Hier vanavond de echo voor de ligging van de placenta gehad en dat is ok! Ik mag en kan gewoon via de natuurlijke weg bevallen! Daarnaast is er gekeken naar het buikje en hoofdje (prachtig binnen de curve) en naar de benen. Die waren wel lang maar ach we zijn zelf ook geen kleintjes Verder gaf de vk aan dat ze ligt ingedaald maar daar is niks van waar! Ik had gewoon naar mn eigen gevoel moeten luisteren want ze ligt dus al vanaf een week of 20 overdwars. Gelukkig heeft ze nog even om te draaien (nu 33+3)! O en het is nog steeds een meisje en het kamertje is af! Morgen mn parttime dag dus ik kan lekker gaan nestelen
Ik ben 2 weken geleden geweest, vandaag weer en ga over 2 weken weer (krijg dan een liggingsecho). Dan ben ik 36 weken en ga ik elke week.
Ellada klopt er is geen bevalling zonder spanning!! Er is bij mij alleen miss een ander iets wat mee speelt in mijn zenuwe en dat zijn mn darmen .... Ik heb de ziekte van crohn...... En krijg dan toch weer een operatie..... Vorige keer na mijn ks ook een enorme terugval gehad en weer 10 cm darm ontstoken was....dit is toen gelukkig met een half jaar prednison verholpen Daar ben ik ook wel n beetje bang voor maar goed dat weet niemand van te voren wellicht is er deze keer helemaal niks aan de hand! Ja en gewoon bang voor de ruggeprik.... Die is vorige keer eerst. 2x verkeerd gezet voor ie met de 3e keer zat...... Dat was heeellllllllllllll
Pffff dat is minder Noamy, ik kan me voorstellen dat dat toch extra spanning met zich meebrengt! Ik zal voor je duimen dat het voor jou ook een prettige keizersnee zonder narigheid achteraf wordt! En voor iedereen hier natuurlijk, soepele geboortes en vlot herstel daar gaan we voor!
Mijn vk zei 2 weken geleden ook dat ze met haar hoofdje naar beneden lag, maar bij de echo bleek dat later helemaal niet waar. Heb dus nu ook niet zo heel veel vertrouwen in de vk helaas... Woensdag weer een afspraak (om de 2 weken dus), volgens mij dan weer over 2 weken ( ben dan bijna 37 weken) en daarna een keer per week.
Juels Ik ben nog maar 2x bij de vroedvrouw geweest Wel om de 4 weken een echo bij de gynaecoloog Vanaf 36 weken wekelijks aan de monitor bij de vroedvrouw Ben wel van België, is misschien anders dan in Nederland
Hier ook vanaf 30 weken, om de twee weken controle. Komende woensdag weer en vanaf dan (36 weken) mag ik elke week op controle. Wanneer doen ze eigenlijk een liggings echo? Ik hoorde van een vriendin dat het in haar woonplaats standaard is bij 36 weken, maar heb mijn vk er nog niet over gehoord... Woensdag maar even vragen.
Hoi meiden, Even een kort ego-bericht; Vandaag is onze tweeling geboren, met 36.6 weken. Ze doen het gelukkig goed, liggen lekker bij me op de kamer. Sectio is goed verlopen, dus ik ben een gelukkige moeder! Het zijn een jongen (F) en een meisje (Z). Namen en dergelijke doe ik alleen via een privebericht, dus mocht je t willen weten, roep maar haha!
@zoyefa: gefeliciteerd! Gelukkig dat alles goed is verlopen! @hoe vaak controle bij de vk: sinds 30 weken om de 2 weken en vanaf nu (36 welen) elke week. @controle vandaag bij de vk: hebben een praatje gehad over wanneer de bevalling kan starten en wanneer er gebeld moet worden. De bloeddruk was weer mooi laag. De kleine ligt al gedeeltelijk ingedaald maar moet nog een stukje. En de kleine liet zich niet goed zien op de echo. Een arm lag voor het gezicht En de druk op mijn ribben komt omdat de billen er tegen drukken waardoor er een inwendige blauwe plek is ontstaan. Helaas niks aan te doen. Dus maar afwachten en hopen op dat de kleine zich snel meldt Even wat voor de klaagmuur: ik ben vandaag zo moe maar kan niet in slaap vallen. Breekt me echt op. En ik heb sinds het avondeten hyperactieve darmen.. Pff alsof er iets verkeerd is gevallen ofzo. Gelukkig geen hele dunne ontlasting sorry voor de details.. Hopen dat t morgen beter gaat met me
Wauuww zoyefa gefeliciteerd !! Heerlijk dat het zo goed verlopen is.. Je mag trots zijn op jezelf hihi En ik wil natuurlijk de namen wel weten hihi Zijn ze mooi op gewicht ?
♥ Bevallingslijst Februari ♥ 29 Januari: Ellada - 1e Kindje - Meisje 1 februari: Lianne91 - 1e Kindje - Jongen 2 februari: Zoyefa - 2e & 3e kindje - Verrassing Key - 1e kindje - Meisje 3 februari: evenstar - 3e Kindje - Jongen 5 februari: Blis - 4e Kindje - Verrassing 6 februari: Vraagtekentje - 1e Kindje - Jongen Riean - 1e kindje - Jongen 7 februari: JMay - 2e Kindje - Jongen Denice1991 - 1e Kindje - Jongen 9 februari: Mimimama88 - 1e Kindje - Verrassing 10 februari: Noamy - 2e Kindje - Jongen Lady87 - 1e kindje - Jongen 11 februari Muis87 - 1e Kindje - Verrassing Memskie - 2e Kindje - Jongen 12 februari: Lianne91 - 1e Kindje - Jongen 14 februari: Loveingmyboy - 2e Kindje - Jongen Kleintje87 - 1e Kindje - Jongen Bo1986 - 1e Kindje - Verrassing Toeteke - 1e kindje - Meisje 15 februari: Juels75 - 4e Kindje - Jongen Floddertje123 - 1e Kindje - Jongen 16 februari: Cherie - 4e kindje - Meisje 19 februari: Zomersproet - 2e Kindje - Meisje MelanieV83 - 2e Kindje - Jongen Elsa86 − 1e kindje - Meisje 20 februari: Dana24 - 1e kindje - Meisje 21 februari: Rainbow88 − 1e kindje - Meisje Tiarah - 2e kindje - Jongen 24 februari: Hilly1980 - 1e kindje - Jongen Seepje - 1e en 2e kindje - 2 jongens 25 februari: Goblins - 1e Kindje - Jongen 26 februari: Onyx - 1e Kindje - Jongen 27 februari: Centurychild - 1e Kindje - Meisje 28 februari: Bloesem - 3e Kindje - Verrassing R1985 - 1e Kindje - Verassing Ior - 2e Kindje - Jongen 20 x jongen 9 x meisje 8 x verrassing -------------------------- ♥ Bevallen: ♥ 03-01: Seepje 2 Zoontjes - Ravi & Qwin 2090 gram & 2350 gram 11-01: Zoyefa een Dochter Z. & een Zoon F. Zoekfunctie: Bevallijst
Gefeliciteerd Zoyefa!! Knap gedaan hoor... @hier, gister controle gehad. Kleine lag nog niet ingedaald..vk liet me zelf voelen.. Dat was heel raar om zelf het hoofdje te voelen. Hij neemt goed gebruik van alle ruimte haha... Tegen mijn ribben en maag aan.. Laatste week maagzuur ook echt te erg. Ben vaak wakker s nachts. @seepje nog nieuws over qwin? Denk aan jullie! Hier nog 1x over 2 weken dan ben ik 37 weken, daarna elke week.