Gefeliciteerd cherie, Bloesem heel veel succes morgen. Ik hoop dat het allemaal vlot verloopt! Hier nog niets, zaterdag wordt. Ik ingeleid maar hoop echt vantevoren nog zelf aan de gang te gaan. Onyx, kom zelf ook uit omgeving den Bosch en idd die afstand is niet te doen. En is ook een drukke spits snelweg.
Succes Bloesem! Idd een gek idee, ik weet het nog van mijn eerste zwangerschap. We moesten er s'ochtends om 7 zijn en om half 7 zat ik op de bank, helemaal klaar met alles en spullen gepakt, en dan dat besef dat je vanaf die avond voortaan gewoon niet meer met zijn tweeen zult zijn en alles anders is. Geniet nog even van je laatste avond alleen 😉 Cherie, gefeliciteed!!ben je al een beetje gewend? Maar ik zie je had al 3 (!) kinderen, dus piece of cake voor jou 😉
Ja echt he ! Hihi Dankjewel dames.. Ben zo verliefd op hem! @cherie jaaaaaa daar is ze eindelijk gefeliciteerd !! @dana ook gefeliciteerd lekker gaan genieten meiden !
Dana en cherie gefeliciteerd! Jmay, erg mooi en wijs koppie heeft hij @hier: Brandend maagzuur is weer terug van weggeweest helaas...bah!
Wij zijn om 11u trotse ouders van tess geworden. Sinds gisteravond weeen. Om 6u in ziekenhuis 5 cm en uur later 7 cm. Geen epidurale mogen krijgen dus. 49,5 cm en 3,490 kg
Cherie, Dana en Rainbow, van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van. Emma mag 's morgens altijd even gezellig bij mama in bed liggen. Bekijk bijlage 444173
Dana, rainbow en cherie gefeliciteerd! Fijn dat jullie kleintjes er eindelijk zijn! @onyx, hier precies hetzelfde, lang leve de melk en rennies!
Wat een schatje en heerlijk samen in t grote bed hihi Ik zit hier te wachten tot Novan zich meld maar die ligt heerlijk te slapen Vandaag kwam hij netjes om de 3 uur 8:30 - 12 - 15 - 18 - 21:30 ( heel kort) en ik hoopte dus nu haha maar dat zal wel een uurtje later worden denk ik Vandaag is het cb thuis geweest en Novan weegt nu 3290 gram Volgende week komt ze nog een keer om te wegen en vanwege z'n geligheid
Gefeliciteerd met de nieuwe baby's!!! En wat een heerlijke foto's komen er voorbij. Wij kunnen ook niet naar de 9maandenbeurs helaas. Had ook graag nog een laatste x willen snuffelen en mooie koopjes doen. Wij wonen vlakbij Assen dus totaal niet te doen. Hier ook weer oprispingen. Heb de hele dag rennies bij de hand. Zelfs snachts. succes morgen met de inleiding! De baby's beginnen weer te komen, dus jullie dansjes lijken te helpen
Jmay, tipje voor de geligheid is daglicht. Thijs had het ook heel erg en hij lag overdag in de kinderwagen voor het raam. Na een week was het bijna weg.
Ja doen we idd ook overdag ligt hij veel in de box in het licht. De geligheid in z'n ogen neemt ook steeds meer af gelukkig Novan werd om 4u wakker om te drinken en om zich zelf en mij onder te poepen Daarom lag hij denk ik zo te kreunen in bed!
Nou vannacht weer geen actie.. Dus denk dat het morgen een inleiding gaat worden. Jammer maar het is niet anders. Van de andere is de zekerheid ook wel fijn. Vandaag nog 1 dagje om alles voor te bereiden. Ben alleen heel erg aan het twijfelen over de methode. Ballon of gel. Gel was bij mij de vorige keer erg heftig,waardoor M. In het vruchtwater poepte en hij met de vacuüm gehaald moest worden omdat het te snel voor hem ging. Ballon lijkt me iets natuurlijk? Iemand die z'n ervaring wil delen of advies wil geven?? Het wordt spannend nu!
Lovingmyboy, hier geen ervaring, dus kn ik je niet adviseren. Veel s6 met de inleiding. En drie nieuwe wereldbewoners!!! Allemaal gefeliciteerd!!!!!! BEn reuze benieuwd naar de foto's. Hier weinig aan de hand. Gistervond naar hrrie jekkers geweest, wat is Hoorn een drama om te parkeren. Naja, prkeren viel wel mee, mar een parkeerticket.... Er stonden ong 15 mensen in de rij bij de automaat, je moet daar eerst je kenteken invullen, dan pinnen, duurt ongeveer 5 minuten per persoon. Tj, dan denk je mooi op tijd te zijn, niet dus. We hebben de gok genomen en zijn zonder parkeerkaart nar binnen gegaan. Geen boete... gelukkig Jekkers was weer fantastisch, die vent kan zo een onzin uitkramen, heerlijk gewoon. Wel heb ik niet heel erg comfortabel gezeten..... is ook lastig met een dikke buik. Heeft geresulteerd in stevige buikkrampen gisteravond, ik had het idee dat de kleine aan het indalen was. Heb nu ook het idee dat hij er bijna helemaal klaar voor ligt. Wel een goede nacht gehad, en nu weer wakker en buikpijn is over. Volgens mij vond de kleine Harrie Jekkers ook leuk, hij heeft de hele avond bewogen.
Gefeliciteerd Rainbow en Dana!! En Elsa, wat een lief schatje! Ik herinner me nog die gezelloge momenten met mijn dochter, s'ochtends in bed. Erg leuk , ik verheug me er al op 😊 Hier ondanks al het voorwerk gisteren helemaal niets. Gek, overdag voel ik best veel maar s'nachts zakt het gewoon allemaal weg terwijl ik juist dacht dat je dan meer kans hebt omdat je tot rust komt...? Nou, weer een dag wachten dus.
Rainbow en Dana, gefeliciteerd! Vielen jullie bevallingen mee? Leuke foto's zag ik ook weer voorbij komen . Hier nog niks, blijkbaar is het wel leuk in mijn buik. Maagzuur heb ik niet, ook bijna niet gehad gelukkig. Best raar want de verloskundige zegt dat de baby best hoog ligt (ook niet ingedaald). Wat dat betreft heb ik geluk gehad denk ik, maar ik moet zeggen dat ik het voor de zwangerschap helemaal nooit had dus misschien scheelt dat.