@noamy Omdat J. Naar de peuterspeelzaal moet op woensdag en vrijdag en dat is bij me schoonouders in t dorp dus brengt ml ons daar voor z'n werk al naar toe. Gelukkig staat hier ook een logeer bed waar ik vanmiddag ff bij kan slapen met J. Hier alweer bijna 37weken laat de beeb maar komen zou ik zeggen hihi al is hij nog zo druk dus die heeft t nog wel naar z'n zin daar binnen. Zowiezo de komende 2 weken nog erg druk met verjaardag daarna mag t wel van mij
jeetje zit je 2 dagen bij je schoonouders. ...... ik moet r niet aan denken niet thuis te kunnen zijn.......
Hahaha Ik heb gelukkig een hele goede band met ze! Ik vind t heerlijk.. Word zo weer een lekkere lunch voor me gemaakt 😍 En als ik wil kan ik wel thuis zijn hoor het is met de auto 15 minuutjes verderop maar ben blij dat ik met die sneeuw bende en een dikke buik niet hoef te fietsen
Hier was ook sneeuw. Heleboel dikke vlokken.. Maar t is zo dooi als maar kan dus ook al weer weg. Momenteel schijnt de zon zelfs.. Ben zo klaar met t hele zwanger zijn, dat de beepie zich wel mag aandienen. Ook al moet ik dan in t ziekenhuis bevallen wat ik helemaal niet wil.. Maar als ik t zo kon regelen dan ging dat nu wel gebeuren. Elke beweging doet zeer,heb het gevoel alsof mijn bekken en rug alle kanten opwiebelen behalve de goede.. Sinds vannacht ook voorweeën die niet over willen gaan.. mja laat t dan doorzetten in echte weeën dan heb ik dr wat aan.. Zo genoeg geklaagd ik ga ons verwennen met chocolade,kijken of ik mij daar wat beter door ga voelen..
vervelend lianne dat je je zo voelt.... ik vind t langzaam aan ook steeds zwaarder maar echt klaar ben ik er niet mee ik heb nu echt botpijn van onder en pijn in mn liezen enzo en denk bandenpijn..... ben benieuwd of dat allemaal nog invloed op de.planning van de ks gaat hebben.... hier geen sneeuw gezien gelukkig!!!!
@noamy; Helaas kijken ze daar niet naar, invloed voor op de KS zal het niet hebben. Dat is iig mijn ervaring. Ze plannen een KS in vanaf de 39wkn..dit ivm de gezondheid van de kleine.
Hier ook geen sneeuw helaas . Lianne91 hopelijk komt je kleine met precies 37 weken en ben je snel van de pijn af. Hier nu wel bekkenpijn, buik- en rugpijn aan het einde van de dag, maar verder gelukkig nog weinig last. Overdag voel ik me top, 's avonds prut .
Dat hoop ik ook.. volgende week donderdag vind ik een hele mooie dag om te bevallen.. ik ga gewoon van 12 Februari uit.. dan valt het niet zo tegen, overtijd gaan kan natuurlijk ook maar daar ga ik gewoon niet vanuit.
Lianne vervelend dat t zo zwaar is nu Hoop dat je je miss straks weer een paar dagen beter voelt/fitter Hopelijk komt de kleine idd op tijd en niet pas met een week of 41 Ja hier sneeuw! Werd ook nat en daardoor nog glad ook!
Zo, hier ben ik weer. Door drukke werkdagen (en 's avonds moe) een tijd niet gereageerd. Nu zal ik wat vaker reageren, want mijn verlof is nu begonnen. Alleen nog volgende week leren voor een cursus en nog een cursusbijeenkomst. Daarna 100 % verlof. Goblins, wat erg van je oma! Hoe is het nu met haar? Hopelijk kan ze straks nog jullie kleine bewonderen. Sterkte ermee!! Maar wat schandalig van je leidinggevende! Overwerken hoeft echt niet als je zwanger bent, ze kunnen je niet verplichten. Vooral nu je hoogzwanger bent, vind ik zelf dat ze het persoonlijk helemaal niet van je mogen verwachten. Je mag ook gewoon 6 weken vantevoren met verlof hoor, daar heb je recht op. Misschien is dat een idee. Als ik de cursus van volgende week niet mee reken, ben ik ook met 6 weken vantevoren met verlof gegaan. Hier (bij fulltime werk kinderopvang) heel gewoon en aangeraden. Wat betreft het vluchtkoffertje ziekenhuis, voor de helft ingepakt. Morgen ga ik nog een klein flesje shampoo, douchegel en tandpasta kopen.
@Lianne: wat rot dat het zo zwaar is. @sneeuw: hier waren het wel vlokken maar zodra het de grond raakte was het al gesmolten. @hier: de kleine is druk bezig met indalen vandaag. Ik heb regelmatig harde buiken gehad. En heb sinds vanavond weer steken in de liezen, schaambeen wat broos aan voelt en pijn scheuten in de onderrug. Ik hoop dat het me niet uit de slaap houdt want een nacht even heerlijk aan een stuk slapen is momenteel mijn grootste wens Al zou het niet erg zijn als al dat voorwerk door zou zetten in de bevalling Want vanaf vandaag heb ik mezelf gepromoveerd tot waggelende eend haha
Hahahaha waggelende eend Ik lijk momenteel ook op een paas eitje! Wij mogen dinsdag weer naar de vk, ben benieuwd of hij miss Nu wat is ingedaald de vorige keer lag hij nog ver boven me bekken, nog helemaal niets ingedaald! Vannacht hoop ik ook weer te kunnen slapen afgelopen nacht was echt te kort met 2/3 uurtjes Pff
Welterusten Ellada Ik lig weer wakker met indalingsweeen heb van die vieze steken in de onderbuik, onderrug en liezen. Ik ben er wakker door geworden Gelukkig heb ik een hele rustige dag voor de boeg en hoop dat ik nog wel ergens een paar uur mag slapen. @Jmay zonder te waggelen kom ik niet meer vooruit haha ik kwaak alleen niet als een eend Zo nog maar een poging wagen om te slapen
hier ook al wakker Door jeukende handen pffffffff en mn zoontje werd gister avond laat ineens wakker met koorts....ligt tussen ons in en voelt nog steeds kei warm. .....pffff
Beterschap noamy! Ellada 38 Wk joepie. Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Ik wordt ook iedere nacht wel wakker. Vannacht sliep ik gelukkig weer vlot in. Zo klaar maken en kids naar school. Dan naar de vlos. Ben zooooo lui
Hier nog steeds wakker. Net gezellig ontbeten met ML en de kleine was even rustig.. Maar nu papa weg is word ik weer geplaagd. Heb mijn pyjama verwisseld voor een bh, shirt, vest en poncho in de hoop dat die rugpijn wat gaat zakken. En omdat ik toch wakker ben, heb ik alvast de wasmachine aangezet zo maar weer mijn zap hobby uitoefenen.. Die arme afstandsbediening van de tv heeft nu veel te voortduren haha @naomy: beterschap!