Nou... Gister was toch vals alarm.. Vandaag nog wel buikpijn maar niets anders... Morgen weer controle.. Dalijk maar weer hoopvol de nacht in Hihi.. Het wordt wel steeds rustiger hier
Ja inderdaad Lovingmyboy, ik zit maar steeds te spieken hier... Juist omdat het zo rustig is... Dan denk je toch steeds zou iedereen aan het bevallen zijn?!😂
Ik ben er ook weer even hoor haha de eerste dagen zijn altijd zo hectische he Balen loveingmyboy dat t niet door gezet heeft maar ik spreek uit ervaring dat dat zomaar kan gebeuren hoor hihi Hier gaat het goed! Novan drinkt goed aan de borst, plast en poept hihi Hij is wel veel wakker overdag. de eerste nacht was ook wat gebroken weinig slaap Zelf ben ik nog erg beurs down under vooral m'n stuitje doet erg zeer en dan die verrekte na weeen blegh Jaylin is helemaal verliefd op der broertje zo lief om te zien, maar ze moet ook echt nog wennen hoor.
Hallo meiden!! Ik kom me even melden Onze dochter C R is afgelopen zondag 8 februari om 12:09 geboren! Het was een behoorlijk heftige bevalling met wat toeters en bellen maar we hebben het beide goed doorstaan Details volgen later succes voor de meiden die bijna aan de beurt zijn en gefeliciteerd aan iedereen die haar kindje al in de armen heeft
Ah, wat een lieve foto JMay. Die pijn in je stuitje kan heel lang duren. Volgens mij is die van mij gekneusd. Ik heb er nog steeds heel veel last van. Kan bijna niet zitten. En ik heb niet het idee dat de pijn al minder wordt.
Pfff... Vanochtend vroeg wakker. Ik heb vanochtend controle. Man en ik hebben het toch nog uitgebreid over een keizersnee gehad. Op de een of andere manier begin ik toch steeds meer die kant op te neigen... Ik ga het straks ook bespreekbaar maken bij de gynaecoloog.
Dadelijk op controle.. Ik wil eigenlijk vragen of ze wil kijken of ze me kan strippen?? Heb hele dagenbuikpijn en steken en ontzettend last van mijn bekken dat ik amper kan lopen... Zouden ze dat doen??
Key gefeliciteerd! Jmay leuke foto! Memskie succes in het zkh, lijkt me ook een lastige keuze. Ben benieuwd wat de gyn adviseert en wat je gaat kiezen. Hier, helaas ook ziek geworden. Dochter ook nog aan het spugen. Gelukkig komt oma haar zo halen en is de oudste op school. Kan ik daarna weer onder de wol.
Bij mijn vk doen ze strippen pas v.a 41 weken. Ik had laatst ook heftige voorweeën een paar dagen maar ze wou niks doen. Maar je kan het vragen denk alleen niet dat ze het doen. Succes de laatste loodjes nog even ..