@vraagtekentje Wat een knapperd !! @zoyefa Ja vreselijk die spruw Het lijkt wel al een stuk minder dan gisteren met de medicijnen ! Dus hoop dat t gauw over is, ik dompel m'n tepels ook in met de medicijnen en hebben alles weer uitgekookt Z'n speentje kook ik nu twee x per dag uit en m'n bh's heb ik op 60 graden gewassen Hoop echt dat t gauw weg is @ellada Wauw ook al z'n mooierd . Die oogjes ! Smelt ! Dames ik duim nog steeds dat de laatste baby's zich gauw melden zodat jullie ook lekker kunnen knuffelen En dan is het miss leuk om een feb mama's topic te maken met z'n alle
Ik wou even laten weten dat ook Jonah geboren is! Op 26 februari om half 5 in de ochtend. 51cm en 3380gram. Hij doet het heel goed. Bevalling duurde wel lang. Ik moest dinsdag in het ziekenhuis blijven slapen aan gezien er een ballon geplaatst was, woensdag zou ik dan om half 8 ingeleid worden maar het geboortecentrum zat steeds vol uiteindelijk om half 11 in de ochtend begonnen. Ontsluiting ging traag en daardoor toch om een ruggenprik gevraag die goed hielp. Toen ik eenmaal volledige ontsluiting had heb ik maar tien minuten hoeven persen en ben ik er met twee kleine hechtingen vanaf gekomen. Nu ben ik helemaal verliefd, over twintig minuten moet hij zijn flesje weer.
Gefeliciteerd floddertje!!!! Hier alles rustig. Nog wel bloederig slijm verlies en diarree maar verder nergens last van. Stilte voor de storm? Ja leuk jmay, een mamatopic
Gefeliciteerd Floddertje. JMay, wat vervelend die spruw. Lijkt me ook echt heel pijnlijk. Ik ben in voor een mama topic Ellada, wat een mooi meisje. Luiers: Ik gebruik nu alleen nog Kruidvat 1, vind het hele fijne luiers. Pampers 1 waren nog wat aan de grote kant (hebben we ook een tijdje gehad). Vandaag met mijn ouders naar de Primark geweest. Wat hebben ze daar toch onwijs leuke meisjeskleding. Ik heb m'n slag geslagen daar Ik ga ook nog even weer spammen: Bekijk bijlage 445483
@ior Dat klinkt wel hoop gevend! Ga nog harder duimen ! @elsa Wat een mooie foto! Vind se het fijn onder de douche ? Novan geniet er helemaal van , na het eten douchen we met z'n alle haha Eerst ik en Jaylin en daarna ml met Novan Wij gebruiken pampers maat 1 nu, zijn nog erg groot Tot en met maat 2 gebruiken we denk ik pampers daarna over op kruitvat deden we bij Jaylin ook zo Ja leuk z'n topic ! Maar dan wacht ik nog even tot de laatste mama's ook zijn bevallen dat is wel zo gezellig
Ik loop ook nog rond. 8 dagen overtijd. Maandag naar het zh voor een hartfilmpje bij ukkie. Ik ga er vanuit dat febr niet mijn maand word. lees hier wel alles maar ben iets meer actief in de febr topic. succes ior hopelijk zet het door. voor de nieuwe mama's gefeliciteerd met jullie zoon/dochter.
Emma vindt het ook heerlijk onder de douche. Badje vind ze ook wel fijn, tummy tub vind ze minder fijn. Maar ze geniet het meest onder de douche en het gaat net zo snel
Ik ook maar eens reageren Hier gaat alles steeds beter. Ik ben nog wat zwakjes en moet wel genoeg rusten, maar het gaat de goede kant op. Met Devin gaat het heel erg goed, na wat kleine ongemakjes. Hij plaste eerst niet zo heel goed, maar dat is helemaal verholpen! Lekkere dikke plasluiers Ook liep het ff niet lekker met de borstvoeding. Heb eergisteren de VK in paniek 2x gebeld, en gisteren de kraamhulp om 20:00 uur nog laten komen om even te helpen want ik zat er helemaal doorheen! Ze had al aangegeven dat als er problemen waren dat ze kon komen. Onzettend last van stuwing en Devin is een heel temperament vol mannetje met een sterke wil. Hij wou gewoon niet drinken uit geen van de borsten. Voor nood een kolf van iemand geleend en die gebruikt met een canman speen. Gelukkig dronk hij toen wel. Toen ik voor de tweede keer wou kolven zat er zoveel bloed bij ! was gewoon oranje melk met dikke stolsels bloed erin nadat hij in de koelkast stond. schrok me kapot! Hij heeft net heel goed gedronken uit links, rechts had hij geen zin meer in. Viel als een blok in slaap. Ik hoop dat hij straks uit rechts wil drinken, want dat is een beetje mijn "probleem" borst. Hij heeft echt een voorkeur voor links. Verder ben ik dolgelukkig met mn mooie mannetje, en hij veranderd met de dag. Vandaag had hij ook een momentje dat hij niet in bed wou slapen, maar wel bij ons. Hopelijk is dit maar een fase.. Maarja na 9 maanden in mijn buik is het niet gek dat hij bij dag 5 lekker bij ons wil Wij hebben momenteel ook kruidvat maatje 1 luiers. Kan er zelf weinig over zeggen want ik heb vandaag pas voor het eerst een beetje de baby kunnen verzorgen en zn luiertje verschoond. Ik ga nog ff plat totdat Dev zich meld, voel me slapjes Meiden die nog moeten: Succes met de laatste loodjes Mede-mama's: veel geluk met jullie kleintje en geniet ze!
Bij de dames die borstvoeding geven.. loopt t vraag en aanbod bij jullie een beetje op 1 lijn? Hier nl alles behalve.. mijn productie is meer dan riff op kan. Riff verslikt zich altijd, spuugt na elke voeding behoorlijk veel, en nog kan hij vooral mijn rechterborst niet goed leegdrinken zo hoog is mijn productie..
Hier loopt het nu op zich wel goed Wat je kan doen is voordat je Riff aanlegt de eerste melk eruit laten druppelen of met de hand beetje eruit kolven zodat de druk minder is en hij het beter kan behappen. Ff spammen mijn mooie prinsje en prinsesje
Ach wat een snoepje Jmay! Wij zijn heerlijk uit eten geweest met z'n tweetjes, ging hardstikke goed! Hannah na 2 uurtjes weer opgehaald, ze was steeds wakker geweest en ook wat onrustig maar dat was over toen ze haar mama zag!😍 Ze wilde direct weer aan de borst, vers is toch lekkerder dan afgekolfd!😉
ik kolf de ergste druk er al af.. heb in 3min 30cc, kan Riff ook nooit af slikken. Nog verslikt hij zich en kan mijn borst niet leeg krijgen. Heb voor de volgende voeding ook enorm veel stuwing. a nu na de voeding leeg kolven, misschien niet goed omdat t de productie ophoogt.. Maar wil geen borstontsteking omdat de borst nooit leeg komt. Zitten nu nog gewoon kloeten in.. Maar eens contact opnemen met de lactatiekundige wat ik hier mee moet...
Wat vervelend Lianne, ik heb 'helaas' geen ervaring en dus idee wat je daarmee moet... Een belletje naar een lactatiekundige lijkt me idd verstandig. Succes!
Hallo dames! Ik kom de lijst roze kleuren! Na een droom van een bevalling (eerst gestript bij de VK on half 12 en om 5 uur al vaste weeën) ben ik gisteravond om 21.25 bevallen van onze dochter Anne. Ze meet 54 cm en weegt 3880 en is geboren op exact 40 weken. Het volledige verhaal staat in het februari buikjes topic 😁
Gefeliciteerd! Hier alles rustig... darmen zijn inmiddels helemaal leeg, zo vaak ben ik vannacht naar de wc geweest. Ik hoop dat het straks wel begint
Ik denk het bijna wel hihi en dan van gisteren erbij denk ik dat zou wel eens kunnen beginnen een deze dagen!