Wat vervelend voor iedereen die last heeft van indalingspijn, voorweeën, etc. Ik heb geen idee hoe dat voelt... Ik word wakker om te plassen en slaap dan weer rustig door... Vandaag pre-operatieve screening voor de keizersnee, het wordt steeds echter! @Gobblins serkte met je oma! @Noamy beterschap voor je kleine!
Goedemorgen. Ik heb verlof!!! Zooooo blij mee. Vannacht eindelijk weer beter geslapen sinds weken. Nu maar 4x wakker geweest en redelijk snel weer weggedommeld. Heb een extra hoofdkussen nu en dat helpt mij enorm. Hier gisteren ook sneeuw gehad, best veel en dikke vlokken maar bleef niet liggen helaas. Ik hoop echt op een pak sneeuw om samen met mijn zoontje naar buiten te kunnen Vandaag weer wasjes draaien voor de baby Badje eens opzoeken van zolder en maar eens het speelgoed uitzoeken.
Thx ladies.... Ik ga zo richting de ha met m Is al de. 3e x in korte tijd dat hij ziek is en koorts heeft en dan dat hoesten!! Men men men...... Even naar z'n longetjes luisteren arm mannetje........ Ik ben helemaal op Kon vannacht zo slecht slapen omdat hij zooooo heet aanvoelde !
Spannend ellada Die heb ik als t goed is dan voog week dinsdag aansluitend aan de gyn Ior heerlijk verlof !whoehoe
@Ior, heerlijk dat je verlof hebt. Geniet ervan! @noamy, wat sneu van je zoontje. Hoe gaat het nu met hem? Voor jou dus ook weer een gebroken nachtje @Goblins, hoe gaat het met je oma? Heel veel sterkte! Spannend Elleda, het schiet inderdaad voor ons allemaal op, en het wordt allemaal steeds echter haha Hier gisteren een geslaagd kinderfeestje gehad. Nu nog even zondag haar verjaardag en dan op naar de volgende...zucht Mijn zoontje is op vrijdag de 13e in februari geboren, en ik ben de 15e uitgerekend. Iedereen zegt dat deze baby nu ook op vrijdag de 13e geboren zal worden. Het zou wel toeval zijn, maar het is ook de geboortedag van mijn nichtje en oma (ook op vrijdag de 13e in februari).
Heerlijk ior! Sterkte Globinns. Hier vannacht voor het eerst heel erg raar gedroomd. Ik beviel in het ziekenhuis van een meisje, dikke stress want geen naam. We mochten snel naar huis. Omdat t nacht was zou de kraam de volgende dag komen. Toen ik wakker werd ben ik zonder naar de baby te kijken naar m'n werk gegaan 😱 bij thuiskomst dacht ik ineens aan de baby ging kijken en die lag vredig te slapen met een briefje van de kraam of ik m'n zoon nooit meer alleen wilde laten.... M'n brein is duidelijk op hol
Haha R85, rare zwangere breinen inderdaad! @Juels75: bijzondere dag die vrijdag 13-2, zou je het leuk vinden nog één op die datum of toch liever een andere datum? @Noamy: Dan komt het dichtbij hè, als je eenmaal gescreend bent! Wel jammer dat je nog steeds geen datum hebt... Hoewel bij mij zit er ook niet veel tijd tussen de dag dat ik wist dat het een keizersnee werd en de daadwerkelijke datum... Maar een beetje tijd om nog dingen te regelen is wel fijn! UK ben nu als een gek het hele huis aan het opruimen, het mag er niet meer uitzien alsof we pad 2,5 week geleden verhuisd zijn!
haha R1985, heel herkenbaar die rare dromen @elleda, ik beval liever op een andere dag ivm de verjaardagen. Ik vind zelf 15-02-2015 een mooie datum, maar ik zal toch gewoon moeten afwachten. Het belangrijkste is dat alles goed zal verlopen en hij gezond ter wereld komt. hihi, let je wel een beetje op jezelf met al dat opruimen en schoonmaken (zegt de ander die net de badkamer op haar knieën heeft gesopt)? Ik dacht het al te merken doordat ik me beter beweeg en meer lucht krijg, dus ik ben net even gaan liggen om te voelen en gelukkig is beebje weer goed gedraaid en ligt hij met zijn koppie naar beneden. Nu hopen dat hij goed blijft liggen.
Gisteravond controle gehad bij de vk. Alles was goed met ons ventje! Hij is aan het indalen. Vandaar de druk en de imdalingsklachten Was wel blij om te horen dat hij er goed voor ligt. Hopen dat het zo blijft, maar daar ga ik vanuit. Vanochtend met de oudste voor het eerst naar de peuter geweest, hij vond het erg leuk! Moest wel de storm door op de fiets.... Pfff wat een weer. Vanmiddag blijven we maar lekker binnen!
@muis ja klonk wel goed..... De ha vond t ook wel dat t nu vaak was dat hij ziek was maar moeten t toch even aanzien omdat hij nu weerstand aan t opbouwen is en er van alles heerst! Als de koorts hoger word of aan houd of hij word zieker meteen weer bellen .....
he meiden, hier al 3 slechte nachten gehad. Heel de tijd maagzuur. Maar mijn keel deed zon pijn dat het uitstraalde naar mijn oren. Ik werd vanmorgen wakker en moest snel naar de wc om over te geven. Dat deed zon pijn.. en er kwam alleen maar bloed vermengd met gal uit. Ik denk dat mijn slokdarm kapot is. Dus maar weer terug naar de dokter en nu toch omeprazol gekregen. Vanmorgen om 10 uur eerste pil gepakt. Ik hoop dat het snel gaat werken . Ik meen me te herinneren dat iemand hier ook omeprazol voorgeschreven had gekregen en daar ging het nu goed?? Wie was dat?? En werkt het meteen? Ik hoop dat die kapotte slokdarm niet schadelijk is?? Ben wel een beetje bezorgd. Voel me sinds vandaag ook nietv helemaal lekker maar er heerst vanalles.
Ik gebruik omeprazol en het duurt meestal 12 uur voordat het werkt (bij mij tenminste). Als ik het niet gebruik, krijg ik hetzelfde wat jij hebt lovingmyboy. Probeer het iedere dag op een vast tijdstip in te nemen, zodat je maag rustig blijft en je slokdarm kan genezen. Echt stom dat ze jou zo lang daarmee hebben laten lopen. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat.
Dank je Juels, het doet echt zon pijn dat ik wel kan huilen... Heb er vanmorgen om 10 uur 1 genomen.. Maar begin het nu alweer te voelen. Ben nu al bang voor de nacht.. Mag ik er straks nog 1 nemen of niet?? Moest jij ook overgeven met bloed erbij.. Vanmorgen zo geschrokken
Lovingmyboy ik heb het ook voorgeschreven gekregen van de huisarts. Eerste paar dagen mocht ik 2 keer daags 40 mg (heb toen maar 1 keer daags genomen, aan het einde van de ochtend) en nu heb ik inmiddels al af kunnen bouwen tot 1 keer daags 20 mg. Bij mij werkt het vrij snel. Ik neem het nu 's middags en dan werkt het 's avonds en 's nachts goed. Dus dan kan ik heerlijk slapen. Welke dosering heb jij nu gekregen? Ik moest echt met 40 mg beginnen omdat alles zo geïrriteerd was dat het echt een paar dagen nodig had om tot rust te komen.
Ik heb nu 1x daags 20mg??? Zou het kwaad kunnen als ik vanavond voor het slapen gaan nog 1 pak?? Ben zo bang vannacht weer wakker te worden.. Durf bijna niet te eten... Muis moest jij ook bloed overgeven? En doet het bij jou ook zo pijn in je slokdarm?
Kan geen kwaad als je er nog 1 pakt, zeker niet als je bedenkt dat mijn huisarts 80 mg voorschreef de eerste paar dagen . Dat vond ik dus zelf een beetje teveel van het goede, vandaar dat ik eerst met 40 mg begon . Ik gaf inderdaad ook bloed over en mijn slokdarm voelde als schuurpapier, had ook oorpijn en pijn aan mijn tanden van het zuur. Dat was toen binnen een paar dagen over, vind het echt wonderspul . Nu op af en toe nog wat misselijk en dat je voelt dat het zuur omhoog komt, maar dan zonder dat het pijn doet of zuur aanvoelt, alleen het gevoel dat er wat terugkomt. Ook geen oorpijn meer of pijn aan mijn tanden en sindsdien (even afkloppen) ook niet meer over gegeven.
Die van 20 mg die ik nu gebruik, doe ik af en toe ook twee keer daags. Soms wordt ik al wakker met het idee dat het weer begint en dan neem ik er 1 en 's avonds na het avondeten nog weer 1, maar dat is nu meer uitzondering dan regel.
Dank je voor je reactie... Ja vooral dat bloed overgeven baart me zorgen. Dalijk is mijn slokdarm blijvend beschadigd.. En die oorpijn idd herken ik ook.. Ik wacht het even af en als het nodig is pak ik er vanavond nog 1... Hoop dat het bij mij net zo goed helpt