Nope niet gebeld Heb me heel rustig gehouden vandaag en dat geeft wel effect Heb alleen net snel eten gekookt en dan zo weer t bankje op! Had vanmiddag idd ook lekker in bad gelegen! Heerlijk! M'n vader was nig even n paar uurtjes hierheen gekomen om te helpen Die waren hier gister ook al de hele dag wezen helpen etc!?
@Muis: wat fijn dat jullie thuis zijn! @Jmay: gefeliciteerd met je nichtje! @rommelen/voor weeën: hier ook nog steeds last van. Het is hier in een stijgende lijn. Heb vandaag nog minder gedaan dan gister maar ondanks dat veel voor weeën die lekker onregelmatig komen en gaan. Hier: Ik heb sinds 2 dagen pijnlijke vingers tijdens het bewegen. Alleen de pinken doen geen pijn. Herkent iemand dit?
Minimamma De pijn herken ik maar al te goed, komt door het vocht vasthouden. Kan je helaas niks aan doen
Heb ik ook last van Minimama, komt idd door het vocht Soms heb ik ook een doof, tintelend gevoel aan mijn vingers
Heb hier sinds 17:30 om de 6-7 minuten harde buiken.. Niet echt mega pijnlijk maar ik voel ze wel Benieuwd of t gaat doorzetten! Zal wel niet
Lig alweer met voorweeen in bad...... Zou ze nog blijven zitten tot min maandag? Zouden ze me houden in t zh als ze 1 dag voor 37wk komt? Spannend weer
Nog steeds in bad. Erg onregelmatig allemaal. Begin nu af en toe in te dommelen en dan wordt ik wakker van een voorwee... Pfff ik vind ze niet pijnlijk/regelmatig genoeg om naar zh te gaan al.
Hahaha mijn huid is nu net plastic. Ff gedouched. Haren gewassen. Je weet maar nooit. Nu op bed ik voel me brak en kan nog de slaap niet pakken. Het zal zo wel ineens allemaal stil vallen maar t gevoel dat elke spier strak staat nu (onprettig niet pijnlijk)
Wat spannend allemaal! Ik ben heel benieuwd of het gauw doorzet bij de dames met voorweeen. Gefeliciteerd met je nichtje Jmay! Hier de 37 weken wave!! Bij mij rommelt het nog niet, maar ik merk dat het allemaal wel zwaarder wordt. Ik word er chagrijnig van We hebben nu uiteindelijk wel een geboortekaartje uitgezocht en een proefdruk besteld!
Blijkbaar heb ik toch een of ander virus te pakken. Was eigenlijk alleen donderdag echt min, voel me verder hartstikke goed. Gisteravond waren we even bij oma, wordt ik opeens heel beroerd en gelijk overgegeven.. ook hierna nergens geen last meer van.. Lig ik thuis net in bed, moet ik me daar opeens nodig naar de wc.. Tja ben niet zo snel meer dus net voor ik de wc bereikte liep mij al wat zo weg. Kon het gelukkig ook nog weer ophouden en de rest netjes in de wc kwijt. De schade viel dus heel erg mee. Maar verder ook de hele nacht om de haverklap weer heen, diarree bijna nog dunner dan water, vandaag dus even oppassen met wat ik ga eten. Veel vezeltjes naar binnen werken.. Sorry voor t onsmakelijke verhaal
cherie t is dus heftiger geworden??!! hier (nog) niet..... jeetje ja de buikgriep heerst ook heeeeel erg hopelijk blijft t bij mij mijj deze griep die echt werkelijkwaar n vreselijke griep is
Hier ook niet doorgezet, nadat ik in slaap ben gevallen best goed geslapen ook. Ben idd ook erg benieuwd wanneer t nou goed doorzet.. @lianne beterschap meis! Kan ook ook een teken zijn dat je lichaam zich klaar maakt voor de bevalling heb ik wel eens gelezen @cherie Spannend zeg!!
Jeej een nacht mogen door slapen en mogen genieten van een rustige buik. @Lianne: vervelend zeg. Veel beterschap! Hier: Ik dacht gisteravond ook iets onder de leden te hebben of dat het was begonnen. Ik had harde buiken die pijnlijk waren, was me een potje misselijk en had af en toe dat het eten op stootte. Ik dacht ga na de wc, werd het nog erger.. Maar nadat de grote boodschap eruit was, was het ver weg op wat misselijkheid na. Ik heb toen eens gevoeld hoe de kleine lag.... Had die eigenwijze zich om zijn as gedraaid waardoor de voetjes nu in mijn maag kunnen porren *zucht* Zou de kleine me dan de laatste dagen/weken me nog even letterlijk het leven zuur maken? haha
Herkenbaar grrr mag van mij wel doorzetten. Hopelijk blijven ze vandaag weg en komen ze alleen terug wanneer het echt zo ver is!
Ik denk het wel hahaha Las net een topic over nog niks ingedaalde baby's en uit die statistieken kwam toch wel dat die baby's vaak pas na 40/41 weken geboren worden. Dan zou ik dus nog prima een stuk van huis kunnen gaan.. Ben alleen zo bang als ik te ver ga en m'n vliezen breken ik daar dan moet blijven aangezien ik moet blijven liggen.. Echt rot die onzekerheid en dat afwachten niks voor mij... Laat die baby maar gauw komen of laat de vk dinsdag zeggen dat hij is ingedaald
Gefeliciteerd JMay! Jammer dat het bij jou nog niet heeft doorgezet.... Ons geduld wordt op de proef gesteld! Beterschap Lianne! Spannend Cherie, hoe is het nu? Hier een aanval van onzekerheid. Kan de hele tijd wel janken eigenlijk... Allemaal doemsenarios in mijn hoofd. Wat nou als het toch niet goed is, wat nou als er iets mis gaat bij de bevalling. Pfff, wordt er down van, zo'n emo bui... Leuk die hormonen Geen voorweeen ofzo meer gehad. Denk toch wel dat het blaasontsteking is. Ga het morgen maar weer even laten controleren. Ook veel last van jeuk down under... Moet ik daar ook nog maar iets voor vragen, maar eigenlijk zo geen zin om daarvoor weer naar de huisarts te gaan :x Maar stel nou dat ik wel een schimmelinfectie of iets dergelijks heb en ik ga bevallen, dan is dat misschien schadelijk voor de baby.... Pieker pieker, morgen maar even informeren. Sorry voor dit ego verhaal, moest het even kwijt...