Muis, gefeliciteerd. Mooi mannetje. Ik heb gebeld en ze komt zo langs. Ben benieuwd. Hoop dat het vals alarm is, aangezien VL nog tot morgenavond weg is.
Spannend Elsa! Hopelijk is het loos alarm. Succes! Welkom wevin! Ik zou je graag willen helpen maar ik vind dat ook zo lastig! Ik ga er even over nadenken! Bah wat vervelend die griepjes! Hier is het virus gelukkig (nog) niet gearriveerd. Beterschap meiden! Hopelijk is iedereen weer fit als de kleine zich aandient! Wat een schatje Muis!!
@loveinmyboy Woehoee echt super! Hele opluchting! @muis echt een plaatje daar smelt je toch helemaal van hihi @elsa ik zou ook even bellen als ke twijfelt hoor Ik heb de dubbele tandartsafspaak overleeft hoor brr ben echt een bangepoepert haha Nu na de bevalling nog 2/3 x terug Heb van dat smerige fluoride gekregen getver! Vanavond weer naar de vk , ben benieuwd maar verwacht geen bijzonderheden ofzo
mooi hoor muis!!!! zo krijgen wij dames toch wel meer verlangens naar onze beeb!!! fijn dat t goed is gegaan jmay ik moet me zo gaan aankleden heb vanaf 2 uur tot n uur of half 5 alleen maar dokters afspraken pffff heb er geen puf voor maar t moet lijk net n lopend spook
@Wevin: welkom. Is een leuke tekst. Ik ben zelf niet een kei in teksten maken. @Muis: wat een plaatje! @Elsa: wat spannend! @Jmay: gelukkig dat je de tandarts hebt overleefd @Lovingmyboy: mooi dat de uitslag van de suiker test goed was. @Naomy: succes vanmiddag! Hier: Ik heb al de hele dag druk down under. Lijkt erop dat de kleine nog dieper wilt gaan liggen. Lopen gaat echt nu met moeite en zitten is ook niet fijn. Dus dan maar liggen op de zij met het voedingskussen en maar zappen op tv voel me echt een aangespoelde walvis haha
Muis: Wat een knap mannetje! Ik hoop dat alles goed gaat. VL is het toch niet zo eens met de tekst dus ga maar weer omgooien. Wat een gedoe! Alle tips zijn welkom
Nou dames, het was toch niet helemaal loos alarm. Vliezen zijn nog niet gebroken, maar ik had wel 2 a 3 cm ontsluiting. Lig nu dus in het ziekenhuis. Vk verwacht dat ik binnen nu en 24 uur ga bevallen.
Ohh Elsa, jeetje zeg! Wat spannend. Hoe voel je je? En je man?? Kan die op tijd terug zijn?? Hij was in Duitsland toch??
Ik voel me wel goed verder. Ik heb mijn vriend gebeld en die is nu op weg naar huis, maar helaas duurt het nog even voor hij hier is. Het is 4,5 uur rijden en hij is nu een uur onderweg.
Spannend Elsa, hopelijk lukt het je om hem nog een paar dagen binnen te houden. Heb je al het idee dat je weeën ofzo hebt?
Ooh spannend Elsa!! Je vriend zal wel op tijd terug zijn denk ik! Succes & geniet ervan als het zover is! Wat was dan dat vochtverlies waar je last van had?
Spannend Elsa. Wauw binnen nu en 24 uur hou je je kleintje in je armen! Geniet ervan als het zover is en heel veel succes!
Wat spannend Elsa!! Succes. Hopelijk kan hij nog even warm bij jou blijven. Heb je veel last van weeën?
Spannend elsa, hopelijk is je man op tijd en mag je na een voorspoedige bevalling een gezond kindje in je armen hebben. Ik moet nog 1 nachtje blijven voor de zekerheid. Als morgen nog steeds niet meer vloei mag ik naar huis. Zou fijn zijn!! Alle meiden sterkte met de kwaaltjes en laatste loodjes. Allemaal voor het goede doel, een lief babytje