**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant

Geen probleem hoor, het is allemaal maar lastig bij te houden alle mensen hier die wel/neit moeten bevallen, de lisjt waar veel mensen op staan die uberhaupt niet meer reageren. Maar ik wilde me wel even melden, hihi.

Century, gefeliciteerd met ANne. Fijn dat het zo snel is gegaan.

Ior, ik hoop dat we samen snel onze kleine in de armen kunnen houden.

Ik vermoed dat ik snel aan de beurt ben. Ik heb sinds een uurtje een heel klein beetje bloedverlies. Ik ga me zo lekker douchen, en dan zie ik het verder wel. Ik heb geen pijn oid, dus als hij komt zal het wel in de avond zijn, of gewoon lekker midden in de nacht ofzo.
    Wel merk ik dat de kleine meer beweegt als de afgelopen paar dagen, dus ik heb er alle hoop op, maar ben ook doodsbenauwd voor de pijn.
    Ergens heb ik dat verhaal al wel is verteld over hoe gevoelig ik ben in de baarmoeder.
    EN gisterochtend werd ik wakker door een akelige hoestbui waardoor mijn hele buik op spanning stond. Ik ging eht bed uit op de plassen en kreeg toen een pijnscheut dat ik gewoon door mijn benen zakte. Dus ik ben echt doodsbenauwd voor de bevalling, maar ja, de kleine zal er toch uit moeten.... en het was maar 1 samentrekking gisteren, dus dat scheelt.

En de voordelen als de kleine er is heb ik ook op een rijtje gezet:
    > Weer normaal het bed in kunnen stappen
    > weer normaal kunnen omdraaien in bed
    > weer normaal kunnen eten
    > weer normaal kunnen drinken
    > weer normaal kunnen lopen
    > weer normaal kunnen opruimen in huis
    > weer normaal de honden kunnen uitlaten
    > Weer normaal kunnen traplopen
    > weer normaal kunnen zitten
    > GEEN MAAGZUUR MEER!!!!!!

Al zullen een paar zaken wel even een aantal dagen kunnen duren voor dat kan, maar dan heb ik echt utizicht op een lichaam die geen kleine meer ind e buik heeft.

Al zal er ook genoeg voor terug komen, slapenloze nachten ivm huilende baby, poepluiers tt in de nek, stuwing bij borstvoeding en alles waar jullie nu al mee te maken hebben.

Whhahahaha.

We wachten af. ZOdra het mogelijk is, geef ik weer een update.

En blijf spammen met fotos. ZE zijn zoooooooo gaaf.

2. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    En dan sla ik zomaar Floddertje over met Jonah!! schandalig.

Floddertje, ook jij van harte gefeliciteerd!!!!!!!

3. Ior

Ior Niet meer actief

Ja toch? Kan haast niet anders zou je denken.
    we maken er vandaag een rustig dagje van. En dan gaan we het zien

4. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Centurychild gefeliciteerd!

Goblins en Ior succes, nog een paar uur voor een februarikindje! ;) Succes, we hopen op snel blij nieuws en mooie foto's! :D

5. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier mijn knappe knul nog even laten zien :D

Gistermiddag ging de BV heel goed, vanacht een beetje op en af. Hij blijft een beetje een lui drinkertje met een eigen willetje. We moeten gewoon DE manier vinden om hem goed te laten drinken.

We hadden een co-sleeper in onze kamer staan, maar we vonden allemaal eigenlijk dat hij niet echt lekker erin slaapt. Het matrasje is eigenlijk net iets te groot en daardoor lag hij schuin. Dus hij ligt nu heerlijk in zn eigen bed.

Mooie foto's allemaal!

6. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @goblins
    Haha ja dat klopt allemaal al staat ons bed nog wel steeds hoog haha
    Wel handig want nu staat t wiegje gelijk aan ons bed hihi

@floddertje
    Ja idd super spannend ben benieuwd of t straks nog gaat rommelen bij je, ik duim nog steeds

@onyx
    Ook al z'n knapperd !! We maken allemaal mooie kids volgens mij haha

Wij vieren vandaag ml z'n verjaardag alvast alleen overdag savonds wilde ik graag nog rust dus het zal vanmiddag wel megaaaa druk worden!
    Ik voed daarom ook maar op onze slaapkamer en als Novan slaapt leg ik hem vanmiddag daar ook neer anders is het misschien erg druk voor hem al vind ik het aan de andere kant niet zo erg want dan went ie wel aan de geluiden enz
    Jaylin hebben we dat nooit geleerd en die kon dus netgens tegen, konden met haar niet eens op verjaardag want de dag erna jankte ze dan alles bij elkaar.. Te veel prikkels denk ik

Hier lijkt de spruw minder te worden gelukkig!

7. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Van harte gefeliciteerd met Anne en Jonah!
    Lianne, hier is aanbod en vraag goed op elkaar afgestemd heb ik het idee. Hij drinkt in ieder geval 1 kant altijd leeg, en vaak de andere kant ook, of in ieder geval grotendeels. Het begin gaat ook altijd te snel, maar ik voed met tepelhoedjes, dus die zitten al vol voor hij gaat zuigen, met het toeschietreflex, en die gaatjes zijn best groot, dus hij verslikt zich ook altijd flink, maar dat is al snel over.
    Wel drinkt hij lang, meestal is hij wel 3 kwartier bezig. Geeft op zich niet, maar als hij na 2,5 uur weer komt, betekent het dat er maar iets meer dan een uur tussen zit waarin ik iets kan doen. scheelt wel dat hij altijd in slaap valt in de auto en kinderwagen, dus ik kan op zich wel even de stad in, dan houdt hij het wel wat langer vol gelukkig.

Qua luiers, ik had Pampers, maar vind die zo duur, dus overgestapt op Etos, die vond ik bij dochter heel erg fijn. Maar ze lekken nu continu door. Kan ook door maat komen, nu heb ik maar een klein pakje maat 1 gehaald en een groot pak maat 2 van Kruidvat, even testen of dat beter gaat. Maar die vond ik bij dochter nooit fijn, lekten ook vaak door, maar bij zoon weer niet, dus proberen maar :)

Heel veel sterkte meiden die nog wachten! Overtijd zijn is écht niet leuk :( Zeker niet nu er al zoveel baby's geboren zijn. Ik duim voor jullie!

8. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    @jmay, ja ik zie hier alleen maar prachtige kindjes voorbij komen! Echt heel mooi allemaal <3
    Gelukkig dat je spruw minder word!!

Zijn hier meer mensen die gewoon hun kindje in de kinderslaapkamer in hun eigen bedje laten slapen en niet bij paps en mams op de kamer? Voel me best een faalhaas dat het bij ons niet langer is gelukt dan 6 dagen :( terwijl dat niet zo zou moeten, want er zijn genoeg kinderen die niet op de slaapkamer van de ouders slapen

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Centurychild en floddertje gefeliciteerd !

Ior en goblins veel succes!

Hier de eerste week achter de rug. Vond het best pittig als ik eerlijk ben. Had ik niet zo op gerekend omdat het de 3e is. Maar de kraamtranen en onzekerheid waren deze keer verreweg het hevigst. Gelukkig gaat het nu weer de goede kant op. En D was boven zijn geboortegewicht dus hebben ons eerste miniwandelingetje gemaakt.

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Novan slaapt de komende maanden nog wel bij ons in de wieg.
    Maar ik ken er zat waarbij de kids direct lekker in hun eigen kamer gingen hoor niet jezelf faalhaas voelen hoor! Vooral je eigen gevoel volgen

11. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.808
    7.406
    113
    Onyx, onze oudste had wat ons betreft meteen op zijn kamer gelegen, maar van de kraamzorg móést hij bij ons op de kamer, achteraf baal ik dat ik niet standvastiger was, wij vonden het toen eenmaal fijner om hem op zijn eigen kamer te leggen. Zodra de kraamzorg weg was hebben we hem in zijn eigen bed gelegd. Dit keer is gewoon anders, hij komt nog te vaak 's nachts en nu met bv (zoon heeft nooit bv gekregen) vind ik het makkelijker om hem dichtbij te hebben, en zijn slaapkamer is zo ver van de onze, ik heb geen zin om daar 2 keer per nacht heen te lopen.
    Maar het is prima toch, lekker op eigen kamer? als het voor jullie goed is, is het dat voor jullie kindje ook!

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Update van mijn kant, nog steeds lichtelijk bloedverlies, heb nu een ahrde buik, hoop dat het snel gaat beginnen, ben het nu al zat, en de VK zei dat het wel nog een paar dagen kon duren..... BAH.

13. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hier vandaag echt een kl*te dag!! Vanmorgen naar de wc geweest kreeg daarna steken in mijn buik. Temp gemeten en bleek ik 38,0 verhoging te hebben. Vk geweest en urine weggebracht. Daar zaten wel lichte ontstekingswaarden in maar te weinig om bv een blaasontsteking vast te stellen. Nu de hele dag paracetamol gehad en is m'n temp iets gezakt tot 37,8. Ik ben iemand die zich helaas snel druk maakt en ben dus bang dat ik dalijk iets ergs heb. Vk belt me morgen en ik moet maandag weer urine inleveren. Maar het liefst wil ik nu weten wat ik heb. Kraamhulp zou vandaag voor het laatst zijn, maar blijft nu nog een paar dagen. Van de ene kant fijn, maar van de andere kant wilde ik zo graag weer lekker m'n leventje op pakken. Lig al de hele dag tehuizen :( hoop zo dat morgen m'n temp weer normaal is.

14. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee lovingmyboy!

@hier: voedingen gaan nu ineens super! Als je me dat 2 a 3 dagen geleden had gezegt had ik het niet geloofd. Zat er toen helemaal doorheen tot huilens toe.

En dat van Devin in z'n eigen kamer, best idea ever! Iedereen slaapt zoveel fijner! Heb bijna geen spijt er meer van :D

15. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Loving, ik hoop dat je je vndaag een stuk beter voelt!!!! Niks an als je korts hebt en je gewoon je nieuwe leventje wilt oppakken.

Onyx, Fijn dat het zoveel beter is dat Devin in 'n eigen kamertje slaapt. Hier staat de wieg klaar voor de kleine, maar als het bij ons niks is, gaat hij gewoon naar zijn eigen kamertje toe.

En een update hier.
    Ik heb menstruatiekrampen en ik heb de kleine sinds gisteravond niet meer gevoeld. Ik moet vandaag bellen als ik hem niet zou voelen, dan wordt er een CTG gemaakt. Ik vermoed dat ik dan ook ingeleid of gestript ga worden in het zkh. Dus een spannende dag.
    Ik ben er wel erg bang voor, maar ja, als alles gaat gebeuren in het zkh is dat al een hele geruststelling.
    Maar ook het moment dat we naar huis mogen, lijkt me superspannend, ineens een kleine grote man mee en zijn we met ons drieën. Heel vreemd en eng en spannend en geweldig.

Ior, hoe is het met jou? zit er bij jou al vooruitgang in? Ik hoop het voor je!!!!

16. Ior

Ior Niet meer actief

spannend goblins.
    lovingmyboy, beterschap. Hopelijk valt het mee

hier alles rustig. Ik heb echt heerlijk geslapen van 10 tot half 8!!! 1x naar de wc om half 4 terwijl dat normaal om de 2,5 uur is.
    ik wacht af tot woensdag, dan weer controle bij de vk en zien we het wel.

17. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Ik moest vannacht nog aan jullie denken

Jammer dat het niet doorgezet heeft Ior ik vond het veelbelovend klinken hihi
    Miss kan de vk je strippen straks?

@goblins
    Hopelijk voel je hem vandaag weer!
    Maar wat soannend zeg ik hoop voor je dat ze wat actie gaan ondernemen

@onyx
    Super zeg! Idd lekker je gevoel volgen en dat blijkt toch maar weer het beste he haha

Hier hadden we gisteren t eerste clusteravondje meneer hing ruim een uur of twee aan me tiet haha
    Ik maak t mezelf dan lekker makkelijk , in bed tv aan en relaxen maar
    Miss dat ie wilde clusteren vanwege de drukke dag gisteren

18. Ior

Ior Niet meer actief

2uur!!!?? Jmay, pfffff. Haha.

Vanmorgen op visite geweest bij de opa van vl. Daar iets meer dan een half uur lang weeën gehad die op de 6 à 7 min terug kwamen. Ik had al een beetje goede hoop. Zijn ze gewoon weer gestopt!!!

19. Onyx

Onyx Bekend lid

10 sep 2014
    550
    0
    16
    NULL
    NULL
    ah dat is zuur ior!

en jmay, 2 uur aan de borst :$ wat zullen jouw tepels kapot geknaagd zijn haha

20. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Jemig wat post ik veel de laatste twee dagen..... maar ik moet even mijn verhaal kwijt, en jullie op de hoogte houden natuurlijk.

Vanochtend gebeld en naar de VK geweest. Ik heb nu 2 cm ontsluiting.
    Hartje gehoord maar toch door gestuurd naar zkh.
    Daar CTG gehad en blijkt dat ik om de 7 minuten harde buiken heb. dit was heel duidelijk te zien.
    Na 40 minuten zag ik ineens 1 van de meters die op mijn buik zaten omhoog springen, de kleine gaf er een flinke schop tegen aan. En op de monitor zag je ook heel duidelijk een piek van de trekkingen van de baarmoeder, whahaha.

De kleine bleef bewegen, mijn hele buik ging op en neer. Dus meneer is wakker geschud door de CTG.

De gyn heeft ook nog getoucheerd en die kwam wat dieper dan de VK en dat deed me een pijn........ deed me denken aan de pijn van de spiraal die destijds is gezet en de eipunctie....
    De tranen biggelden over mijn wangen.
    En ze zei inderdaad dat het wat geveliger zouw ezen. Nou, iets gevoeliger, het deed verschrikkelijk pijn en na 10 minuten zakte het pas weg.

Ik wil de kleine uit mijn buik en zo snel mogelijk.
    vanavond om 19:00 wordt ik gestript. Ook dit gaat enorm pijn doen, maar nu kan ik me er op instellen, en paracetamol nemen.
    En dan nog zal het verschrikkelijk pijn doen, ik weet nu precies waarom ik pijnstilling wil.....

Ior, ik hoop voor je dat jij ook zo snel mogelijk aan de beurt bent voor je kleine, met een beetje geluk komt bij mij de kleine vannacht of morgen.

Jmay, 2 uur de kleine aan de borst, das lang!!! maar wel goed.
    Geniet er van. Ik hoop dat de borstvoeding bij mij ook zal aanslaan.

Deel Deze Pagina