Net proefkaartje besteld, tekst kunnen we altijd nog aanpassen, maar wilden wel zeker weten of de foto mooi tot zijn recht komt. Ons formaat is 15x10 dus gewoon foto formaat. Enne dames, ik weet niet wat jullie gaan doen vanavond maar wij gaan zometeen lekker kaasfondue eten En daarna helemaal niets meer. De boefjes hebben echt in mijn ribbenkast hun nieuwe beste vriendje gevonden en ik kan je vertellen that hurts!
Lekker seepje! Wij eten patatjes hoop dat het goed valt en erin blijft...denk t wel hoor Had er z'n trek in!! Wat zal ik blij zijn als ik zondag me iPhone 6 heb *hearteyes*
Wij hebben pizza gegeten. Vanavond verjaardag en dan morgen heerlijk uitslapen. Morgenavond laatste avonddienst. Wij hebben aan de li-kant het gedicht: Het is een wonder, zegt het hart Het is een grote verantwoordelijkheid, zegt het verstand Het is veel zorg, zegt de angst Het is het grootste geluk, zegt de liefde Het is een kind zeggen wij En dan onderaan: Wilt u mijn oogjes zien twinkelen? Laat dan de telefoon even rinkelen. En rechts hebben wij als gedicht: Hoera, daar ben ik dan De naam die ik heb gekregen is door mijn ouders tot nu toe verzwegen Maar vandaag mag iedereen weten Dat ik Emma zal heten Dan de naam + doopnamen Geboortedatum + tijd Peter en Meter Onze gegevens En onderaan: Tussen 12.30 en 15.00 liggen mama en ik te rusten En om 21.30 zegt ook papa welterusten
Wat leuk om al jullie plannen voor de geboortekaartjes te lezen! Wij hebben nog geen concreet plan. Aanvankelijk wilde we misschien het geboortekaartje van m'n vriend namaken maar vandaag besloten om het toch over een andere boeg gooien. We gaan er binnenkort een avondje voor zitten..! En qua naam zijn we er gelukkig al wel uit. Meisjesnaam vonden wij ook makkelijker! Ik ben wel benieuwd naar jouw namen seepje. Ik stuur je een pb! Ow Jmay wat lastig..! Prachtig voor je ouders maar lijkt me ook wel moeilijk. Geniet ervan zondag! Wij eten kippetjes (braadstoom) met frietjes! Bijna klaar Vandaag trouwens de 3D echo gehad. Zo verliefd op onze kleine man!
@kleintje Wat mooi!! Was alles goed bij de echo? @elsa ook mooie tekst! Hier zijn we er nog niet echt over uit wat erop moet komen. Gelukkig hebben we nog even. Wij aten patatjes..z'n trek in. Valt verder prima alleen last van maagzuur hebben jullie dat nu ook eerder ?
Jmay, ik heb net een Omeprazol ingenomen. Dus ja, ook hier vaker last van brandend maagzuur en ook stukken heftiger dan voorheen. Morgenvroeg maar naar apotheek met m'n herhalingsrecept, veel te bang om zonder te komen zitten nu. Tot nu toe dus nog geen avondeten gehad. Omeprazol werkt wel al, maar wacht het toch even af Hilly, mooi kaartje! Wij wilden eerst ook voor letterpers.nl gaan, was meteen verliefd. De liefde was van korte duur, toen ik achter de prijs kwam
Deze techniek heet 'letterpress', als je daarop zoekt vind je een aantal aanbieders. Wij hebben dit ontwerp gevonden bij letterpers.nl.
Ik heb op basis van dit type kaartje 6 offertes opgevraagd en letterpers had de beste offerte. Niet dat het daarmee goedkoop is... Dat helaas niet...
Wij hebben gekozen voor de naam Lewis, uitgesproken als Loewis. Vandaag ook proefdruk gekregen, echt mooi. Dit is het kaartje, maar dan met de voorbeeldnaam Daan. Wat vinden jullie?
Leuk vraagtekentje! Die uiltjes zijn zo schattig echt een mooi kaartje! Ja alles was goed bij de echo. Hij ligt met alles ongeveer 4 dagen voor op schema, prima dus! hij is alleen in stuit gedraaid ineens.. Hopelijk draait hij nog gewoon netjes terug!
Leuke naam vraagtekentje En ook n super kaartje!! Ook hilly n leuke kaart! Wij hebben t kaartje ook al helemaal klaar! En hier is t maagzuur soms ook zo enorm......rennie helpt gelukkig wel! Jmay wat naar van je ouders...... Lijkt me heel moeilijk Mooie echo kleintje
Ik had lekkere quiche gemaakt met broccoli & spek mmm Hier ook afentoe last van maagzuur, ik neem Gaviscon als het erg brand Mooi kaartje vraagtekentje! Wij hebben op de voorkant de naam, binnenkant links een klein gedichtje en rechts naam, datum, gewicht/lengte, fiere ouders, meters, welk ziekenhuis, zinnetje voor 't bezoek en ons adres & gsm nr's en kadotip envelopje Best veel, maar op 't kaartje valt 't goed mee! Vandaag de 1ste proefdruk via mail gehad, stonden toch nog wat foutjes in & dingen die we anders willen.. Maandag eens langsgaan bij de drukker Vanmorgen is trouwens een goeie vriendin van me bevallen (Was over 2 weken uitgeteld), terwijl we gisteravond nog waren gaan winkelen en ze bij ons thuis heeft gezeten.. Dus ik had echt een wauw-moment vanmorgen
@Vraagtekentje leuk zeg! wat zijn jullie snel allemaal.. ik heb alleen de voorkant af. @Kleintje super fijn! @Noamy Ja het is niet zo leuk idd,maarja dit is hun wens. Ik ben tegelijk zwanger met mijn 2 andere zussen, het leek bijna een manier om ze hier te houden haha. Me ene zus in januari eind, ik begin Februari en me andere zus eind maart. Dit is dus onze voorkant, hij gaat dus ook zo heten.. ben heel blij met de naam en ook wel met wat ik tot nu toe ontworpen heb. Het kaartje betekend veel voor ons aangezien onze beide opa's vissers/schippers waren. Ben nog niet helemaal uit over het lettertype enz..
Deze vind ik trouwens ook echt geweldig ml ook haha Wij zoeken alleen nog een 2e naam voor ons mannetje en een leuke tekst voor op het kaartje.
Ik vind die eerste leuker jmay! Hier ook super last van maagzuur nu. Heb riopan (is een soort antagel) en na drie lepels helpt t nog niet.. Grrr... Ben de komende dagen wat minder actief hier trouwens want ik heb een vriendin uit nl op bezoek
Bedankt dames! Vandaag de 30 weken wave! Gaat nu snel...over misschien 7 weken al onze kleine mam hier..of over 10 of miss pas over 12 haha