Ohh ok Mijn vk zei dat ons kindje onder het gemiddelde zit hij woog met 29+4 weken 1400 gram dat klopt dan toch ook niet want volgens mij is dat heel gemiddeld
jmay, onze kleine was nu met 29.6 --> 1530 gram. Was goed zeiden ze. Scheelt toch niet zo heel veel met jullie kleine dan of komt dat echt zo krap op 100 gram. Zal misschien iets onder gemiddelde zitten maar wat dan nog. Groeien doen ze daarna hard zat of ben ik nou zo nuchter. Zou me geen zorgen maken als ik jou was in ieder geval.
Ja daarom wij zijn er ook nuchter onder maar die vk leek zo paniekerig te doen daarom hadden wij zoiets van heuhh?! Ieder kindje volgt zijn eigen lijntje zeg ik altijd maar zolang t niet drastische word is er na mijn idee niks aan de hand lijkt me
Precies vind ik ook hoor anders zou elk kind met een zelfde geboortegewicht geboren worden. Zo lang de kleine het goed doet en zo zn eigen lijntje volgt is het prima toch.
Precies dat zou ook maar saai zijn altijd maar t zelfde hihi Arme meid krijgt hier haar laatste kiesjes door dus die is de hele dag al een beetje verdrietig met knal rode wangen. Vanmiddag lag ze lekker naast me in het grote bed. En nu als toetje lekker twee water ijsjes!
Seepje sterkte! Hopelijk valt het toch mee. Ik mag lekker een week vakantie nemen voor mijn verlof, laatste dag is nu al 24 december . Wel een opluchting. Benauwdheid word alleen maar erger, net brood gesmeerd en ik ben al buiten adem ? Ook als ik gewoon zit ben ik benauwd bah.
Wat vervelend die benauwdheid zeg Ze zeggen als de kleine straks meer en meer gaat indalen dat dat minder word.
Heerlijk!! Ik als t goed is vanaf 19 dec verlof!! Kijk er zo naar uit! En ook aan toe! Net als jij enorm snel buiten adem en n hartslag van 300 Pm
Jmay, dat had ik gelezen en het klinkt ook wel logisch dus daar wacht ik dan maar op . Noamy, We zijn net een stelletje bejaarden zo haha! Hebben jullie er ook last van dat jullie moe zijn? In het begin van de zwangerschap had ik het ook maar sinds een week is het weer best erg. Vannacht van half 8 in de avond tot 9 in de ochtend geslapen (!) toen kon ik wel makkelijk mijn bed uit komen, maar zo na 12 uur begon ik al weer moe te worden.
Haha ja echt een stel bejaarde hihi Ja hier ook weer erg moe slaap bijna elke dag in de middag wel even als dat gaat met werk enz
Wat een rot nieuws Seepje Vermoeidheid sluipt er hier ook weer vaker in. Kan zomaar weer uren slapen in demiddag en dan 's avonds nog moe zijn.
Vermoeidheid is hier weer best erg. 's Middags moet ik echt een uurtje soezelen achter de tv, ben dan echt moe. 's Avonds wil nog redelijk, maar maakt het zelden later dan 10 uur op het moment. En dan lekker slapen tot de volgende ochtend half 8. Uiteraard wel met de nachtelijke toilettripjes en iedere keer wakker worden als je om wil draaien .
Seepje sterkte meid!!! Echt niet leuk allemaal. Hier ook benauwd. Maar goed buik zit ook echt in de weg. Kan bijna niet buigen. En moe enorm... Net van 5-half 7 geslapen. Ik vind t een flut zw-schap.
Jeetje seepje!! Heel veel sterkte!!.. Het is te hopen dat het meevalt.. Hier gaat het best goed... Alleen erg last van maagzuur. Slokdarm al flink geïrriteerd waardoor ik ook al een paar weken een irritante kriebelhoest heb . Antagel helpt gelukkig wel.. Verder begin het nu ook zwaarder te worden. Heel veel druk op m'n onderkant en rusteloze benen.