Grappig zie nu in onze banners dat er niet meer in weken maar in dagen word (af) geteld!! Het komt echt dichtbij !!!
@ huis schoonmaken: ik heb daar de energie vaak niet voor. En als dan ga ik ook los haha @ Naomy: beterschap! Hier: ben door de vk goed gekeurd. Bloeddruk was 98/68 en de kleine bandiet is volledig ingedaald. Maar de kleine kan nog lager gaan liggen en dat is ook goed te merken aan hem. Die blijft druk met naar beneden drukken. Advies wat ik heb gekregen is veel rusten zodat ik met genoeg energie de bevalling in kan gaan. Dus morgen wordt een bank hang dag met wat tijdschriften en films
@noamy jaa nu gaat t echt snel he! Voel je je al wat meer beter ? @mimimama Heerlijk! Rusten zei de vk hier ook idd dus ik probeer bijna elke middag ff te gaan liggen met J. Pff maar snachts van wakkere hormonen en vaak word het pas een uur of 3 voordat ik slaap terwijl ik onwijs moe ben vreselijk Morgen knijp ik hem onwijs want ik moet om 11:10 naar dw tandarts een dubbele afspraak dus lig ruim een uur in de stoel brr Morgen avond naar de vk daar heb ik dan wel weer zin in!
Oh jakkes Noamy lees nu pas je andere bericht Blegh griep vreet nog meer energie Wat hebben jullie ? Dw verkoudheid en keelpijn vliegt hier weer om onze oren dus ik hou m'n hart vast hoop dat ik word overgeslagen
Oh bah Noamy, dat is balen... Beterschap meid! Hier ook geen fijne nacht... Eerste stuk was prima, maar ben nu klaar wakker!
hier gaat t zoooo beroerd.....bllggg heb n halve zak drop leeg gevreten voor mn keel ik weet t slecht maar je mag amper wat innemen nu ook klaarwakker want alles doet me zeer.... straks 3 afspraken in t zkh. ....
Hier ook een bagger nacht. Ben de hele nacht misselijk geweest. De kleine heeft veel druk uitgeoefend op mijn bekken waardoor ik vieze pijnscheuten had. Ik denk dat deels daardoor de misselijkheid kwam en deels door onbewuste spanning voor de bevalling. ML had gisteravond ook al spanningen voor wat nog komen gaat Zo maar eens op staan en in kleine beetjes eten en drinken. @Jmay: ik sliep al wat vaker verspreid over de dag maar ik wil stiekem nog te veel. Ben blij dat de vk me weer even de realiteit heeft laten zien Veel succes bij de tandarts! En tegen de spanning in de stoel bij de tandarts: bewust wiebelen met je tenen helpt trouwens ook voor als je moet happen voor een afdruk van je tanden Oh.. Ik ben niet meer alleen wakker de kleine begint nu ook wakker te worden in mijn buik haha.. Is hard aan het duwen in de trend van "hallo geef mij aandacht" @Naomy: een keer wat meer drop kan niet kwaad. Al thee met honing geprobeerd tegen de keelpijn? Dat helpt hier goed. Succes in het zkh straks!
thx minimama vervelend zo n drukke baby snachts!!! jmay succes vandaag net toch maar even de ha gebeld ik word steeds zieker.....dacht dat zieker niet kon!!! zoontje blijft ook zo hoesten echt vreselijk dus na t zkh mogen we ook nog naar de ha.....jippie n hele middag doktertjes af .......pffff
@noamy, mij hielp thijmsiroop heel goed. Je mag dat wel hebben tijdens de zwangerschap. @slechte nacht, balen zeg, dat iedereen zo slecht slaapt. Hier eindelijk een betere nacht gehad. Maar 2x naar de wc geweest en in totaal maar 4x wakker geweest Ik slaap nu met 4! kussens. 2 onder mijn hoofd, 1 onder mijn voeten ivm vocht en rusteloze benen en 1 onder mijn buik/tussen de benen. @rusten, ik ben 's morgens nog veel bezig in huis, maar 's middags doe ik niets meer. Dan rust ik, ene x in bed, andere x op de bank. Tegen 4en begin ik dan met koken en het laatste van de dag is zoontje naar bed brengen tegen 7 uur. Daarna plof ik weer op de bank. Nu een kleine uitzondering. Moest ff liggen. Lichte weeen activiteit. @jmay, succes bij de tandarts
Wat herkenbaar allemaal. Ik slaap ook ontzettend slecht de laatste week. Wordt ook vaak wakker van 'spierpijn' in me schouders en boven me buik, heel hinderlijk. Kan ook eigenlijk alleen op mijn linkerzij liggen. Kan me zo niet voorstellen hoe ik moet gaan bevallen als ik zoooo moe ben :O. Waar moet je de energie vandaan halen. Heb vandaag wel een raar gevoel in me lijf. Lijkt wel soort van stress/zenuwen ofzo en heel vaagjes zeurende pijn in buik. :S. Hoop dat ze nog wel even blijft zitten eerlijk gezegd haha.
Bij mij zeiden huisarts en apotheker dat thijmsiroop niet mag. Helaas. Het enige wat ik mocht was Isla Moos, gorgelen met zout water en dropjes (met mate)...
Heej meiden! Wat leuk dit topic! Ik ben zelf de 18de uitgerekend. Ik zie dat er zelfs al iemand bevallen is! Wauw das een gek idee Ik ben nog steeds aan het stoeien met het geboorte kaartje..of nouja de tekst vooral! Willen jullie eens mee kijken?
@ wevin ja hoor laat maar zien dan kijken we mee. Doe ik misschien meteen wat inspiratie op 😉
Pfff zo heb je nog nergens last van en dan heb je opeens om de zoveel minuten enorme buikkrampen (voorweeen denk ik) en volgens mij ben ik mijn slijmprop verloren, maar ik begin ook te twijfelen of mijn vliezen gebroken zijn. Ik blijf vocht verliezen. Moet ik nou de VK bellen of niet? Sorry voor het onsmakelijke verhaal
Elsa, bellen kan geen kwaad inderdaad, ik zou het toch even doen. Vanmorgen heb ik beide kinderen weggebracht naar school en ben lekker in bad gaan liggen en daarna een uur geslapen. Dat doe ik echt nooit, maar nu vond ik dat ik er recht op had Het komt maar een keer per week voor dat ik alleen thuis ben, zonder de jongste, en nu ik de 37 weken gepasseerd ben mag het van mezelf. Lekker dat het was Beterschap alle zieke meiden! Wat ellendig om je zo ziek te voelen met dikke buik Gelukkig hebben we tot nu toe van dat griepvirus geen last hier.
@ Elsa, ik zou ook even bellen. Succes! Ik heb nu dit: Een nieuw leven uit liefde geboren, ons ventje teer en klein. Zal voor altijd bij ons horen, waar we nu al verliefd op zijn Maar de laatste regels ben ik nog niet helemaal weg van...Tips???
Elsa ik zou ook even bellen! Zeker als je twijfelt of je vliezen gebroken zijn. Even een foto spammen van onze kleine stoere man. Moet zo weer voeden (met een kwartiertje en hij ligt al te zeuren naast me) dus geen tijd voor een lange update, die komt nog.
Wat een mooi mannetje muis ^^ Fijn dat je suikertest goed was Lovingmyboy! Elsa, ik zou ook even bellen!!