**Laatste 10 weken afteltopic Februari 2015**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Rainbow88, 23 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Gefeliciteerd Zoyefa! :D

2. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    Zoyefa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindjes!!!

3. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Wauw Zoyefa, ze zijn er en gelukkig is alles goed! Gefeliciteerd, geniet ervan en veel geluk samen!

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    op naar de gyn....best zenuwachtig moet ik zeggen......erna naar de tandarts bllggg wat een contrasten! !!

5. Memskie

Memskie Actief lid

24 mrt 2014
    306
    0
    0
    Succes Noamy!

6. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoyefa van harte gefeliciteerd met je kleintjes!

Noamy succes zometeen bij de gyn!

@controles verloskundige. Hier zijn de controles op 30, 33, 35, 37 en vanaf dan iedere week. Al hoop ik dat de controle bij 37 weken voor mij de laatste is :p.

7. Ior

Ior Niet meer actief

@zoyefa, gefeliciteerd! Lekker genieten.
    @noamy, succes!
    @controle vk, morgen moet ik weer heen, dan over 2wk weer en vanaf dan elke week en bij 36wk een liggingsecho.

vanaf wanneer hebben jullie je vluchttas klaarstaan? En wat zou je er allemaal indoen? Ik mag niet thuis bevallen omdat ik bij de vorige 1.5 liter bloed was verloren. Maar als het goed gaat mag ik wel direct weer naar huis. Vind het dus een beetje lastig.

wie heeft er verstand van de slijmprop? Ben ik gisteren een deel verloren? Het was een lijmachtig, stug bolletje zonder bloed oid.

Gisteren 2 kledingwasjes gedraaid voor de baby :) vandaag nog 1 en dan is alles schoon van maatje 50 en 56. Binnenkort de box uitboenen en weer omhoog. Zoontje wil er nu echt niet meer in maar vind het onzin om hem er nu nog uit te halen

8. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    1Zoyefa gefeliciteerd!

Ik heb vanmiddag een liggingsecho, ik ben benieuwd.

Ior,Mijn vluchttas wil ik deze week klaar maken. Ik moet nog wel even kijken wat ik allemaal mee wil nemen.

9. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    @vluchtkoffer
    Die staat hier nog niet klaar
    Binnenkort maar eens aan beginnen!

@noamy succes bij de tandarts en de gyn!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    nou ik weet nog niks .....
    2 weken terug zeiden ze volg keer hoor je hoe en wat
    nu hoor ik t weer pas volg week! !
    andere weten t al veel eerder!!
    ik word hier zooooo kriegelig van he
    elke x word er wat anders gezegd en weet weer niks bllggg
    nu n uur bij de tandarts voor de deur wachten want was nu zo snel.klaar bij de gyn.....
    alles gaat iif goed met de beeb

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Zofeya!!! Geniet ervan

Hier staat mijn vluchtkoffer van vorige week zo goed als klaar, moeten nog enkele kleine dingen bij gestoken..

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hier nu gelukkig ook een bijna helemaal complete zh tas, hij hoeft niet heel compleet want het zh is letterlijk om de hoek. Dus voor 1 nacht zit erin, maar niet voor een heel verblijf (bij R lag ik een week in het zh, helaas).

37 weken! Ik vind het eng hoe snel het gaat :$

Maar ik zie ook echt wel uit naar onze kleine man :) :) :) En naar een herstellend bekken, weer kunnen bewegen, en onze kleine frummel lekker in draagdoek die al klaar ligt. Alleen moeten er toch echt nog wel wat klusjes gedaan worden...

14. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    @vluchttas: die ligt hier al een paar weken in de grote lijnen klaar. Ik heb nog geen spullen voor papa erin zitten. Maar dat is wel nog snel ingepakt. De maxi cosi staat ook al met een dekentje klaar.

@hier: heb een gebroken nacht gehad. De kleine is druk met indalen bezig geweest. Maar 2,5 uur geslapen in de nacht en probeer al meerdere malen te slapen soms 6 uur vanmorgen.
    Ik heb wat gas terug genomen. Ik dacht dat ik nog veel kon maar het is toch echt tijd om meer rust te pakken ;)

15. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vluchttas die is zo goed als klaar, alle belangrijke dingen zitten er in ieder geval in. Misschien dat ik nog iets verzin de komende weken die er dan bij in gaan.

16. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Ik ben bezig met het vluchtkoffertje. Even een vraagje: wij hebben voor de kleine een eerste pakje. Maar als ik die in het vluchtkoffertje doe, kunnen we het dan nog wel als eerste pakje gebruiken als ik thuis beval? Of moet ik dat er gewoon nog niet in doen en als ik toch naar het ziekenhuis moet, zorgen dat het pakje zo voor het pakken ligt? Wat doen jullie?

17. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Ik wil ook thuis bevallen maar zet wel een tas klaar daar doe ik ook het eerste pakje in, deze tas laat ik op de slaapkamer staan en mijn man weet dat daar alles in zit wat nodig is en als ik thuis beval daar de kleertjes en wikkeldoek uit moeten worden gepakt.

18. Juels75

Juels75 Actief lid

11 aug 2014
    294
    0
    0
    He, wat balen noamy! Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Gelukkig wel alles goed met je beebje!

@vluchttas: ik denk dat ik rond de 37 weken de tas ga klaarzetten, maar begin nu toch te twijfelen.

@vk controles: ik snap niet waarom er bij mij dan zoveel tijd tussen zit. Nou ja, het zal wel goed zijn.

Ik zit nu hier flink chagrijnig te zijn. Vanmorgen nog druk in huis bezig geweest, maar nu ben ik moe en het zat. Morgen kinderfeestje van mijn jongste en ik heb het gevoel dat ik nog ontzettend veel moet regelen. Ook kreeg ik een mail van het werk over een client die ik heb overgedragen. Of ik even telefonisch contact wil opnemen. Ik ben toch al met verlof? zucht...zucht, en nog eens zucht (sorry voor het klaagverhaal)

19. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH

Ik wil ook graag thuis dus laat hem in de slaapkamer staan dan kan het daar weer uitgepakt worden :)

20. Lianne91

Lianne91 Bekend lid

22 aug 2014
    948
    0
    16
    @Zoyefa, van harte met de geboorte van jullie kindjes!

@Jmay, hoe is het nu met je teen?

@vluchttas, doe hier echt niet zoveel in, ik wil toch thuis bevallen.
    Eerst pakje voor de kleine heb ik aan het commode plankje gehangen, moeten we alsnog naar t ziekenhuis dan is die zo meegegrepen.
    Maxicosi staat klaar met een wikkeldeken.
    Verder heb ik voor mijzelf de toilettas gepakt waar minis inzitten die er nog waren van de vakanties, heb er ook druivensuiker en labello bij ingedaan.
    Verder heb ik mijn handtas altijd bij mij, hierin zitten ID, ponskaartje, verzekeringspasje, zwangerschapskaart, en heb er alvast een telefoonlader ingestopt dus die kunnen we ook niet meer vergeten.
    Kleding heb ik verder niet in een vluchttas gedaan, ik zie tegen die tijd wel wat ik dan aan heb en meeneem.
    Verder doe ik er niet teveel poespas in, ik ga ervan uit dat ik die vluchttas toch niet ga gebruiken. En als wel dan heb ik t belangrijkste wel bij me.
    Mocht het nodig zijn dat ik in het ziekenhuis moet blijven kan manlief snel genoeg wat meer ophalen.

Hier vandaag een dag met een hele zere buik, constant een zeurende pijn.. heb ook nergens geen zin in en lig de hele dag al wat op bed met de katten die het overigens wel erg gezellig vinden.
    Morgen ga ik nog wat strijkwerk verrichten, en even bij mijn oma langs.
    Donderdagochtend wil ik nog even naar de kapper, en dan savonds gaan manlief en ik mijn buik gipsen. Vrijdag hebben we nog een etentje van t werk van manlief en dan staat t weekend alweer voor de deur.. Ik hoop dat de dagen net zo snel gaan als dat ik ze hier nu even opsom, want zo snel vind ik het niet gaan.:)

Deel Deze Pagina