Jaa overal sneeuw behalve hier weer natuurlijk grrr Wij willen ook sneeuw haha Vorig jaar ook al niks... Zit nu ff aan een bak koffie en straks moet ik maar eens overstappen na een andere zorg verzekering dat heb ik nog steeds niet gedaan haha
Hier ook geen sneeuw helaas . Komt volgens de voorspellingen ook helemaal niets. Wel jammer, vind sneeuw altijd zo mooi om te zien.
Hier flink pak sneeuw. Moest vanmorgen zelfs de weg op om te werken. Was niet eht leuk. Verschrikkelijk slecht geslapen. Harde buiken icm darmkrampen en rugpijn. Ik wist niet hoe ik moest gaan liggen. Gelukkig ben ik na vanmiddag lekker tot 2 jan. vrij
Onyx misschien vannacht een kruik meenemen naar bed? Dat is hier echt een lifesaver, kan niet zonder . Helpt goed tegen de harde buiken en bij rugpijn leg ik hem tegen mijn rug aan. Net de wasbare luiers besteld. Wilde eerst een huurpakket, maar na lang wikken en wegen toch maar meteen een pakket besteld. We gaan voor de luiers van little lamb en dan de AIO versie, die is vanaf 3,5 kg. Dus als gupje nog een beetje aan de kleine kant is kunnen we de eerste 2 a 3 weken pampertjes gebruiken en daarna in de wasbare luiers. Maar ik weet niet of pampers nodig zijn, las al berichten van mensen die een prematuurtje al heel snel in deze luiers pasten al onder de 3 kg. Dus we zullen zien.
@Jmay ik zal maandag aan de vk vragen hoe ver de kleine is ingedaald 1,5 week geleden was al het bovenste stuk van het hoofd al ingedaald. Gister heb ik asperges gehad en dat heb ik vannacht geweten haha.. Ik ben meerdere malen uit bed gekropen om naar de wc te gaan Hier vandaag geen sneeuw dus een nieuwe jas nog even op te kop kunnen tikken
Ik ben de kerst met heel veel harde buiken doorgekomen. Eind van de middag naar t ziekenhuis geweest, had de kleine na 6 uur sochtends niet weer gevoeld. Terwijl hij normaal heeel druk is, ook geen reactie op mijn handen,de katten of de warme douche waar hij normaal wel op reageert. Dus gebeld en hartfilmpje gemaakt en een echo maar duurde maar even of hij wou die dingen van t hartfilmpje wegschoppen... klein etterbakje is t ook
gelukkig wel. Vanmiddag om half 4 mag ik weer terugkomen voor nog weer een hartfilmpje en echo. Als ik genoeg leven voel mocht ik ook wel afbellen omdat ik morgen sowieso ook een groeiecho bij de gyn heb. Heb ook besloten dat we toch een bed in de woonkamer plaatsen deze laatste weken. Traplopen wil bijna niet meer, en ik vind het moeilijk om genoeg rust te pakken, dus hopelijk wil dat wat beter met een bed in de woonkamer.
Morgen 35 weken! Vind t nu wel spannend worden hoor begin een beetje vocht vast te houden en word daardoor ook iets sneller zwaarder, hebben jullie dat ook?
@key : Ik verschil 5 kilo in gewicht met 's ochtends en al dat vocht zit rond mijn enkels Veel drinken en met de benen omhoog slapen wil helpen.. Hier gaan we vandaag een Bloom fresco kinderstoel ophalen. Vond ze al helemaal geweldig maar elke keer hadden we zoiets van nee wat een belachelijk duur 'kreng' kijkt vriendlief gisteren op een koopjeshoek mag er 1 wegens 'verkleuringen' weg voor 25 euro. Ik ben dus helemaal happy hahahaha vooral omdat die verkleuringen echt een bekend probleem zijn en ze zeggen dat je het met citroen en azijn weer behoorlijk mooi wit kan krijgen! En iets bizars Ik heb 32 weken geen koffie meer gedronken en gisteren plots ineens weer wel Kon de geur niet eens verdragen De look van de smiley was ongeveer het hoofd van m'n vriend toen ik ook koffie voor mezelf pakte
Key, ik hou ook vocht vast. Laatst had ik gewoon een afdruk van mijn schoenen in mijn voet staan? Terwijl ik mijn schoenen niet strak heb haha. Afdruk van mijn sokken had ik al even maar van mijn schoenen had ik nog nooit gezien.
@Key ik hou vooral in mijn handen en vingers vocht vast. En ik ondervind de meeste last zodra ik ga slapen. Dan zijn mijn vingers stijf en lijken net een blik knakworsten haha. In mijn voeten valt het gelukkig nog mee. Hier: ik heb voor het eerst sinds ik zwanger ben al de hele dag last van maagzuur.Vanille pudding of rennie helpen maar heel even. Iemand nog tips? Warme melk ofzo gaat t niet worden omdat ik alleen om te koken melk in huis heb omdat we dat niet drinken
ik had gehoord een hap rauwe haver vlokken, maar of dat zo lekker is Bij mij helpt ook eigenlijk bijna niets tegen maagzuur. Gaviscon vind ik smerig en renie is net een hap krijt. Vla helpt heel even. Dus wie echt goede tips heeft, geef door
Hier begint het kamertje vorm te krijgen. Woensdag komt mijn moeder met de wieg. Hebben jullie ook dat jullie het gewoon fijn vinden om in het kamertje te zijn? Niet om speciaal iets te doen, maar gewoon daar zitten... Of ben ik de enige met zo'n rare tic? (Sorry voor de foto tegen het licht in..)
Ik mocht om omrepazol vragen als niets anders meer zou helpen tegen maagzuur. Maar moet het afkloppen. Heb er niet mega veel last van gehad nog.
Ik gebruik elke dag omeprazol, omdat ik ook buiten mijn zwangerschap erg last heb van maagzuur door een middenrifbreukje. Maar de laatste weken toch ook rennies nodig want de kleine duwt erg tegen mijn maag. Hilly, ik herken het hoor. Ik ben ook steeds bezig in het kamertje of met spulletjes voor de baby. Vanmiddag met mijn twee meiden nog even bij h&m geweest en nog wat leuke spulletjes gekocht. Wat apart van die koffie Seepje! Smaakte het wel? Slapen jullie ook zo slecht de laatste tijd? De hele zwangerschap ik als een roos, maar nu sinds een paar weken tegen 2.00 uur nog wakker..... Morgen ga ik gelijk urine langs brengen bij de ha. Ik heb de afgelopen dagen nog meer gedronken en vitamine C genomen, maar laat het toch nog even checken. Dinsdag groei echo en controle....heb er weer zin in
Hier ook erg veel last van maagzuur en heb daar riopan voor, helpt goed! In nederland wordt geloof ik antagel voorgeschreven als alternatief voor riopan. Ik vind het ook heerlijk om in het kamertje te zijn! Beetje kleertjes vouwen enzo, therapeutische werking heeft t
Hoi dames wat een geklets hier ! @seepje Die stoel is echt super mooi en wat een koopje zeg ! Ondanks de verkleuringen super leuk..vind hem nieuw echt belachelijk duur @hilly Wat fijn dat er schot in de zaak zit met het kamertje zo leuk! Moesten jullie er veel aan doen of viel t mee? Wij hebben geen kamertje voor de beeb die komt de eerste tijd bij ons en dan gaan we verhuizen. Hebben een wiegje naast ons bed en een commode, maar ik kijk wel vaak in z'n kastje en sta naast zijn wiegje te kijken en weg te dromen haha dus snap wel wat je bedoelt idd! @maagzuur Hier ook last van maar wat ik lees niet in zulke heftige maten als jullie! @vocht hier gelukkig niet Maarja kan nog Komen denk ik dan maar Ik heb momenteel wel heel veel voorweeen die om de paar minuten komen voor snachts maar vandaag ook 2 uur dat ze overdag kwamen, vreselijk maar je doet er zo weinig aan helaas. Ik lig in het logeer bed bij mijn schoonouders , we hadden een verjaardag en blijven hier dan slapen zodat ml een paar biertjes kon drinken en J. Op tijd naar bed kon hier. Bed ligt vreselijk maar of ik nu hier of thuis wakker lig.. Dat maakt Me ook niet meer uit. Sinds 1,5 week slaap ik erg slecht tenminste erg laat rond 3/4 uur doezel ik pas in. Tijd gaat wel hard nu vind ik, ik verwacht dat de kleine wel blijft zitten tot een week of 40/41 maar je zal net zien dat hij wel al eerder komt en dat idee maakt me soms wel bang, bang voor de bevalling en bang hoe het zal zijn met twee kindjes, bang voor het onbekende dus eigenlijk... Al hebben we natuurlijk al 1x een bevalling meegemaakt het blijft eng haha
Zo, ook weer eens een berichtje van mij. Kerstdagen goed doorgekomen. Eerste kerstdag gegourmet bij schoonouders en 2e kerstdag chinees gegeten bij mijn ouders. Was gezellig, maar ben blij dat die dagen weer geweest zijn. Gisteren laatste dagje gewerkt, dus mu lekker verlof. Was er echt aan toe. Hier vooral 's avonds last van maagzuur, maar kan het gelukkig nog remmen met rennie of een beker warme melk. Gisteren heeft vl ons bed alvast op klossen gezet. Hij wordt volgende week maandag geopereerd aan zijn hand en dan mag hij in ieder geval 2 weken niks doen. Straks weer controle vk. Naar mijn idee is de kleine meid nu wel iets ingedaald. We zullen het horen.