Fijn dat je je wat beter voelt noamy!! Hier echt weer waardeloos geslapen, tegenwoordig droom ik ontzettend levendig waar ik eerst echt nooit droomde en daardoor dus veel wakker lig. Naar de wc hoef ik nog steeds maar 1x per nacht dus dat moet ik echt afkloppen! (moest ik voor de zwangerschap ook altijd) Vanmiddag nog een fotoshoot en verder lekker niets doen vandaag, even opladen voor komende week
Levendige dromen zijn irritant! Hier wel goed geslapen op zich alleen zo kort haha hadden tot 2u visite. Vandaag feestje van me ouders dus we haan rond 13u op pad. Straks ff douchen enz.. Kleine meid laat ik nog wat schilderen voor mijn ouders dat vinden ze wel leuk. En dan ook meteen me iPhone 6 ophalen in de stad..wat een verademing eindelijk weer een snelle telefoon straks 😂
Wij zijn vandaag het matrasje voor het ledikant van de baby gaan kopen bij de ikea in Utrecht. Hadden een folder gekregen dat de verbouwing klaar is, dus we dachten laten we gaan kijken. Omg, wat een enorme zaak is dat nu geworden! Het is bijna gewoon een dagje uit. Verder hebben we nu wel zo alles voor de baby, ook niet veel gekocht omdat we het meeste van onze andere zoon nog hebben. Hij is alleen nog niet klaar om over te gaan naar een groter bed, hij heeft echt de geborgenheid van het ledikant nog nodig, dus we hebben wel een extra ledikant en dan wat nieuwe kleertjes maar daar is het bij gebleven eigenlijk. Voelt soms alsof ik de nieuwe baby tekort doe omdat bijna alles al gebruikt is terwijl het bij mijn eerste zoontje nieuw was Vanavond uit eten met zijn tweeën en dan gaan we het hopelijk over de naam hebben
Hihi levendige dromen, ken het Ik vertel 's morgens dan aan mijn man wat ik heb gedroomd, hij kan er niet aan uit dat ik dat allemaal zo gedetailleerd onthoud Vandaag op babybezoek in 't ziekenhuis geweest, de kerstboom gezet en de chauffage opnieuw opgehangen op de kinderkamer.. Morgen stofzuigen, dweilen & de ramen wassen en dan kunnen de meubels vrijdag komen
@tiarah Wat leuk! Jullie zullen nu wel lekker zitten eten hihi Have fun ! @ Rainbow Haha druk druk druk dus Hier bijna thuis van t afscheids feestje Was erg gezellig met iedereen maar ook wel emo vooral me zussen hadden het zwaar maarja het komt vast goed met me ouders ik hoop dat ze het er geweldig gaan vinden !
JMay bedankt , het was een cadeautje van mijn ouders, zij pasten dan op en wij mochten daar gaan eten. Eten viel helaas tegen, heel flauw of gewoon niet lekker, er zat maar 1 ander tafeltje in de zaak en de appetizer, het voorgerecht en het hoofdgerecht stonden binnen een half uur op tafel. Beetje jammer maar ja. Fijn dat het afscheidsfeestje van je ouders wel gezellig was! Ik kan me voorstellen dat het emotioneel zwaar is of afscheid te nemen, zeker met al die hormonen van de zwangerschap in je lijf Over levensechte dromen gesproken, vanavond heel naar gedroomd, over dat de baby doodgeboren was met 40 weken ik was al helemaal bezig met hoe ik een rouw/geboortekaartje moest maken en ik had ook al de muziek uitgezocht voordat ik eindelijk wakker werd. Daarna ook heel slecht geslapen. Weet niet waar dit opeens vandaan komt, maar hoor de laatste tijd in mijn omgeving wel veel over kindjes waar iets mis mee is met de geboorte (bv doodgeboorte bij 7 maanden en een kindje dat de hele onderkant van haar rechter arm miste zonder dat er ooit iets op de echo's is gezien terwijl haar moeder onder verscherpt toezicht stond in het ziekenhuis). Hoop iig dat ik hier niet meer over droom, wordt er heel naar van, een kindje verliezen lijkt me een van de ergste dingen die kan gebeuren
Dat is dan weer een beetje jammer van z'n restaurant ! Ja idd de hormonen werken ook niet echt mee haha
Noamy fijn dat je je gisteren wat beter voelde, vandaag ook nog? Hier weer regelmatige harde buiken , iedere paar minuten wel. Zit gelukkig geen kracht achter zoals vorige keer, maar voelt toch naar. Ook behoorlijk buikpijn weer. Ik weet waar het door komt, gisteren naar een familiefeestje geweest en even bij onze ouders op bezoek. Wel de hele dag gezeten, maar dat was toch teveel. Gupje vond het ook duidelijk indrukwekkend al dat lawaai van veel mensen bij elkaar, was heel rustig en stil en alleen tijdens het autorijden als het stil was was hij druk. Nu dus weer een dag helemaal niets doen en mijn bed niet uit. Is het morgen niet over dan weer bellen naar de gyn al hoop ik dat het niet nodig is.
Vandaag lekker rustig aan doen muis! Ik stond gister bij de tmobile een harde buik weg te puffen haha Hadden ook al zoveel gelopen! Erg vervelend die harde buiken maar de echte voorweeen straks zullen nog 10x erger zijn denk ik dan maar Ik moet zo een mega berg was opvouwen zucht... Eerst maar ff meer koffie hihi
hier gaat t vandaag ook nog wel redelijk ok! alleen blijf me grieperig voelen en lijkt t wel of mn keelpijn juist erger word ipv minder....bllgggg muis wat een nare droom zeg bah\ ik droom ook wel raar hoor sinds ik zwanger ben! hi hi jmay fijn dat t afscheid mooi was maar lijkt me erg zwaar......bllggg jammer van t eten tiarah..... maar jullie zijn er wel samen even uit geweest nog eens geworden over de naam? morgen hebben wij de herkansing van onze 3/4 d echo ben erg benieuwd of ons mannetje nou wel even mee werkt!!!!!
Leuk Noamy hopelijk werkt hij nu wel mee idd! Ik heb ook keelpijn sinds gister en z'n blegh gevoel echt rot Zal t zo zijn dat je als zwangere elk virusje meepakt ? Lekker rustig aan doen hopelijk voel je je morgen weer helemaal fit
ja dat bllggg gevoel heb ik ook had t vorige week ook al maar t lijkt wel of t slechter gaat ipv beter jij ook beterschap he!!!!
Ik zal voor je duimen dat de kleine morgen meewerkt noamy, als hij dat doet kom je hier dan foto's showen? .
Noamy balen dat het ziek zijn nog niet helemaal over is. Keelpijn is altijd een van die nare dingen vind ik, het slaat zo vaak ook terug op je oren en dat doet zo'n pijn. Hopen dat het snel over is! En idd heel veel succes met de echo, spreek de kleine maar even streng toe voordat je erheen gaat Qua naam zijn we er niet uitgekomen, hadden we de tijd niet voor haha mijn man had bedacht dat hij wel even namen ging zoeken en nu kwam hij opeens met allemaal hele Arabische namen aanzetten (zoals Aatif, Badr, Walid) terwijl de afspraak is dat het een internationale naam wordt omdat de kinderen ook zijn Arabische achternaam dragen en ik het niet nodig vind dat half Nederlandse kinderen (die er hartstikke Nederlands uitzien, blond haar en lichte huidskleur) een volledige Arabische naam krijgen (los van het feit dat er maar heel weinig arabische jongens namen zijn die ik persoonlijk mooi vind)... Dus we moeten verder zoeken
Muis natuurlijk kom ik dan foto's showen!!! Zal even de duidelijkste foto van vorige week toevoegen! Tiarah kan me voorstellen dat je dat geen mooie namen vind Ik zou er ook niet voor kiezen Hopelijk komen jullie er samen over niet al te lange tijd uit dat jullie n naam vinden die jullie beide mooi vinden!!!! Jij bent dus nl van afkomst en jou partner? Als.ik vragen mag Ben nieuwsgierig hi hi hier onze eigenwijze bink
Dat word nog even een zoektocht dus haha Een internationale naam lijkt me dan wel handig idd Jullie moeten er allebei achter staan Pff ik heb net een mega berg was op gevouwen en er zit nu alweer een nieuwe in haha We hebben sinds een week een droger dat is wel makkelijk hoor maar ben altijd zo bang dat z'n ding mega veel verbruikt haha
noamy veelbelovend plaatje hopen dat hij de volgende 'fotoshoot' meer van zichzelf laat zien. Mijn man is Marokkaans (Berbers), maar woont hier vanaf zijn 3e. Gelukkig is zijn achternaam niet de allerergste hoor ik geloof dat er in gtst ook een acteur zit met dezelfde achternaam (kijk het zelf niet, dus heb het me laten vertellen). Maar ik neig zelf meer naar Engelse/Amerikaanse voornamen, zeker bij een buitenlandse achternaam, want eerlijk of niet je wordt wel benadeeld vaak als je een zeer buitenlandse naam draagt en dat wil ik niet voor mijn kinderen... JMay daar ben ik ook altijd bang voor daarom doe ik de was in het weekend of s avonds na 11en, dan is het enkeltarief of nachttarief.
Ben ook zeer benieuwd morgen!!! Het is ook zo dat mensen door t lezen of zien van n naam al veroordelend zijn alleen zou ik daar maling aan hebben Maar snap je redenering heel goed Dat van de droger heb ik dus ook Ik heb nog een oudje dus die is helemaal niet energie zuinig. ... Daarom zou ik graag een nieuwe willen in de aaa+zuinige categorie met warmtepomp Maja de centjes. .....
Ja dit is ook z'n oude Volgens ml valt t allemaal wel mee maar toch Wij hebben weinig ruimte om de was op te hangen dus dan kon ik steeds maar 1 was doen en ophangen op t rek maar dat was niet genoeg dan stapelde het steeds maar op omdat t niet snel droogt Nu doe ik dus 1 was in de droger met de kleine dingen en 1 was met de grote dingen die hang ik gewoon op