**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa anders ik wel!
    Pff hoop telkens dat er wat gaat rommelen maar helaas volgens mij gaat het jammer genoeg nog een tijd duren

M'n ouders vertrekken alweer naar Noorwegen helaas :( en woensdag heeft ml dus de crematie zal je zien dat het dan ineens gebeurd

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

ahhhh jmay, dat is balen van je ouders!!:( je had het zo gehoopt.... Ik duim voor je mee dat het of voor woensdag gebeurt of erna....

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Jaa echt balen Maarja niks aan te doen dat wisten we van te voren hihi maar had wel heel leuk geweest

Ja hoop het ook! Ik ga zelf ieder geval niet heen maar ik was dan ook niet mega bevriend ofzo
    Met ml gaat het gelukkig wel een stuk beter

Pff heb denk ik te veel gegeten voel me proppie vol.. Logische ook met z'n toeter wat zal ik blij zijn als alles weer beetje normaal is

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Voor de dames die zijn bevallen :: gefeliciteerd!

Hier even spammen sinds gisteren hebben wij r. Thuis!

Bijgevoegde bestanden:

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Super fijn seepje!

6. Kleintje87

24 nov 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal! We zitten heerlijk op onze blauwe wolk. :) het is een geweldig mannetje.

Ik ben benieuwd naar jullie kleine wondertjes..! Fijn dat je je beter voelt Memske. En jouw geduld wordt lekker op de proef gesteld Jmay.. Maar binnenkort zal het zover zijn!! :)

Geweldig seepje! Geniet ervan!

Ik ga zo weer even voeden en dan weer wat proberen te slapen. Als hoogzwangere sliep ik beter dan nu ;)

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Seepje, fijn! Geniet ervan

Jmay, nog even geduld hebben dan, wel jammer dat je ouders bijna terug vertrekken!

Wij zijn gisteren nog eens voor de laatste x onder ons 2-tjes gaan uiteten :) Vandaag nog bezoek van een koppel + baby en dan maak ik geen plannen meer met anderen denk ik :D

8. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Oh wat heerlijk Seepje!
    En kleintje, fijn dat jullie zo genieten. En zelfs gebroken nachten kunnen wennen hoor ;)

Tjonge, nu slapen wij allebei slecht door dat wachten. Mijn man zei: het is net als dat je op de bus wacht, je weet dat hij komt, maar niet exact wanneer, dus doe je alleen dutjes, omdat je steeds alert bent.

Haha, dus beiden lekker slecht geslapen vannacht. Maar ik probeer de moed er maar in te houden, anders leiden ze me wel in, maar ik vraag me af of ik het echt vol ga houden tot na de 41 weken als het zo ver komt. Ik voel me labiel, wat niks voor mij is. Op zich gaat het lichamelijk wel, maar dat wachten...ook voor de kids is het helemaal niet fijn. Nouja, vandaag maar lekker luie zondag houden :)

JMay, hoe is het bij jou?

9. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hier was het gister de dag dat ik dacht m'n baby in mijn armen te kunnen houden haha.. En ook die dag is weer gewoon voorbij gegaan zonder baby haha... Ben niet zo goed in dat voorspellen:) Pfff ben klaar met wachten..

10. Ior

Ior Niet meer actief

Goedemorgen allemaal.

Nieuwe baby's!!! Gefeliciteerd!
    Seepje, wat fijn. Nu q nog <3

Hier heeeeeeeerlijk geslapen. Laatste nachten slaap ik weer super. Vl daarentegen juist niet. En zl was ook maar zo om 6 uur al wakker. Hij heeft nog ff heerlijk tussen ons in gelegen wat tv gekeken, maar slapen wou hij niet meer.

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Wat fijn dat hij thuis is seepje!

Volgens mij had ik vannacht voor het eerst voorweeen, werd om de haverklap wakker van kramp. Ben nu wel moe maar het geeft tenminste hoop dat mijn buik toch iets doet. Voor mijn gevoel bleef hij zo lang zitten dat hij gelijk het huis uit kon haha.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    jeetje ik denk er zijn inmiddels n hoop beebjes geboren maar zelfs al meiden over tijd......jeetje balen zeg!!
    hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten en hebben jullie de baby snel in jullie armen!!

kleintje gefeliciteerd! !!

bedankt voor de felicitaties! !
    wij zijn gisteren thuis gekomen
    ik heb mega veel pijn nog ....heb ook een mega snee....
    veel groter dan van mn andere zoontje
    komt door mn verklevingen die er al zaten en dat deze beeb groter was.....
    joàh doet het verder heel goed
    drinkt goed zn flesjes en is verder heel zoetjes!
    broer moet erg wennen maar gaat beetje bij beetje beter en daarom ook erg dijn dat we weer thuis zijn!
    dus ik lig veel in bed met dr kleine man en moet mn rust goed pakken. ...

nou ik duim voor jullie dames!!!!

13. Ior

Ior Niet meer actief

Hebben jullie nu ook veel afscheiding? Ik trek minimaal 2x per dag schoon ondergoed aan en was het ook minimaal 2x per dag. Kan het me niet herinneren bij de 1e

14. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Nou dames..vanochtend na een turbo bevalling is onze mooie zoon geboren!

Novan Jack !

Novan weegt 3420 gram en doet het super, ik voel me momenteel erg beurs down under.
    Om 3 begonnen de weeen, half 5 was de vk er toen had ik 3cm
    Die had ik om 7u nog. Toen had m'n vliezen gebroken en toen ging het heel snel..van 3 naar 10 cm en persen in een half uur.

Om 7:34u is hij geboren

15. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gefeliciteerd JMay! Wat een mooi mannetje en wat fijn dat hij er 'eindelijk' is! Geniet ervan!

16. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    noamy, vervelend dat je nog veel pijn hebt maar dat lijkt mij ook niet zo gek. wel fijn dat jullie thuis zijn !

ior, ik heb er de hele zwangerschap al veel last van. Het was even wat minder maar sinds een weekje is het weer erg.

jmay, gefeliciteerd! inderdaad een snelle bevalling, mooie naam ook.

17. Ior

Ior Niet meer actief

Gefeliciteerd jmay!! Dat was het wachten meer dan waard toch? ;) nu lekker gaan genieten

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Jmay, amai das echt rap gegaan!! Dan viel het overtijd gaan nog mee ;)
    Hoe reageert je dochtertje erop?

Ior, ook meer last van afscheiding de laatste dagen.. Maar het trekt gelukkig nog niet door mijn inlegkruisjes!

19. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Jmay! Ik dacht al dat het in een van dezer dagen zou gebeuren!
    mooie naam!

20. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ahhhh jmay laat je me nou in de steek ;) nee gefeliciteerd!!!! Wat een knapperd!!! Waren je ouders er nog net bij?????

Geniet ervan!!

Toch wel heel benieuwd... Voelde je het nu aankomen??? Of was het in 1x?? Dat je wakker werd ervan?

Deel Deze Pagina