Zou er idd ff wat voor vragen Ik had een schimmelinfectie op t moment dat ik beviel van J. Het is verder niet schadelijk maar ze hebben wel meer kans op spruw en dat kreeg ze dan ook. Dus kan t beter even behandelen met een crème en z'n eitje die je inwendig kan inbrengen. Die heb ik de vorige zw een paar keer gehad zo rot die schimmelinfecties! Knuffel! De hormonen maken echt wrakken van ons haha Ik ben al twee dagen stront chagrijnig kan er wel om janken want ik ben nooit chagrijnig vind t zo stom tegenover ml en J. .. Lekkere stomme moeder heeft ze bah
Ja hormoonmonsters bleh! Ben ook chagrijnig hoor... Samen maar even een potje janken dan Knuffel terug!
Het is weer rustig en ik ben kapot! Ik kan niet slapen. Als ik ga liggen voel ik ze nog heel licht en wordt ik weer wakker... Ach morgen zou een mooie datum zijn. De geboortedag van mijn oma. En dan kunnen we ook een 4 generatie foto maken.
Dat zou wel bijzonder zijn idd! Ik wilde eigenlijk een middag dutje doen maar ga het niet doen.. Ml gaat naar z'n ouders een bakkie doen en ik wil eigenlijk wel mee geen zin om thuis te gaan zitten wachten op eventuele weeen die toch niet doorzetten haha
Dankjewel iedereen! Ik voel me helemaal niet buikgrieperig ofzo,, meestal lust ik dan geen eten en heb dan ook nergens zin in. T eten smaakt mij gewoon, en heb juist zin om wat te doen. Ben vanmiddag dus ook maar wat fotolijsten gaan schuren en verven (al een meer dan 2 jaar uitgesteld project), ze liggen nu te drogen en hoop ze vanavond of anders morgen nog van de 3e en laatste laag verf te voorzien zodat ze dan eindelijk klaar zijn! Kan ik eindelijk de fotos erin doen en in de kast zetten, iets wat ik al wou sinds we hier kwamen te wonen.. Maar tot op heden had ik alleen nog maar die plannen.. Vanavond bij mijn ouders eten, bruine bonensoep.. Erg goed voor de darmen Verder zien we wel wanneer er wat schot in komt en we ons kleintje mogen verwelkomen.. We wachten maar weer (on)geduldig af!
Beterschap lianne. Ik kan altijd eten met buikgriep hahaha Jmay leuke middag gehad? Hier wel ff geslapen de boel lijkt rustig nu.... Wel t gevoel alsof ik onder een trein heb gelegen. Nou ja iig weer een dag erbij. Morgen 37wk en dan mag ze mee als ik beval🎉🎉🎉
Beterschap Lianne! Hopen dat je je snel goed voelt, voor jullie baby komt Helaas is mijn ideaalplaatje niet uitgekomen, baby zit nog lekker binnen We zitten allevier wel echt een beetje te wachten. Niet heel negatief dat ik het heel zat ben ofzo, maar meer gezonde spanning, en er naar uit zien.
Spannend voor jullie dat het elk moment kan gebeuren... Ik zou ook wel op 37 weken willen zitten en dat de boel doorbreekt ...
HEt wordt erg spannend allemaal. Zoveel to-be-born baby's. Hier is alles in ieder geval nog rustig. Wel gisteren een hele harde buik gehad, maar ja, had dan ook verjaardag van ML, dus huis een beetje opruimen, boodschappen doen en een hard-horende SM, waardoor er erg hard gepraat werd, en dat zijn wij niet gewent in ons huis.... Op tijd naar bed gegaan en vanochtend heeeel beroerd wakker geworden. Ik had een echte nachtmerrie. Dat ik van de trap af kukelde, mijn nek brak ik boven mijn lichaam zweefde en ML mij dood zag liggen en toch met een mes mijn buik open sneed om in ieder geval de kleine te redden....... DOODENG zo'n droom. Ik hou nu extra goed de trapleuning vast en heb allen bouten van de leuning gecontroleerd of die wel goed vastzitten.... En gelukkig hoef ik nog maar 3 dagen te werken, ik had wel een interne sollicitatie gedaan en gesprekken zouden woensdag en donderdag plaats vinden, dus mag ik op gesprek komen op vrijdag... midden in mijn verlof. Lekker dan... maar ja, ik ga wel, misschien word ik wel aangenomen....
Ik ga er echt vanuit dat het nog drie weken duurt. De meeste baby's worden ook geboren na de 40e week. Dat worden nog een paar pittige weken voor me....zucht...... Wij zijn vandaag naar de Ikea geweest en hebben nieuwe banken gekocht. Informeren we naar de levertijd, worden ze morgen al gebracht!!! Paniek!!! Ik vind het hartstikke leuk hoor, maar ik ben op het moment ook een hormoonmonster en zie natuurlijk allemaal beren op de weg. Mijn man is morgen de hele dag werken, dus ik sta er ook nog eens alleen voor.
Ik merk hier op dat zodra ik ff iets doe of ff loop naar de keuken oid dat dan die voorweeen komen en flink heftig zijn ook!! Moest ze net weer weg puffen...... Dinsdag bij controle toch maar weer aangeven
@Naomy: zodra ik al naar de wasmachine kijk krijg ik al harde buiken en soms zet dat door in voor weeën. Ik ben benieuwd wat ze dinsdag zeggen. @juels: ik heb altijd 42 weken in mijn gedachte gehouden, dan is de teleurstelling kleiner als ik over tijd ga kleiner. Maar of ik die ga halen, dat blijft de vraag Hier: Huishoudelijke taken ben ik uit handen aan het geven want dat trek ik niet meer. En ik begin echt chagrijnig te worden door die gek in mijn buik. Ik heb de hele dag al een voet onder mijn gekneusde rib liggen en ik verga van de pijn. Daar komen dan nog eens de voor weeën bij en slapen is weer een hel Morgen maar aangeven bij de vk.
Getver goblins wat een enge droom! Snap best dat je dan even extra goed oplet. Gelukkig zijn t de hormonen maar
Goblins wat een pokke droom zeg!!!! Juels!!! Super leuk nieuwe bank. Nou be weer wakker.. Huil. 3 uur geslapen... Mijn rug doet zeer. En mijn liezen. Ik ken dit niet echt van de anderen. Maar ik weet haast niet hoe ik liggen moet. Ook ben ik misselijk. Geen (voor)weeen.
Hier ook klaar wakker. Geen voorweeen of iets dergelijks. Gewoon niet meer in slaap kunnen komen... Jakkes, wat heb ik daar een hekel aan. En straks val ik waarschijnlijk in slaap en dan ben ik zo moe als ik weer wakker wordt.. Ik had gisteravond ook last van misselijkheid. Maar verder rommelt het niet ofzo. Ga er ook vanuit dat hef 40(+) weken gaat worden, kan het altijd meevallen.
Wat heftig zeg dat jullie nu al slecht slapen, dat heb ik gelukkig nooit gehad en zelfs nu met de kleine heb ik het idee dat ik beter slaap dan veel van jullie... Sterkte!
Ik heb wel redelijk geslapen maar ik hoef me maar even om te draaien en ik heb een harde, pijnlijke buik ik zou nog uren kunnen slapen want uitgeslapen ben ik niet @Cherie & Memskie: ik hoop dat jullie nog een beetje geslapen hebben. Hier: ik heb een baby die de weg kwijt is ik had gisteravond 2 "lege" zijkanten van mijn buik. De baby lag in het midden, onder mijn navel maar we, ML en ik, konden er niet uit halen wat we soms aangeboden kregen haha ik wist wel dat er iets was verdwaald onder mijn ribben maar wat, dat weet ik nog steeds niet en weg duwen werkte helaas niet. Ik heb zo geen zin om op te staan dus ik blijf lekker in bed liggen tot ik het zat ben
@cherie, ik weet niet of het echt iets betekent hoor, maar ik vond de zwangerschappen van de meisjes veel zwaarder. Ik had meer last van kwaaltjes en van mijn lichaam. Ik heb gelukkig vannacht goed geslapen. Wel het idee dat ik verkouden begin te worden. Al dat hoesten met zo'n dikke buik voelt niet lekker. Ik heb ook medelijden met het kind dat dan alle kanten op schud haha @mimi, grappig dat je dan opeens zo'n "lege" kant hebt aan je buik he? En blijf maar lekker nog even liggen. Geniet ervan! Hier moet ik drie slaperige kinderen op weg helpen naar school. Ze hebben geen zin vandaag. Kijken naar spongebob of zitten gapend achter de iPad
Juels dit is ook een hele pittige zwangerschap. Ik heb een uur in bad gelegen toen werd ik moe. Terug op bed maar heel raar geslapen. Heel duizelig wegzakken en gelijk wakker schrikken. Uiteindelijk van 5-7.30 onrustig wat geslapen. Ik vermoed hyperventilatie in mijn slaap.... Buik is verder rustig nu. Ik ga de boys maar klaar maken voor school.