Oh halloooo zitten jullie hier VERLOF!!!! Eindelijk, was eigenlijk al een dag over 36 wk heen (foutje bij HR?)
Nou dames hier word het een keizersnee! Placenta lag nog 1 cm voor de uitgang. Was maar een 0,5cm verschoven. Baby word nu in de 38e week gehaald dus waarschijnlijk de eerste week van febr. Wel een raar idee dat de kleine er over 5 weken al is. Fijn om nu duidelijkheid te hebben.
Tussen de 38-39 weken dat komt idd door de placenta omdat ze niet het risico willen lopen dat bevalling spontaan begint en daardoor de kans op bloedingen enzo. Normaal gesproken is een geplande keizersnee tussen de 39-40 weken idd.
Eindelijk weer even tijd om te reageren! Fijn Evenstar!! Nog 1,5 week werken en dan heb ik ook eindelijk verlof! Merk wel dat het werken zwaar wordt nu maar behalve af en toe wat harde buiken en moeheid gaat het hier goed. Net weer goedgekeurd bij de vk. Kleintje ligt met zijn hoofdje naar beneden maar nog niet ingedaald. Jammer Set! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Gaat snel inderdaad! Ik zie eigenlijk ook (nog) helemaal niet op tegen de bevalling. Maar moet nog wel wat dingetjes kopen en regelen ervoor. En nog alles wassen! Lastige keuze Noamy.. Beide hebben hun voors en tegens.. Succes met je keuze!
Dank je kleintje Fijn dat alles goed was! Ik heb net de uitslag van m'n glucose gehad en is helemaal goed Gelukkig! Dus gewoon n kindje met n wat dikker buikje waarschijnlijk als t goed is opgemeten dan......
'normaal' bevallen lijkt me ook geen pretje en het is de eerste dus heb met allebei geen ervaring. Ik laat het allemaal maar over me heenkomen. Zie er niet heel erg tegenop alleen de ruggenprik wel een beetje. Heb jij voor jezelf al een keuze gemaakt Noamy of wat zijn de dingen waar je tegenop ziet met een KS? Fijn dat de uitslag van de glucose goed was!!
Zie dat iedereen hiernaartoe verhuisd is, ik dacht al, wat is het rustig in het 1-15 februari topic hahaha!! Ik kom even hallo zeggen en iedereen straks heel veel succes en liefde wensen voor de bevalling en alles wat erna komt!! Wat is de tijd toch snel gegaan! Lekker allemaal genieten straks, ik mag dat hopelijk eindelijk ook over een maandje of 4
Even een vraagje: als ik op mijn li-zij lig krijg ik op een gegeven moment ontzettende buikpijn en als ik dan op de rug draai wordt dit erger. Draai ik door op mijn re-zij, dan stopt het. Iemand enig idee hoe dat kan?
Bleghh.. buik doet zooo ontieglijk zeer. Vind mn buik nu ook wel erg zwaar worden.. waar ik van mijzelf een bolle rug heb wordt deze nu hol getrokken. Indalen is voor t bekken ook niet echt een pretje.. Lig al een uur op bed te huilen van de pijn... paracetamol wil niet helpen. Ben echt zoo klaar met t zwanger zijn.. dat ik t helemaal niet erg vind als t nu zou komen.. Al wil ik toch ook graag dat hij nog minimaal 15 dagen blijft zitten.. Ik bijt nog wel even door...
Zojuist bij VK geweest alles was goed. Nog 1 afspraak daar over 2 weken en dan alweer door naar zkh ivm geplande keizersnede straks. Gaat echt zo snel. Wordt ondertussen wel tijd dat we een keer een naam gaan bedenken, komen er echt niet uit.
Herkenbaar Bloesem ! Wij zijn ook nog steeds opzoek maar dan naar een 2e naam.. Hopelijk vinden jullie wat leuks.. @Lianne Balen van de pijn maar denk dat je idd liever niet heb dat de beeb nu al komt.. Dan ben je verder van huis of eigenlijk nog lang niet thuis weet ik uit ervaring in mijn omgeving Nog even doorbijten idd! Digi Knuf! Merk t zelf ook dat ik op me eind begin te raken Maarja moet nog minimaal een week blijven zitten en t liefst gewoon tot 1 feb.. Januari heb ik het zo druk haha Ik ga gewoon van 41 weken uit dan kan het altijd meevallen
Ik moest bij mijn eerste worden ingeleid bij 41+6 ivm vruchtwater dat op was. Had ook een ruggeprik omdat de ontsluiting zo traag maar pijnlijk verliep en vond het een retezware bevalling met twee uur zelf persen want mijn lichaam wilde niet meedoen. Nu hoopte ik juist zo dat ik deze keer mag ervaren hoe een spontane bevalling voelt, maar - schrik- de kleine ligt nog steeds in stuit. Daar had ik nou helemaal niet aan gedacht eigenlijk, dat het ook ineens een ks zou kunnen zijn, en nu ik hier van allemaal ks lees bij jullie komt het besef dat dat natuurlijk ook nog kan... Slik... Hier nog precies 2 weken werken, dan heb ik ook verlof. Hoerra!!! 😄
Hier heb ik dat vooral als de baby met de rug naar de andere kant ligt. Hangt er vanaf hoe die ligt idd.