**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Seepje; Haha, sommige inderdaad ;)
    Je hormonen zullen daar zeker onderdeel van uit maken nu, en dat mag ook want het hoort erbij.
    Hier gaat de tijd zeker hard, ik kan ook amper geloven dat we alweer zo ver zijn...het blijft een vreselijke onzekere periode maar ik kijk ook onwijs uit naar het moment dat ik onze kleine uk vast mag houden...eindelijk!

2. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Kom me ook hier melden :)
    1feb en t is een jongen

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @seepje wat een zeiksnorren
    89 euro is helemaal niet duur hier durven ze er rustig 189 voor te vragen!

@elsa86
    Dankjewel! Ja kom zeker even een plaatje showen hier hoor haha

@blis
    Jaa december vliegt voorbij..hier ook veel verjaardagen en de feestdagen natuurlijk
    Kan ook niet wachten tor ik hem in me armen heb al knijp ik hem wel voor de bevallig.

Ik begin een beetje last van nesteldrang te krijgen
    Heb vandaag al onze kasten uit geruimd en wel 10 zakken troep weggegooid we lijken wel verzamelaars !
    Zoveel papiertjes en dingetjes en troep..weg ermee!
    We hebben al zo weinig ruimte en dit moest echt al maanden gebeuren
    Nu wil ik de computer kast nog de woonkamer uit hebben want dat scheelt gewoon onwija veel ruimte.

Lig nu lekker op bed..J. Slaapt ook even
    Vanmiddag de was nog even opvouwen en ophangen en dan is het alweer bijna tijd voor de echo!

4. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Mag ik ook mee schrijven :)
    Videlsje 1e kindje verwacht op 8 februari en het is een jongen

Het zijn idd een hoop jongens zo te zien :D Ik verwacht missi iets eerder te bevallen. kleine man loopt telkens zo een anderhalve week voor op groei. Maar we zien wel wanneer hij zin heeft om te komen. Wij hebben de 3d echo ook al gehad, zal mijn knappert ook showen ;)

Bijgevoegde bestanden:

5. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Wat een mooie foto's!
    Zou wel fijn zijn dan als je eerder bevalt.
    Hoe zwaar was hij met de pret echo?

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.807
    7.405
    113
    Ik kom me ook vast aanmelden hier :)
    Op 6 februari uitgerekend van een zoon, hij is onze derde
    Ik hoop alleen dat hij niet veel eerder komt, dan komen we in de knoei met de verjaardag van de oudste :D Dus hij mag lekker blijven zitten tot de 6e (of de 4e of 5e ofzo, ook prima ;) )

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Op uitnodiging van Seepie wil ik hier ook gezellig mee komen kletsen! Spannende tijd, gewoon nog maar 10 weken!

Ik wil vanavond even bijlezen en reageren!

Hier de 24e uitgerekend van een tweeling.

Gaat ook heel spannend worden wanneer zij zich aan gaan dienen, in ieder geval word ik sowieso "gered" met 38 weken!
    Maar hoop net als Seepie dat ze echt nog tot minimaal 34 weken blijven zitten!

8. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik kom ook meekletsen! Zo te zien is het gezellig hier :)

Op 14 februari uitgerekend van mijn eerste kindje, een meisje

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Nou Krullie, wonen we niet alleen bij elkaar in de buurt, maar zijn we ook even lang zwanger :) Beval je in het ziekenhuis? Zien we elkaar misschien nog ;)

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Het wordt echt lekker druk zo!

Ik geloof dat ik weer ziek wordt... Verkouden met hoesten Ik wou dat ik nog een btje weerstand had. 😔
    Ach ja voor je het weet zijn we er

Wat een prachtige 3D fotos

11. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik kom ook gezellig mee kletsen.
    op 9 februari uitgerekend van ons eerste kindje. Geslacht blijft geheim, al weten we dat wel.

12. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Beterschap Cherie

Het heerst echt enorm ik hoor niks anders om me heen.

@krullie wat leuk een tweeling!
    Gaat het goed ?

J. En ik zaten net lekker aan een bakje chips met dipsaus..dat hadden we wel verdiend na al dat harde werken vond ik haha

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Mooie foto's van de echo's zeg!!
    Ik ben echt zooo nieuwsgierig en of hij op z'n broer lijkt!!

14. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Mag ik ook meekletsen hier? Ben 29-1 uitgerekend van ons eerste kindje, een meisje! Ik zat in het topic van de eerste helft van februari en ga zelf ook uit van de eerste week van februari, dus het is leuker hier mee te kletsen! :)
    De tijd gaat echt heel snel! Wij gingen met 9 weken 4 weken op reis en bij thuiskomst kregen we de sleutel van ons nieuwe huis, waar we nog steeds aan het klussen zijn elke avond en elk weekend... Dat naast een fulltime baan en studie, dan kom je tijd te kort! ;) Straks de feestdagen en nog verhuizen, dus kan alleen maar hopen dat onze kleine ietsje later komt! :p Het gaat lichamelijk ook nog super goed, kan alles nog waardoor m'n omgeving me vaak tot de orde moet roepen omdat ik bijvoorbeeld bakstenen aan het sjouwen ben haha! ;)

15. Kleintje87

24 nov 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat een gezelligheid! Ik moest alweer een aantal pagina's bijlezen :)

Super mooi die 3D echo's! Veel plezier voor de dames die vanavond mogen. Ben benieuwd naar jullie beelden! Ik ga vrijdag. De placenta ligt aan de voorkant dus ik hoop dat het desondanks wel mooie beelden oplevert.

Wat een mooie buikfoto's!

Aanvulling voor de lijst: eerste kindje

16. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hier ook aanvulling op de lijst
    1ste kindje

17. Vraagtekentje

Vraagtekentje Actief lid

29 apr 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook aanvulling eerste kindje

18. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ook hier eerste kindje

19. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Wow dat gaat snel was ook uitgerekend in februari helaas een miskraam, maar nu weer zwanger 😊 succes meiden!

20. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik vind het ook hard gaan, maar wat zitten een hoop van ons in een soort gelijke situatie. Ik ben ook ontslagen morgen is mijn laatste werkdag, ze zeggen natuurlijk niet dat het is omdat ik zwanger ben maar ja we weten wel beter. Wij zijn momenteel ook hard bezig met ons huis. We hebben in september de sleutel gekregen maar er moet nog zo ongelooflijk veel aan gedaan worden. En hier roepen ze me ook vaak terug omdat ik weer met van alles aan het sjouwen ben of aan het breken ofzo :D Ik wil het gewoon netjes hebben voor als mijn zoon zich dalijk aan kondigt.

En bij de laatste echo om antwoord te geven op de vraag hoe zwaar hij toen was. Ik heb hem gehad met 27 weken en hij meette toen al bijna 1200 gram. Dus ja flinke baby, de eerste echo was gewoon maar vanaf de echo's erna begon hij telkens een beetje vooruit te lopen. En ze hebben me getest op van alles maar ik en de baby zijn kerngezond, dus ja we zien wel hoe en wat

Deel Deze Pagina