Jaa anders ik wel! Pff hoop telkens dat er wat gaat rommelen maar helaas volgens mij gaat het jammer genoeg nog een tijd duren M'n ouders vertrekken alweer naar Noorwegen helaas en woensdag heeft ml dus de crematie zal je zien dat het dan ineens gebeurd
ahhhh jmay, dat is balen van je ouders!! je had het zo gehoopt.... Ik duim voor je mee dat het of voor woensdag gebeurt of erna....
Jaa echt balen Maarja niks aan te doen dat wisten we van te voren hihi maar had wel heel leuk geweest Ja hoop het ook! Ik ga zelf ieder geval niet heen maar ik was dan ook niet mega bevriend ofzo Met ml gaat het gelukkig wel een stuk beter Pff heb denk ik te veel gegeten voel me proppie vol.. Logische ook met z'n toeter wat zal ik blij zijn als alles weer beetje normaal is
Voor de dames die zijn bevallen :: gefeliciteerd! Hier even spammen sinds gisteren hebben wij r. Thuis!
Bedankt allemaal! We zitten heerlijk op onze blauwe wolk. het is een geweldig mannetje. Ik ben benieuwd naar jullie kleine wondertjes..! Fijn dat je je beter voelt Memske. En jouw geduld wordt lekker op de proef gesteld Jmay.. Maar binnenkort zal het zover zijn!! Geweldig seepje! Geniet ervan! Ik ga zo weer even voeden en dan weer wat proberen te slapen. Als hoogzwangere sliep ik beter dan nu
Seepje, fijn! Geniet ervan Jmay, nog even geduld hebben dan, wel jammer dat je ouders bijna terug vertrekken! Wij zijn gisteren nog eens voor de laatste x onder ons 2-tjes gaan uiteten Vandaag nog bezoek van een koppel + baby en dan maak ik geen plannen meer met anderen denk ik
Oh wat heerlijk Seepje! En kleintje, fijn dat jullie zo genieten. En zelfs gebroken nachten kunnen wennen hoor Tjonge, nu slapen wij allebei slecht door dat wachten. Mijn man zei: het is net als dat je op de bus wacht, je weet dat hij komt, maar niet exact wanneer, dus doe je alleen dutjes, omdat je steeds alert bent. Haha, dus beiden lekker slecht geslapen vannacht. Maar ik probeer de moed er maar in te houden, anders leiden ze me wel in, maar ik vraag me af of ik het echt vol ga houden tot na de 41 weken als het zo ver komt. Ik voel me labiel, wat niks voor mij is. Op zich gaat het lichamelijk wel, maar dat wachten...ook voor de kids is het helemaal niet fijn. Nouja, vandaag maar lekker luie zondag houden JMay, hoe is het bij jou?
Hier was het gister de dag dat ik dacht m'n baby in mijn armen te kunnen houden haha.. En ook die dag is weer gewoon voorbij gegaan zonder baby haha... Ben niet zo goed in dat voorspellen Pfff ben klaar met wachten..
Goedemorgen allemaal. Nieuwe baby's!!! Gefeliciteerd! Seepje, wat fijn. Nu q nog <3 Hier heeeeeeeerlijk geslapen. Laatste nachten slaap ik weer super. Vl daarentegen juist niet. En zl was ook maar zo om 6 uur al wakker. Hij heeft nog ff heerlijk tussen ons in gelegen wat tv gekeken, maar slapen wou hij niet meer.
Wat fijn dat hij thuis is seepje! Volgens mij had ik vannacht voor het eerst voorweeen, werd om de haverklap wakker van kramp. Ben nu wel moe maar het geeft tenminste hoop dat mijn buik toch iets doet. Voor mijn gevoel bleef hij zo lang zitten dat hij gelijk het huis uit kon haha.
jeetje ik denk er zijn inmiddels n hoop beebjes geboren maar zelfs al meiden over tijd......jeetje balen zeg!! hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten en hebben jullie de baby snel in jullie armen!! kleintje gefeliciteerd! !! bedankt voor de felicitaties! ! wij zijn gisteren thuis gekomen ik heb mega veel pijn nog ....heb ook een mega snee.... veel groter dan van mn andere zoontje komt door mn verklevingen die er al zaten en dat deze beeb groter was..... joàh doet het verder heel goed drinkt goed zn flesjes en is verder heel zoetjes! broer moet erg wennen maar gaat beetje bij beetje beter en daarom ook erg dijn dat we weer thuis zijn! dus ik lig veel in bed met dr kleine man en moet mn rust goed pakken. ... nou ik duim voor jullie dames!!!!
Hebben jullie nu ook veel afscheiding? Ik trek minimaal 2x per dag schoon ondergoed aan en was het ook minimaal 2x per dag. Kan het me niet herinneren bij de 1e
Nou dames..vanochtend na een turbo bevalling is onze mooie zoon geboren! Novan Jack ! Novan weegt 3420 gram en doet het super, ik voel me momenteel erg beurs down under. Om 3 begonnen de weeen, half 5 was de vk er toen had ik 3cm Die had ik om 7u nog. Toen had m'n vliezen gebroken en toen ging het heel snel..van 3 naar 10 cm en persen in een half uur. Om 7:34u is hij geboren
noamy, vervelend dat je nog veel pijn hebt maar dat lijkt mij ook niet zo gek. wel fijn dat jullie thuis zijn ! ior, ik heb er de hele zwangerschap al veel last van. Het was even wat minder maar sinds een weekje is het weer erg. jmay, gefeliciteerd! inderdaad een snelle bevalling, mooie naam ook.
Proficiat Jmay, amai das echt rap gegaan!! Dan viel het overtijd gaan nog mee Hoe reageert je dochtertje erop? Ior, ook meer last van afscheiding de laatste dagen.. Maar het trekt gelukkig nog niet door mijn inlegkruisjes!
Ahhhh jmay laat je me nou in de steek nee gefeliciteerd!!!! Wat een knapperd!!! Waren je ouders er nog net bij????? Geniet ervan!! Toch wel heel benieuwd... Voelde je het nu aankomen??? Of was het in 1x?? Dat je wakker werd ervan?