Kleintje87, mijn placenta ligt ook voor, maar ondanks dat hebben ze toch mooie plaatjes kunnen schieten. Die vrouw vroeg aan ons wie de 2e teen langer heeft dan de dikke teen. Wij hebben het allebei niet, maar de zusje van VL wel. Het blijkt dus dat onze meid dat ook heeft. En ze heeft al een paar haartjes, maar nog niet veel Dit was trouwens mijn buik, afgelopen zondag. Bekijk bijlage 430541
Fijn om te horen Elsa86. Ik zal het laten weten! Wat grappig dat ze die teentjes zo goed kon zien! Schattig! En de haartjes! Wat een werkgevers zeg... Ongelooflijk. Ik werk nog ruim fulltime, reis veel en daarnaast nog de nodige opleidingsdingen.. Ik baal daar soms van omdat het fysiek steeds zwaarder wordt, maar als ik jullie verhalen dan lees mag ik eigenlijk niet klagen.. Succes dames.
Waauww helemaal verliefd op onze kleine man! Hij lag er prachtig voor.. Net als zijn zus heeft ook hij nu al heel veel haartjes 😍 Alles mooi op schema behalve z'n hoofdje die liep 2.5 weken "achter".. Word nu geschat op 1400 gram!
Wauw JMay, prachtig! En wat een lekkere wangetjes heeft ie al! Wij hadden een 3d bij 15 weken, op die echo is de baby nog zo 'ongevuld'. Zal ff een foto opduiken ter vergelijking
Wauw wat een prachtige 3d echo's jmay! De rest lees ik zometeen even terug! @ krullie : gezellig ik voelde me als tweeling mama al zo alleen haha ben zo benieuwd naar die stoere binken van me en hoe de bevalling zal gaan verlopen. En hier echt elke avond tegenwoordig een gevoel alsof mn baarmoeder eruit hangt echt no fun maar volgens de gyn was dat heel normaal gezien de termijn waarin mijn buik verkeerd. Pessarium zat ook nog keurig op de plek... de volgende groeiecho over 2 weken maar eens vragen of mn baarmoederhals nog hetzelfde is of korter geworden. Maar eerst voorbereiden op de guo van volgende week donderdag in het wkz weer... En even deze delen: 27 weken. 27 weken die 2 kleine boefjes in mijn buik, al weken getrappel, een buik waarvan ik denk dat hij niet groter kan worden en dan toch weer net dat stukje oprekt om die kerels wat meer ruimte te geven. 27 weken al. Bijna maken jullie mij mama, maar tot die tijd blijf nog maar even lekker warm bij mama.
Hoi hoi, wil me hier ook graag melden, weet alleen niet hoe ik letters rood moet kleuren. Lovingmyboy 14 februari uitgerekend tweede kindje jongen
Mooie TOETOET Seepje hihi Spannend weer een echo! gaan ze kijken naar het niertje van de kleine man? Mooi he?! ben helemaal in love..kan echt niet wachten nu hihi
Jmay , hele mooie foto's van jullie jongen !! Tiara , die van jou zijn ook leuk, mini beebje Seepje , hihi ik denk dat jij uiteindelijk je buik nog gaat missen Mijn buik is nog niet de helft!
Mooie foto's Jmay en Tiara! Wat schattig! Ik kan me voorstellen dat het zwaar wordt seepje, maar wel een mooie buik! Mooie foto's zijn dat en leuk om te zien hoe (snel) je groeit!
Hoi dames, Wat een gezellige boel is het hier. Ik vind zulke topics heerlijk om te lezen, dus ga maar eens een poging doen om ook mee te schrijven aangezien ik nu tijd genoeg heb. Lig namelijk in het ziekenhuis met een verkorte bmh en heb verplichte bedrust... Krijg nu ook longrijping, better safe than sorry zullen we maar zeggen... Ik zie hier meerdere tweelingmoeders, leuk Krullie en Seepje dat jullie er ook zijn! Ik ben uitgerekend op 2 februari, het zijn mijn tweede en derde kindjes en het geslacht is geheim... Vindt de buikfoto's en echo's ook heerlijk om te zien, dus lekker blijven spammen hoor! Liefs!
Nou wij moeten volgende week terug voor de echo want ons mannetje was zzooooo eigenwijs de bele tijd met zijn handen en voeten voor zijn gezicht....... Heb 1 foto van zijn zijkant zal m morgen even posten
Zoyefa wat naar zeg dat je in het zkh ligt Begonnen je weeen zomaar? Gelukkig houden ze je goed in de gaten, hopelijk blijven de twee kleintjes nog even binnen! @Noamy wat balen zeg! Maar gelukkig mogen jullie gewoon weer terug komen..voor hopelijk beter plaatjes. Blegh ik ben onwijs verkouden en voel me Blegh,volgens mij word ik ziekig..hoor in de omgeving ook niets anders dus ik ontkom er bijna niet aan denk ik dan maar.
Zoyefa! Ook al een tweeling wat leuk. 3 met een tweeling al nu toch? (Ik niet hoor) Slaap lekker allemaal
wow dat schrijven gaat snel hier!! Heel gezellig maar leest en reageert niet handig op mn tel! Wat een prachtige foto's komen er voorbij... wauw ongelofelijk die 3D techniek. Nu al stiekem wetem hoe ze er een beetje uit zien. Zwijmel! ff een paar die ik onthouden heb..Morgen meer: toeteke: haha grappig we meet again ja in het zh in Goes! Loop jij daar ook nu bij de gyn/vk? Zou zomaar kunnen tegelijk bevallen Hier uiterlijk met 38 wkn in ieder geval. Fijn idee! Seepie wat n toeter he!! 1-eiig? Hier ook flinke buik. Krijg steeds opmerkingen "jij bent al wel bijna uitgeteld zeker?" Ga die buik niet missen hoor. Poeh vind t best heavy, verlang weer terug naar hoe ik was. Ook alles weer kunnen en energie enzo. Hopelijk helpt t pessarium goed en is alles nog mooi op lengte.
zoyefa: leuk nog een tweeling! En ook nog een eerste kindje. Hoe oud is je eerste? Balen zeg dat je in het zh ligt! Je zult je kindje ook vast erg missen! Moet er niet aan denken dat mij t zelfde wacht. Hoop dat ze nog lkkr bij je blijven zitten en je weer naar huis mag om thuis verder te rusten. Hoe kwam je erachter? Veel harde buiken, weeën of bloedverlies? Jmay: beterschap! Hopelijk zet t niet door! Aan iedereen: kamertjes al klaar??? Hier druk bezig! Over twee weken nieuw kozijn erin en nieuwe vloer en dan kunnen de meubeltjes erin en kan ik heerlijk alles inrichten en klaar maken. Misschien wel leuk om ook kamertjes te delen hier?? Vind dat altijd zo leuk om bij anderen te zien!
Nee hier nog weinig af.. moet ook nog veel kopen..box,maxi cosi en heel veel klein spul als spuugdoekjes hydrofiele doeken,lakentjes,dekentjes,kruikzakken,nog wat kleding.. en ga zo maar door haha Had vandaag wel al wat nesteldrang, alle kasten uitgezocht en opgeruimd. We wonen niet zo heel groot dus dit scheelt al zoveel ruimte, computer kast gaat ook de woonkamer uit..krijgen we nog meer ruimte heerlijk! Wij hebben overigens geen kamertje, de baby komt de eerste tijd bij ons op de kamer en we hopen volgend jaar te gaan verhuizen ergens Maar hij krijgt wel een mooi,lief en knus hoekje met een mooie wieg! Hoop het ook niet dat het doorzet, heb daar helemaal geen tijd voor. Heb het ook zo koud.. me hoofd alles zit vol, en me rug doet vreselijk zeer. Morgen drukke dag dus hopelijk valt het mee..
Onze babykamer is klaar. De kleine zal eerst bij ons op de kamer slapen in een wiegje. Bekijk bijlage 430607 Bekijk bijlage 430608
Wauw ziet er prachtig uit! Mooie muurschildering. Nou hier toch echt ziek geworden.. Eerst Ml en daarna spuugde ik de boel onder 😢 rot buikgriep!! Zaterdag was J. Al zo mega ziek dus denk dat we het overgenomen hebben. Ben altijd zo bang om te moeten spugen dit word een hele lange rot dag