**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha, als dat een voorbode is, ik moest vandaag ook heel goed naar WC 😜
    Helaas nog niet echt weeen, alleen hier en daar een steek en wat weeeig gevoel, maar niet iets waarvan ik zeg: DAT is het. Maar ja, de nacht is nog lang 😉
    Succes dames...

2. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18

Hmmm... Hier ook haha! Laatste uur hele drukke baby, buikkrampen en diarree.. Heb ook niet zon fijn gevoel in mijn buik..

3. Kleintje87

24 nov 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook ineens diarree en ben de dag erna bevallen! Dus wie weet! :)

Laat die kleine baby'tjes maar komen!

4. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou dames, opletten op spetterpoep dus :D

5. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gatver, onyx, hahaha!! 😝
    Maar gezien mijn eerdere bevallingservaring is het idd wel zo'n fijn gevoel om te weten dat je iig al hebt gepoept VOOR de bevalling, haha!!

6. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het alleen al wel fijn vinden omdat ik zo verstopt zit als wat!
    kom maar op met die diarree, ben die darmkrampen meer dan zat :D

7. Ior

Ior Niet meer actief

Haha onyx.

Ben benieuwd hoe jullie nacht is gegaan. Hier erg rustig. Straks controle vk. Hoop toch zo dat mijn bloeddruk niet verder is gestegen.

8. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Gisteren overleg met de gyn: vrijdag inleiden.

Er was al enige opening, maar niet voldoende om de vliezen te breken. Vrijdagochtend bekijken of we dus nog eerst verder moeten primen of dat het vliezen breken dan wel lukt...

9. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Fijn om een datum te hebben Hilly!

Hier sinds vannacht mijn slijmprop in stukjes aan 't verliezen, benieuwd of dat iets in gang gaat zetten :) Namiddag controle bij vroedvrouw dus ga 't dan eens bevragen

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    diaree......hier dus buikgriep wat erg schijnt te heersen
    ken ik er ook nog wel bij hebben....
    hopelijk is t voor de dames die nog moeten bevallen idd een voorbode en geen buikgriep dat lijkt me echt erg om te hebben tijdens de bevalling

11. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier niks gebeurd, maar ook echt helemaal niks!!! Echt balen, lijkt alsof het strippen niets heeft opgeleerd- behalve ietswat meer actie daar beneden dan, maar ja, misschien gaat het hierdoor dan toch iets sneller. Ik ben morgen uitgerekend, erg benieuwd of dat gaat pukken. Mijn vriend is vandaag dan toch maar weer naar werk ( gisteren werkte hij vanuit thuis)

Noamy, wat balen!! Idd is buikgriep tijd ns een bevalling zeker geen aanrader, maar ook met een kleine baby in huis mega vervelend! Het heerst heel erg,ik hoor zo veel mensen die het hebben en/ of die andere heftige griep. Afkloppen dat het bij mijn vriend en mij bij de verkoudheid blijft...

Hilly, wat fijn dat je een datum hebt!! Ik probeerde even na te lezen waarom je wordt ingeleid terwijl je nog niet 40 weken bent maar kon het niet vinden. Zijn er complicaties?

12. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    40+3.. en nog niks. Straks naar de verloskundige, ik hoop dat ze kunnen strippen.

Jammer at het strippen niks heeft opgeleverd zomersproet, ik las ook dat het maar in 30% van de gevallen helpt :(.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Het heerst idd enorm....echt balen!
    Die andere griep heb ik ook al gehad n maandje terug....was ook zo fijn om die hoogzwanger te hebben

Strippen heeft bij mijn vorige zw 2x niet geholpen.....balen is dat he want je verwacht dat dat echt de boel op gang brengt!
    Hopelijk beval je snel!

14. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Help ik heb luizen!😱 Hoe ik daar nou weer aan kom...?! Vast iemand die op visite is geweest... Pffff, dit wordt een hele klus! Ik heb super dik en lang haar, dat gaat me dagelijks uren kosten om er met de luizen kam door te gaan... *zucht* *baal*

15. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ojee luizen zijn echt verschrikkelijk! Alles uitwassen op minimaal 60 graden en iedereen behandelen met anti-luis.

@zomersproet: jammer dat strippen niets heeft opgeleverd!

@hier: nog steeds rustig helaas. wel nog steeds darmkrampen en verstopt.
    Vrijdag weer naar de VK

16. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb zwangerschapsdiabetes en het protocol is inleiden met 39w. ;)

17. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Spannend, Hilly.

Hier gebeurd nog niks. Het is nog steeds rustig.
    Ach, nog 8 dagen, dan pas uitgerekende datum. Ik heb nog even.

18. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Spannend Hilly, dan hebben we misschien beiden vrijdag babynieuws...

Ellada dat is balen zeg. Daar ben je inderdaad uren per dag zoet mee. Succes!

19. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah, shit! Dat had ik ook al 2 keer, van mijn dochter gekregen (in de creche en in groep 2). Nyda is een middel dat goed helpt, daar stikken de beesten van. Als je lang en dik haar hebt (heb ik ook) kun je beter meer dan 1 pak in doen. En idd veel en vaak kammen ook al betekent dat veel haar kwijt raken, want die vervelende kammetjes komen er zo moeilijk doorheen. Bij een kind kun je beter checken maar bij jezelf: niet te doen! En mijn vriend was ook echt geen hulp 'ik zie niks!' Zei die alsmaar omdat hij niet wist waar die naar moest kijken.
    Dat wasprotocol valt nogal mee, dat wordt niet meer zo strikt gevolgt omdat ze er nu vanuit gaan dat die beesten niet zo heel lang leven als ze niet op je hoofd zitten. Kissenslopen en mutsen zou ik maar wel doen, maar je hoeft echt niet je hele huishouden in de wasmachine te proppen bij 60 graden hoor!

Vriemdje van mijn dochter had afgelopen week ook luizen maar van mij mocht ze gewoon met hem spelen. Ik checkte haar wel elke dag en ging kammen, en ze moest staartjes erin zodat de luizen niet zo makkelijk van het ene naar het andere hoofd kunnen lopen...

Succes met je behandeling! De eerste keer is altijd het ergste!

20. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ojee, diarree hier :D *fingers crossed*

Deel Deze Pagina