Wauw JMay, daar is ie! Prachtig mannetje, gefeliciteerd! Snel gegaan hoor. Nu maar lekker genieten en herstellen. X Ior, hier ook meer afscheiding. Ook wel de hele zwangerschap gehad. Trek nu idd wel vaak 2x per dag schoon ondergoed aan. Lekker hè zo'n nacht goed slapen, gaat hier ook goed! Noamy, wat fijn dat jullie thuis zijn! Onze oudsten zijn ook uit hetzelfde jaar Ben benieuwd hoe onze oudste reageert. Hopelijk gaat je pijn steeds wat beter. Eigen omgeving is in elk geval wel fijn! Spannend Floddertje, heb je nu ook nog last? Seepje wat fijn! Hier: Vanochtend geen zetpil gehad, gaat eigenlijk heel goed! Hopelijk was de misselijkheid dan toch tijdelijk. Kleine is vandaag lekker actief in mijn buik. Voelt dan toch weer heel gezellig. Heb wel veel last van mijn bekken en onderrug. Ben net een oud vrouwtje als ik loop...
Gefeliciteerd Jmay! Dan is het ineens toch heel snel gebeurd, want gisteren zat je nog te klagen dat het maar niet wilde opschieten 😊wow!! Mooie naam ook! Hebben je ouders hem dan nu nog wel gezien of waren ze al net weg?
Ior, ik heb ook veel afscheiding. Gebruik gewoon dunne inlegkruisjes en wissel paar keer per dag, dat voelt wat hygienischer. En helpt ook met de kleine ongelukjes tijdens niezen enzo... 😳
@Elsa: Oh wat mooi Elsa! Ik kijk naar Emma toch anders dan naar de andere kindjes omdat ze even oud is als Hannah, leuk om te zien/lezen dat ze het ook zo goed doet!
whoehoe jmay das snel gegaan van harte met je mooie mannetje! ! leuke foto elsa!!!!! memskie idd onze oudsten zelfde jaar en zelfde begin letter he!! ik was ook zo benieuwd naar de reactie van de oudste ij t zkh is t soieso al anders nu thuis is hij veel relaxter en kijkt hij meer naar zn broertje om net heeft ie m zelfs gekietelt en n kusje gegeven zooo lief! !!! ook ff spammen!
Memskie, nee het is alweer rustig helaas.. Wel fijn dat je niet meer misselijk bent! Elsa & Noamy, wat een leuke kindjes
Oh meiden, wat een heerlijke kindjes allemaal!! Ok hoop zo dat wij ook snel mogen genieten Vl vertelde net dat hij steeds slecht slaapt, hij wacht op de baby om de tijd een klein beetje te doden vandaag, heb ik een cake gebakken. Hmmmm, hij ruikt heerlijk!!
We genieten volop! Jaa dat laatste half uur ging echt bizar snel, ik zat op handen en Knieeen op de grond en toen ineens moest ik ineens persen. Ging zo snel dat ik hem bijna bij ml op schoot lanceerde haha ze moesten me heel snel op bed tillen. Veel na weeen dat wel maar goed dat overleven we wel weer. @loveingmyboy Eerlijk ? Ja ik had ergens wel het gevoel. Hij was mega druk en dat gaf af en toe wat pijn hier en daar. Toen ben ik snel gaan slapen en toen ik wakker werd om 3u van een wee wist ik meteen dat het real shit was haha
Gefeliciteerd Jmay! Hier zit ik zelf al twee dagen extreem met harde buiken, tot hiervoor niet gehad als ik niks deed, maa juist als ik teveel deed! Compleet omgekeerde wereld haha. We gaan het zien hoe het verder gaat!
Heb in het afgelopen uur... 3x onwijs erge krampen in mijn buik,zij en rug gehad dat ik niet meer kon staan. Dacht echt dat t zover was maar nu alweer een half uur niets... Wat denken jullie? Voorween of staat er miss iets gebeuren???
Gisteren om 11.06 zijn we de trotse ouders geworden van onze zoon Jax Het was een super snelle en relaxte bevalling. Om 6 uur in de ochtend werd ik wakker met een beetje menstruatiepijn. Maar op de wc kwam er niks.. Zo nog een paar keer naar de wc geweest en om half 7 verloor ik ineens een grote bloedprop Om half 8 maar de vk gebeld aangezien ik menstruatiekrampen had om de 5 a 8 min Ze vertelde dat ik terug moest bellen wanneer het meer pijn ging doen en om de 3a4 min Ik weer terug naar bed maar de krampen werden toen sneller achter elkaar.. Voelde als erge menstruatie krampen.. Om half 9 m'n vriend wakker gemaakt dat die echt op moest staan en douche en daarna de vk moest bellen. Om 8.50 heeft hij de vk gebeld en die was er om 9 uur Dus hop naar boven en wat bleek.. Ik had al 5cm ontsluiting. Gelijk alle spullen gepakt en hop naar het ziekenhuis Na een half uur waren we in t ziekenhuis.. Ik had toen al 7 cm en kon gewoon nog lachen tussen door en grapjes maken.. De vk was daar erg verbaast over.. Ik liep ook nog vrolijk rond.. Tijdens een wee was ik alleen diep aan t zuchten en gaf ik even geen antwoord De vk heeft op dat moment dat ze voelde dat ik 7 cm m'n vliezen gebroken Hierna gingen zij en de kraamhulp even koffie drinken Na 10 min kreeg ik ineens een heftige wee.. Ik riep tegen m'n vriend dat de baby nu kwam Hij snel op zoek naar de vk en die kwamen gelijk mee Had toen al volledige ontsluiting en mocht gaan persen Binnen een half uurtje was hij er met behulp van een klein knipje. Ik heb mijn bevalling echt als een super mooie ervaring zonder teveel pijn ervaren. Het enige wat pijn deed was het hechten en nu dus het zitten door een blauwe plek van de knip Ons kleine ventje was vannacht wel een beetje misselijk maar doet het nu super goed Wij zitten helemaal op een blauwe wolk!!
Wauw klinkt als een mooie bevalling Bo... Gefeliciteerd met jullie mooie ventje! Geniet ervan! JMay, fijn dat het goed gaat! Grappig dat je achteraf toch een voorgevoel had... Noamy, ja we zullen zien. Mannetjes zullen de tijd nodig hebben om aan elkaar te wennen... Volgens mij smelt je als je ze zo samen ziet! Kan niet wachten! Wie weet Lovingmyboy... Hou ons op de hoogte
Hoi dames, heb hier nog niet echt gereageerd maar lees wel trouw bijna dagelijks mee. Allemaal gefeliciteerd met jullie mooie babYs! Inmiddels de 37 weken gepasseerd af en toe wat voorweeen en van mij.mag de baby ook lekker komen. Maar het kan "helaas" ook nog even duren