Haha ja alsof je bewust gaat achterhouden dat je aan het bevallen bent haha als het echt zo ver is dat weet je het allebei al heel snel
bedankt voor de tips dames ior ik geef fles nutrilon ha 1 heb die kindicol vandaag meteen door mn vriend laten halen heb alles van vsm in huis en heef ook de druppels voor de krampjes al..... wist niet dat die kindicol ook bestond! !! hij heeft nu weer de hele tijd al last en huilen huilen.....echt zooo erg dat hij gewoon niet kan poepen t zit m zoooo dwars kip kep kussentje er ook al n paar keer op gelegd..... weet t echt niet meer..... anders maandag de ha maar bellen.... zomersproet van harte !!!!
Gefeliciteerd zomersproet! War een plaatje ! @elsa leuke foto! Echt super schattig die kleertjes Ik moet nog steeds wel eens wennen aan het blauwe ipv roze haha Ik kom even een foto showen weer haha Morgen is Novan alweer twee weken, ik vind het nu al snel gaan
@noamy, je kunt het buikje ook nog proberen te masseren. De kindicol helpt niet direct natuurlijk, kaar morgen zou je wel wat verschil moeten zien in de luiers. Zielig is het he? Wat hier ook hielp, rondlopen met hem met de buik op je arm. Je bovenarm tussen de beentjes, hoofdje op je handen. En lopen maar de darmpjes moeten natuurlijk wennen aan de voeding en de een heeft meer last dan de ander. mocht nu niets werken en hij huilt extreem, zou je voor nood ff kunnen temperaturen. Kans dat er dan ontlasting komt. Niet te vaak doen, want dat kan weer luie darmen veroorzaken.
Zomersproet, gefeliciteerd!!!! En wat is Novan een mooie baby. Ik zag wel een raar vlekje onder zijn neus, vroeg me af wat dat was. maar mijn beeldscherm is vies, whahhaha.
Vanochtend konden de vliezen gebroken worden, maar de weeen kwamen niet echt op gang. Dus wilden ze infuus aanleggen, maar het lukte niet om te prikken, dus moest de anesthesist komen. En toen hebben we besloten om dan ook meteen maar de ruggenprik te zetten. Hij was er nou toch..
Wij gaan zo naar de stad heb een cadeaubon van prenatal en wil daar een draagdoek van kopen maar ik twijfel tussen d Bykay rekbaar of de geweven .. Ik denk zelf dat ik nu de rekbare neem en dan in mei/juni over ga naar een geweven maar dan van little frog
Hallo dames, Mag ik jullie voorstellen aan deze knappe knul Devin. Na een zware bevalling van maar 9 uurtjes, met vacuumpomp, inscheuren en inknippen is deze zware man van 3820 gram om 10:56 ter wereld gekomen. Heb een liter bloed verloren en moet een nachtje in het ziekenhuis blijven
Wow, leuk, gefeliciteerd Onyx!!! Heftige bevalling dus, maar hij is er!! Geniet ervan 😊 JMay, waanzinnig wat 2 weken op deze leeftijd voor verschil maken, als ik na mijn vers geboren ukkie krijg en die knul van jou van 2 weken! Mijn bevalling was ondanks (weer) een inleiding zo anders dan de laatste keer!! Het infuus was (na wat complicaties 😁 ivm mijn spuitphobie) in de derd poging om kwart voor 10 eindelijk gezet en werd in de opvolgende uren langzaam opgevoerd. De ontsluitingsperiode was best heftig tegen het eind, de laatste 4cm waren zwaar maar ik kon het toch zonder pijnstillers of ruggeprik. ik vreesde dat ik weer geen persdrang zou hebben maar ineens voelde ik die toch opkomen en mocht ik tot mijn grote verbazing al beginnen ('nu al? Echt, mag ik persen??') rond 10 voor 3, en binnen 10 min was Cleo geboren na maar 10 min persen. Deze keer dus alles veel bewuster meegemaakt en ben daar heel blij om. Cleo was ook veel alerter na de geboorte dan onze grote dochter, en dat komt denk ik omdat ik geen ruggeprik had deze keer. Borstvoeding kwam dus ook veel sneller op gang, ben niet ingescheurd en voelde me gisteravond eigenlijk alweer heel fit. Veel fijner dan de eerste keer. Heb nu wel veel naweeen tijdens de borstvoeding, maar ja, tegen de weeen gisteren is dat niets natuurlijk 😉 Succes alle dames die nog moeten, ben benieuwd wanneer jullie mogen 😊
@zomersproet & Onyx: gefeliciteerd! Hier: vanmiddag even voor het eerst gewandeld. Heb er van genoten maar zit nu met wat pijn op de plek van de hechtingen en heerlijke menstruatie krampen (die heb ik zo niet gemist ) nu maar rustig aan doen.
Gefeliciteerd!! Hier rommelt het een beetje af en toe. Maar denk dat ik rekenschap moet houden met overtijd gaan.
onyx gefeliciteerd ! mooi mannetje en leuke naam zo heet t zoontje van n vriendin ook!! even spammen met mijn knapperd
Hij is er!!! Onze Jurriaan! Geboren om 15:47, 55cm, 4000gr (echt precies!). In ongeveer 6 uur naar volledige ontsluiting (met epiduraal) en toen met een half uur persen was hij er. Hij werd geboren met 1 oog open en wilde meteen aan de borst. Kleine held!
Gefeliciteerd onyx en Hilly! Wat een plaatje onyx! En super leuke naam ook! @Hilly En wauw nog z'n knapperd flinke jongen en super meteen aan de borst @Noamy Wat een knap ventje zeg! Die wangetjes Heerlijk! @zomersproet Wat een verschil dan he! Al hoor ik veel dat ie een stuk ouder lijkt door z'n blik dan dat ie eigenlijk is Pff best heftig je bevalling maar blij zeker dat het achter de rug is en je nu volop kan genieten ? @ior Pff vervelend dat het rommelen niet overgaat in weeen Novan was weer lekker wakker vanavond, nu slaapt hij en zal die over een uurtje nog wel even lomen voor de borst