aan:)

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ naomy gefeliciteerd!! Klinkt heftig hoop dat je snel hersteld.

Zojuist afspraak bij de gyn gehad. Ging erg snel en gesjeesd niet zo prettig, maar de datum voor ks is gepland over iets meer dan 2 weken. Omdat het de derde is hoef ik tot die niet meer op controle te komen. Wat een gek idee zeg. Ook is de baby ingedaald dat hebben de andere 2 nooit gedaan ben benieuwd of de baby tot geplande datum blijft zitten.

8. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Noamy, gefeliciteerd. Geniet ervan. En ik hoop dat je de bevalling een beetje kunt verwerken.

9. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Weer in het ziekenhuis geweest. Wilden me daar houden, maar dat wilde ik niet. Heb aangedrongen op medicatie voor thuis en dat heb ik voor het weekend gekregen. Dus nu weer lekker thuis.
    Vk heeft inwendig onderzoek gedaan. Kon de billetjes voelen en ongeveer 1 cm ontsluiting... Lichaam is dus wel aan het voorbereiden. Spannend!

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat fijn dat je medicatie hebt gekregen!!
    Hopelijk werkt het !
    1 cm al! Ik ben jaloers haha
    Ben benieuwd wanneer de kleine zich gaat aandienen bij je :)

11. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Ja ik ook! Maar ik voel niks hoor... Verlies nu wat bloed, maar dat komt door het inwendig onderzoek. Verder helemaal geen harde buiken of wat dan ook.
    Bij jou ook weer rustig?

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Gister leek het nieuws ml niet zo te raken maar hij heeft het er toch wel erg moeilijk mee, en voelt zich vooral heel schuldig want natuurlijk nergens op slaat Maarja maak hem dat maar eens wijs.
    Vind het zo rot voor hem :(
    Weet zelf ook niet zo goed wat ik er nou mee aan moet of tegen hem moet zeggen....

13. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa wel veel harde buiken Maarja verder niks

14. Ior

Ior Niet meer actief

@jmay, het is ook heel moeilijk. Je gaat je afvragen of je er wat aan had kunnen doen. En je vraagt je vooral af Waarom. Helaas heb ik het meerdere keren van dichtbij mee moeten maken ('05 mijn vader, '06 vriend van mijn vriend en '14 collega) je zal altijd met vragen blijven zitten helaas maar op een gegeven moment kun je het wel een plekje geven. Steun hem vooral en geef aan dat hij bij jou terecht kan om te praten.

Ik lig wakker met, ik vermoed, indalingsweeen. Zeurderige menstruatiepiin in buik en rug en een drukkend gevoel op mijn schaambot. Vandaag een emotionele dag gehad, ik kon overal om huilen, wat ik dus ook deed. Dat is helemaal niets voor mij. Snapte er niets van

15. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @ior
    Wat vreselijk dat je dat zo vaak heb moeten meemaken zeg! Jeetje...
    Ik probeer maar gewoon zo veel mogenlijk te luisteren en op die manier te steunen.
    Woensdag is de crematie hij wilt er graag heen maar durft niet als ik nog niet bevallen ben bang dat het dan gebeurd.
    Maar het is maar 20 min vanaf hier dus mocht t gaan beginnen kan hij gewoon naar huis komen en subtiel de zaal verlaten denk ik dan.
    En daarbij een crematie duurt geen uren , dus van mij moet hij gewoon gaan dan anders krijgt hij spijt

Vervelend van de pijn :( en van je emo dag
    Die rot hormonen :( hopelijk voel je je morgen wat beter

Ik lig op de bank met J. Ze is mega verkouden en heeft keelpijn
    Wat een uitkomst is baby tv dan :)
    Eigenlijk gaat over 2,5u de wekker omdat ze Naar de psz moet maar ik hou der lekker thuis vandaag dan kruipen wij later t grote bed wel in

16. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Goedemorgen, daar zijn we weer.... Rustig nachtje geweest..geen kramp te bekennen :)..

Jeetje jmay ja dat is flink heftig en vooral nu het allemaal al zo spannend is! Heb het helaas ook al 2x meegemaakt.. Het is idd zo dat het op een gegeven moment de acceptatie daar is en het een plekje krijgt. Maar het blijft verschrikkelijk om te bedenken dat iemand geen andere uitweg meer zag :( heel verdrietig!

Ik heb de laatste tijd steeds vaker 7 februari in mijn hoofd.. Aangezien dat morgen is....Wie weet?? Wel spannend haha.. Maar ik ben meestal erg slecht in voorspellen of dat magisch denken haha dus verwacht er maar niet te veel van. :)

17. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Goedemorgen!
    Vandaag zou het dan toch moeten gebeuren, volgens mijn teller :D Maar nog geen wee te bekennen. Dochter is naar de psz, zoon naar school, dus ik duik maar lekker het bad in nu dat nog kan op zomaar een vrijdagmorgen :)

18. Peetiescheetie

Peetiescheetie Actief lid

14 dec 2014
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Jmay, wat heftig. Sterkte!

Ik weet hier niet zo goed wat ik voel :/ Ik vind die onzekerheid echt moeilijk zeg! Gisteren was het in eens een hele opgave om boodschappen te doen, het lopen deed pijn in mijn onderbuik en hier en daar steken. Gisteravond sexytimes in de hoop dat het was zou doen maar ondanks dat ik veel wakker ben geweest, was het wel een rustige nacht. Vanochtend toen ik wakker werd, had ik krampen die af en aan kwamen maar ik moest ook poepen. Dat heb ik gedaan en nu ik al een goed uur op de bank zit en afleiding zoek, weet ik niet zo goed wat ik nu voel. Ik ben mij constant bewust van mijn onderbuik want dat voel ik heel de tijd, maar de kleine is ook actief en haar bewegingen zijn vort ook eerder pijnlijk dan schattig!
    Zijn dit nou weeen, zijn het voorweeen, is het gewone pijn voor die laatste weken zwangerschap (druk van het gewicht en het ingedaald zijn).
    Ik ken ook geen menstruatiekramp dus ik kan het daar ook niet echt mee vergelijken....
    Het is denk ik maar afwachten. Alleen lijkt het me leuk om vandaag nog even bij mijn ouders langs te gaan (kwartiertje met de auto) omdat zij op vrijdag op mijn nichtje passen. En ik moet ook boodschappen doen!

19. Ior

Ior Niet meer actief

@jmay, je bent juist een grote steun als je een luisterend oor bied. Dat waardeerd je vriend vast.

Een hele slechte nacht gehad hier. Sliep ik net lekker, werd zoonlief wakker. Hekaas. Hij word straks gehaald door opa en oma. Dan wil ik ff kijken op kleertjes.com en dan lekker op bed.

Baby is wel gedraaid. Normal ligt hij met de rug rechts, nu links

20. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @loveingmyboy
    7 feb is een mooie datum!
    Ik vond de 6e wel leuk aangezien J. Ook op de 6e geboren is haha

@peetiescheetie
    Denk voorweeeen, die kunnen ook erg zeer doen en met regelmaat komen helaas..
    Echte weeen herken je zeker!

@ior
    Wat balen van je nacht
    Wij hebben tot 5u op de bank gezeten en toen is J. Gaan slapen
    Ik heb haar lekker thuis gelaten vandaag zodat ze wat Bij kon slapen en op kan knappen.

Hier gaat het buiten de rot nacht om wel goed, verlies alleen steeds golven afscheiding zo vies... Waterdun
    En beetje zeurend ongie gevoel maar niks bijzonders.
    Vanmiddag gaan we naar m'n schoonouders dat had ik J. Belooft want we gaan daar pannenkoeken eten

Deel Deze Pagina