**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Wauw bloesem gefeliciteerd! Voel je je al beter?

Overige dames die vandaag de baby's gaan verwelkomen, succes!

Vraagtekentje, wat een lieve foto!

Hie nu 39+1, aaargh dat wachten! En totaal geen tekenen dat er iets gebeurd... Ik ga vandaag maar mini cupcakes maken die ik ga glazuren en in de muisjes dip (dan de vriezer in) voor het kraambezoek, mn vriend zn werk :)
    We houden beiden niet zo van beschuit... ;)

2. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @bloessem: gefeliciteerd!

@zomersproet: succes!

@naomy: harde ontlasting heeft de kleine hier niet maar wel vaak krampen. Ik gebruik er een kersenpit kussen voor, even warmen in de magnetron en dan op het buikje leggen. Fiets bewegingen maken met de beentjes werkt ook af en toe.

Hier: vannacht heeft de kleine bij mij geslapen.. Meneertje wilt op de avond niet slapen, zal t te gezellig vinden dat papa thuis is. Hij heeft vanmorgen van 5 tot 8 heerlijk op mijn borst geslapen ;) en toen het voeder tijd was, was de stroom uitgevallen door een storing.. Gelukkig bestaat er nog au bare Marie en gas ;)

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    bloesem gefeliciteerd! mooi naam :).

40+6 maar nog niks wat op een aankomende bevalling lijkt helaas..

4. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Vraagtekentje, blijf vooral spammen, ik geniet van alle foto's van iedereen en dit doet mij ook steeds meer beseffen dat ik binnen nu en 10 dagen ook mama ben en ik ook zo'n mooi klein mensje heb.
    Ik vind het eigenlijk nog steeds onwerkelijk...

Hier nog steeds rustig, ik voel me goed, behalve dan het maagzuur (ik voel me net een papegaai, die eeuwige maagzuur) al is het wel minder omdat de kleine aan het zakken is.
    En ik begin nu echt vocht vast te houden, begin een plofkop te krijgen, maar heb er totaal geen last van.

Iedereen die vandaag gaat bevallen, veel s6.
    En zet vooral foto's hier neer, ik blijf genieten.

5. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo, de weeen komen nu wel op gang zeg.... Ik had 3cm ontsluiting toen we begonnen, laten we hopen op snelle omtsluiting 😊
    Gekke situatie, zo zit/ lig je gewoon te lezen met je vriend naast je, wachten op de storm...

6. Ior

Ior Niet meer actief

Gefeliciteerd bloesem!
    Iedereen die vandaag bezig is, veel succes.
    hier af en toe wat kramp, ik hoop zo dat het doorzet.

@noamy, fv of bv? Bij fv zou je een klein beetje extra water kunnen doen voor wat zachtere ontlasting. En bij hevige kramp lekker in bad doen!
    Thijs had van beide extreem veel last. Elke fles kreeg hij 10cc extra water en ik gaf hem kindicol van vsm. Voor de krampjes moesten we grijpen naar de infacol. Dus dat heb ik voor de zekerheid maar weer in huis gehaald.

7. Zoyefa

Zoyefa Actief lid

3 sep 2014
    175
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloesem gefeliciteerd...
    Iedereen die bezig is; ik hoop dat t bevalt! ;) veel succes natuurlijk, ik denk aan jullie...

8. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    bloesem gefeliciteerd!

@hier: Gisteren wat meer slijm verloren dan normaal, en vandaag bij het opstaan wel erg waterige afscheiding.
    Nu heb ik een beetje roze/bruine afscheiding. Verder nergens last van.... zou dit het begin kunnen zijn?

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Bloesem gefeliciteerd.

10. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    Gefeliciteerd bloesem!

Voor de dames die bezig zijn... succes straks ook eindelijk jullie kleintje in de armen!

Weet niet wat hier aan de hand is.
    Na een hele goede nacht laat Riff nu ook weer veel meer tijd tussen de voedingen zitten.
    Waar ik steeds zei dat t mij heerlijk leek als er wat langere tijd tussen de voedingen zat maakt t mij nu erg onzeker..
    Enerzijds zal hij zich wel melden als ie honger krijgt, anderzijds ben ik bang dat ie straks niet genoeg krijgt.
    Hij drinkt ook steeds maar 1 borst.
    Ook verslikt hij zich elke voeding wel een keer, soms ook vaker. Hij kan t ook niet af slikken, laat er altijd melk bij langs lopen.. wat dat betreft is mijn productie zat, ook groeit hij goed en heeft genoeg plas/poep luiers.
    Mocht er max 3.5 overdag en 4.5 in de nacht tussen laten zeiden ze. Nou daar gaat ie vandaag dus dik overheen. Tja ik voed toch op verzoek . Maar twijfel nu wel wat ik moet..

11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.807
    7.405
    113
    Wauw, weer baby's erbij, gefeliciteerd allemaal met jullie wondertjes.
    En de meiden die aan het bevallen zijn: sterkte! Raar idee, dat jullie nu gewoon bezig zijn :)

Gister heb ik medicijnen gehaald voor onze jongste tegen verborgen reflux. Zijn zus heeft het ook gehad, met 8 weken medicijnen gekregen, dit keer dacht ik het bij dag 2 al, en op zich kan het geen kwaad, maar hij kreeg steeds meer pijn, en dat vind ik niet nodig. Nu dus een drankje, en gister overdag werkte het geweldig, hij sliep eindelijk eens echt ontspannen, niet steeds dat slikken, hoesten, en huilen van pijn.
    Maar vannacht was weer drama, ik heb weer amper geslapen, hij slaapt dan alleen op mijn buik, maar als ik op mijn rug lig droom ik vaak heel naar en ja hoor, dat was het geval vannacht. Maar ach, als ik dan die prachtige oogjes naar me zie kijken midden in de nacht, dan ben ik zo verliefd en kom ik er wel weer overheen :D

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hier nog steeds niet ver genoeg om de vliezen te breken :(

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Succes aan alle meiden die nu bezig zijn. Ben benieuwd hoeveel baby's er in dit weekend bij komen.

Emma krijgt nu 6x per dag 135 cc. Ze doet ongeveer 20 minuten over een fles. Ik vind dit wel erg veel, maar ze drinkt het allemaal op. Ze heeft geen last van darmkrampjes en spugen doet ze ook bijna niet. Na 3,5 a 4 uur meld ze zich weer voor de volgende fles. Als ik 100 cc klaarmaak dan komt ze na een uur alweer en dan heeft ze ook echt honger. Dinsdag maar eens overleggen bij het CB, kijken wat die zeggen.

14. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wij hebben een fotolijst waar je van elke maand een foto in kunt doen. Deze foto heeft VL gisteren gemaakt :p

Bekijk bijlage 444497

15. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Mijn zoontje drinkt precies hetzelfde.. Wij hebben ook minder geprobeerd maar werkt ook niet bij ons, idd snel weer honger.
    Zoontje krijgt wel pas sinds 2,5 dag kunstvoeding dus miss is zijn maag te opgerekt door de borstvoeding haha. Ook wij moeten maar met CB overleggen van de week. Lastig vind ik al die voorschriften, jullie ook?

Hier doet zoontje het super goed (naam wil ik niet openbaar zetten). Hij is vandaag alweer 3 weken oud :). Heeft gisteren 6 uur lang hysterisch gehuild, krampjes door overstap kunstvoeding?!
    Met mij gaat het minder, borstvoeding lukte na 4 dagen eindelijk dat meneer aanhapte, toen lagen mijn tepels helemaal open, dus ik fulltime kolven en lactatie kundige kwam. Die dacht dat zijn tongriem te kort was, wou huisarts niet knippen en geen verwijsbrief geven want ze dacht dat dat het probleem niet op zou lossen. Ik wou toen na t weekend nog een keer langsgaan maar werd afgelopen maandag wakker met borstontsteking.. 41 graden koorts gehad antibiotica gekregen maar de ontsteking is door de antibiotica heen alleen maar gegroeid afgelopen week. Gisteren door huisarts doorverwezen naar SEH en echo gehad. Echt mijn hele borst is ontstoken (geloof me het doet zeer :() dus dubbele dosis AB gekregen en pijnstilling en nu hopen dat ik me snel beter ga voelen. Volgende week weer echo.

Lekker ego bericht zo! Bijna geen tid gehad om te schrijven afgelopen tijd.

Voor alle nieuwe mamma's gefeliciteerd!! Merken jullie ook dat je soms echt heeeel onzeker bent of je t allemaal goed doet? Knuffel ik hem genoeg? Laat ik hem genoeg momenten prikkel vrij zijn? Waarom huilt hij nou zo? Lastig vind ik dat 😔

Voor iedereen die aan het bevallen is succes!!! Grappig die berichtjes van jullie tussendoor haha!

16. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag om 15uur is onze dochter Cleo geboren. We weegt 3170g en is 50cm lang. Ze heeft al heel goed aan alle beide borsten gedronken en is nu lekker aan het slapen. Het was natuurlijk heftig, maar ik heb het zelfs zonder scheur en zonder pijnstillers gered 😀 Helemaal bloj en voldaan!

17. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Gefeliciteerd zomersproet!

18. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Wow wat een plaatje! Gefeliciteerd Zomersproet!

19. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Hier toch maar ff de verloskundige gebelt, waarschijnlijk ben ik de slijmprop verloren omdat ik ook wat bloedverlies heb. Zegt ze doodleuk dat het alsnog 2 weken kan duren :$ waaaaaaat?

Vriendlief helemaal boos omdat ik hem niet iets had laten weten! Twijfelde zelf ook enorm en wou hem niet ongerust maken.

20. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Wauw wat een dotje! Gefeliciteerd!

Geweldig zo een man. Niets van aantrekken. Onze mannen voelen zich wat onmachtig op het moment.
    Die van mij was boos dat ik hem vannacht niet wakker heb gemaakt omdat ik dacht wat weeën te voelen. Uuh schatje als t echt zover is wek ik je wel, geen zorgen

Deel Deze Pagina