Ohhh ik heb m'n ziekenhuis opname papieren binnen ......komt nu wel heel erg dichtbij en vind t best scary! Dinsdag heb ik. Dus 3 afspraken aansluitend op elkaar.....eerst naar de opname afd dan de gyn en dan de anesthesist ..... Spannend!
yeah, hier even de 37 weken dans Het leek soms zo lang te duren, maar nu het zo ver is heb ik het idee dat ik nog zo 5 weken door kan lopen. Het gaat zo lekker nu, al zit die buik me natuurlijk wel in de weg, maar voel me zoveel beter. Lekker af gaan tellen nu. Uk lag niet meer ingedaald, dus als mijn vliezen breken moet ik nu toch meteen gaan liggen. Maar ach, dat ben ik wel gewend van de andere 2. Ik hou nu wel veel vocht vast, 2 kilo aangekomen in een week, mijn laarzen gaan soms niet meer dicht. Maar als dat het ergste is, dan valt het allemaal wel mee
wat fijn dat je je zo goed voelt! dat scheelt al een hoop. Buiten t feit om dat ik mezelf helemaal bont,blauw en beurs voel aan de onderkant en slecht slaap mag ik ook echt niet klagen. Geen andere klachten Maar ben wel heel nieuwsgierig naar de kleine man, hoop dat hij zich rond 39-40 weken meld! Dat is wel veel ja, zie je het ook aan je benen dat je vocht vast houd? ik ben gelukkig sinds 2 maanden nog maar amper aangekomen anders had ik straks ngo de 30 kg aangetikt
@seepje wat een prachtboys heb je zeg! En super dat ze het zo goed doen! @minimama wat zal dat heerlijk zijn zolang aan een stuk door geslapen te hebben! Succes met rommelen in de babyspullen! @naomy spannend! heel veel succes met t geduldig afwachten @riean, ik hoop dat ik dat gevoel dan ook krijg met 37 weken dat t dan opeens wel snel gaat, vind t nu nog erg langzaam gaan.. de dagen kruipen voorbij Wat betreft dat vocht vasthouden, hier net zo.. ondanks dat ik op het moment heeeeel slecht eet, en de kleine mij zou moeten opeten komen de kilos er toch bij aan.. Savonds ben ik 2,5 - 3 kg zwaarder dan sochtends. Verder wil ik iedereen nog even een dikke knuff geven voor de laatste loodjes die het zwaarst wegen!
Noamy spannend! Ik ben gister goedgekeurd door de anesthesist! Vandaag al onze slaapkamer, de babykamer en de badkamer opgeruimd en schoon gemaakt, ook de ramen al gelapt! Nu even languit op de bank... Eens kijken wat ik vanmiddag nog wil doen! Ik ben blij dat ik niet de enige ben met hevige nesteldrang!
Zo daar ben ik weer heb wel meegelezen hoor. @seepje, wat een prachtige mannen heb je ! Fijn dat ze het zo goed doen! @Jmay het voelt bij mij ook allemaal goed beurs daaronder. Lopen voelt niet helemaal prettig meer. Wat voor kleding kun je eigenlijk het beste aan hebben bij een bevalling? Ik denk dat zo'n bigshirt wel heel erg handig is.. of is dat juist niet? De kleine hier beweegt nog heel erg goed rond! Zet zich vaak af tegen de rechterzij met zn voetjes en rekt zich uit tot aan de linkerzij met zn rug. Voelt niet prettig, maar toch ook wel schattig vandaag laatste dagje werken! Wou eerst tot 4 weken van te voren, maar ik houd het gewoon niet meer zo goed vol. Moet vaak staan of lang zitten op slechte stoelen, dus mn rug is gewoon kapot aan het eind van de dag.
@Naomy: veel succes dinsdag! @Lianne: die nachtrust was geweldig! ik ben weer het zonnetje in huis haha rommelen met de baby spullen is het niet geworden... Ik heb nu even pauze.. Maar ik heb me uitgeleefd in de badkamer ik vond het niet om aan te zien zoals de staat was.. Vooral met de gedachte dat mocht ik volgende week ineens aan het beval hoofdstuk beginnen, ik graag een schoon huis wil hebben voor de kraamverzorgster Nu de 37 weken naderen merk ik dat ik toch wel dat ik me vaker realiseer dat er over een paar weken een baby in huis is en ik een lege buik heb Enige nadeel wat ik merk zijn van die idiote werkelijke dromen 's nachts.. Ik heb vannacht gedroomd dat ik geen leven meer voelde en ik een spoed ks kreeg.. Ik zat rechtop in bed en maar aan mijn buik te voelen.. Gelukkig schrok de kleine van mijn actie en duwde me hard ben daarna weer in slaap gevallen maar het blijft spoken tussen mijn oren. Hebben hier andere dames ook last van?
Jeetje meiden we zijn er echt al bijna! Ik weet wel dat ze nu elke dag zou kunnen komen, maar was net bij de huisarts en die onderstreepte het nog eens door te zeggen dat elke dag nu spannend is. Ergens besefte ik nog niet helemaal dat er ook echt kans is dat ze eerder komt haha aan de ene kant vind ik het doodeng, aan de andere kant heb ik er zo'n zin in! Jullie ook zo'n dubbel gevoel? Ik probeer niet al te veel aan het 'enge' te denken want daar heb je toch niet zoveel aan vantevoren.. Vannacht dacht ik even dat het begon want ik had ineens steken onderin mn buik die ik nog niet had gevoeld, maar het zakte weer af. Geen idee of het weeen waren of hoe die uberhaupt voelen. Mn gyn zei dat ik al voorweeen heb maar ik weet t allemaal niet zo. Hoop dat ik het wel herken als het gaat beginnen want ik heb echt totaal geen idee
Zo'n dag had ik gisteren Van de ene afspraak naar de ander, maar wel fijn dat nu alles geregeld is. Je bent echt zo moe na zo'n dagje.
Vandaag is mijn verlof begonnen. Gisteren laatste werkdag gehad en door collega's zeer verwend echt leuk. @ juels ik ben ook op vrijdag 13-2 geboren ben benieuwd of er veel baby's deze vrijdag de 13e geboren kan worden. Vrijdag 13-3 zou voor sommigen van ons ook nog net haalbaar zijn 😜
Ja idd op die vrijdag de 13de feb. was ik ook al aan 't denken De 12de zijn wij dan ook nog eens zoveel jaar samen en de 14de Valentijn, allemaal speciale data! Geniet van je verlof Bloesem! Onyx Ik heb mij met de Solden in de H&M verschillende ruime gewone slaapkleedjes gekocht voor 5 euro 't stuk en in 't Kruidvat een big t-shirt voor 3 euro! Hier in 't ziekenhuis is het heel warm blijkbaar, dus heb voor frisse dingen gekozen Key Voor jou komt het wel héél dichtbij ja Ik denk wel dat je het voelt als het echte weeën zijn!
Spannend Blis! @mimimama Ja dat heb ik ook morgen 37 weken en t idee dat hij er binnenkort aan komt vind ik best spannend! Het zou dan elk moment kunnen gebeuren hihi Hier vandaag naar de tandarts geweest en ben er gewoon chagrijnig en emo van. Ik heb z'n rot gebit nu weer 4 gaatjes terwijl ik in aug. Nog een oaar heb laten vullen Elke keer is er weer wat word er zo moe van, ik doe er alles aan poetsen stoken flossen weinig suiker maar niks helpt Grrr kan wel janken Dinsdag dubbele afspraak met m'n hoog zwangere pens en dan kijken voor de overige gaatjes ... Ik ben moe, heb het koud en ik heb hoofdpijn . Zo genoeg geklaagd haha
JMay wil je even een dikke virtuele knuffel geven. Tandarts is naar als je geen heel goed gebit hebt, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet om dinsdag weer te gaan. Hier begint het ineens sinds een paar uur wat te rommelen. Rugpijn, buikpijn, harde buiken die zeuren. Ben er 99.9% zeker van dat het voorwerk is, maar is toch wel spannend. Lig in ieder geval lekker met een warme kruik in mijn rug en afwisselend warmte op mijn buik. Gupje moet nog heel even blijven zitten .
Wow, voor sommigen (36 of 37 weken) hier is het helemaal aftellen! Succes met de laatste (zware) loodjes!! Muis, en is het voorwerk echt al begonnen! Ik ben benieuwd! JMay, sterkte! Niet leuk dat soort tandartsbezoekjes! Seepje, mooie mannetjes heb je toch! Fijn dat ze het naar omstandigheden gewoon echt goed doen! Lijkt mij wel heftig hoor zo'n periode in het ziekenhuis!
@muis Thanks dat is lief van je! Spannend he! Aan de ene kant weet je het maar aan de andere kant twijfel je toch ook herkenbaar Hopelijk zakt het straks weer een beetje af met een kruikje
Hè meiden, hier even een baal bericht. Net naar de vk geweest voor extra controle omdat ik niet helemaal lekker was.. Extra echo gedaan en nu blijkt de kleine weer een week verder vooruit te lopen, dus nu 4 weken!!! Nu maandag toch laten testen op suiker en donderdag naar de gynaecoloog voor extra metingen.. Pfff ik schiet dan meteen in de stress!! Hoop zo dat ik geen zwangerschaps suiker heb 😪
@Jmay: Sterkte dinsdag! Ik ben zelf zo bang voor de tandarts dat ik al veel te lang niet ben geweest... *schaam* En ik heb ook niet het allerbeste gebit... Dus goed dat je toch gaat, zelfs nu je hoogzwanger bent! @Muis: Ik hoop voor je dat het voorwerk is, maar niet al het begin van het echte! Hou ons op de hoogte! @Lovingmyboy: Jakkiebakkie, irritant ook zo net voor het weekend, moet je tot maandag wachten voor je iets meer weet... Ik hoop dat je dit weekend wel een beetje aan andere dingen kan denken!
Seepje, hele leuke en fijne update van jou! Dat is zeker goed nieuws, en je mag absoluut trots zijn op de prestatie dat je 2 kids voedt met je melk! Ik hoopmdat het bij mij deze keer ook lukt, de eerste keer kwam het niet goed op gang en heb ik vanaf dag 2 bijgevoed ( wat dus een fout was, lees ik nu in mijn boek over borstvoeding van Stefan Kleintjes, was een aanbeveling van iemand hier op dit forum) Key, hoe weet de vk dan dat je al voorweeen hebt? Ik denk namelijk ook dat het bij mij nog niet het geval is, kan me niet herinneren iets te hebben gevoelt. Ook bijna geen harde buiken trouwens. Ellada, dank je voor de update. Weeenremmers??? 😳 Dat wist ik niet eens dat je die nodig hebt. Maar ja, tot nu toe geen (voor)weeen te bekennen, dus misschien doen ze het zonder...?! De vk had het wel over dat ze de hartslag van de baby monitoren om zeker te zijn dat het goed is allemaal. Wel spannend. Het zou natuurlijk kunnen dat de kleine tot volgende week nog draait, maar het lijkt me eerlijk gezegd sterk. Ik heb het gevoel dat ze al heel lang zo ligt als nu, het is volgens mij niet zo'n draaibeeb. Zo, hier nog even 2 dagen werken ma en di en dan heb ook ik verlof. Ben best een beetje trots dat ik het tot 4 weken heb volgehouden, maar ja, tot nu toe verliep mijn zwangerschap ook super easy. Ik fiets ook die 9km naar mijn werk nog, dus ben verwend met een makkelijke zs ... Fijn weekend allemaal hier!