Wat een vervelende kwaaltjes voor iedereen nu!!! Maarrrrrr.... het eind is in zicht meiden en we krijgen er iets geweldigs voor terug Weet iemand ook wat menstruatiekrampen betekenen? En dan ook echt constant aanwezig?
@cherie, ik had het vanmorgen van half 5 tot half 7 ongeveer. Baby mag nog wel eventjes blijven zitten. Is nog een beetje te vroeg
@Juels: ik geniet er zeker van.. Lekker warm in bed de kleine is ook nog niet heel actief, dat scheelt ook wel @Ior: ik heb dat ook, al trekt het na een tijd wel weer weg. Bij mij zijn het voor weeën. En ze zijn net zo pijnlijk hier al voor mijn pil tijdperk (ben oa aan de pil gegaan om van die pijnlijke menstuaties af te komen) ML heeft het daardoor ook te voortduren gehad in het weekend want ik ben door die pijn een potje chagrijnig haha
Ior idd nog even blijven plakken. Ik had t vorig weekend en beeb zit nog steeds! Minimamama hier ook chagie. Vreselijk. Idd ff volhouden nog. Wel jammer dat die laatste weken zo vervelend zijn. Hier ook veel last onderrug en bovenbenen. Nog heel eventjes dan krijgen we onze beloning.
Als ik het allemaal zo lees merk ik wel dat ik niet de enige ben die zijn geduld kwijt is. Helemaal nu ik 37 weken ben kan ik helemaal niet meer wachten. Alles is klaar, laat maar komen! Ik zie ook absoluut niet op tegen de bevalling. Maar ik denk dat het nog wel even duurt .. Ior, ik heb dat soms ook. Kan ook door het indalen komen.
Wat balen dat het slapen bij zoveel zo moeizaam gaat. Hier de ene nacht beter als de andere. Net als Goblins wel veel nare en vooral bloederige dromen maar verder gaat het redelijk. Wat een luxe, ML heeft de kids vanochtend weggebracht dus toen ze weg waren nog even terug onder de dekens gekropen. Nu even hard aan de slag in huis en dan heb ik voor vanmiddag een uitgebreide gezichtsbehandeling gereserveerd. Heb er nu al zin in.
Ja spannend, straks om 11 moet ik naar het ziekenhuis. Ik zal van me laten horen. Ben wel een beetje gespannen moet ik zeggen. Nu is ook nog onze dochter ziek terwijl mijn vriend wel mee wil en moet ( hebben ze aangeraden). Gelukkig kan mijn vader langskomen. Bij mij zeiden ze dat ze de draaipoging doen tussen 36 en 37 weken omdat het kindje anders nog weer terug kan draaien. Maar misschien is jouw kindje al vrij groot dat ze het wel al bij 35+5 doen?
Hey Seepje, hoe is het met Qwin zijn oren? Ik dacht dat je gisterren uitslag kreeg? Hopelijk niet zo'n erg nieuws als jij verwachtte...?
Wat vervelend dat iedereen zo slecht slaapt! En die voorweeen zeg, pittig! Ik heb nog geen krampje gehad.., zal wel 42 weken worden Slapen gaat hier de afgelopen nachten ineens super! Zo goed heb ik mijn hele zwangerschap niet geslapen, zelfs niet wakker geworden van vl die naar zijn werk ging.
Ik heb nog wel even geslapen, maar niet heel lang. Vandaag maar rustig aan... Heerlijk Bloesem, zo'n gezichtsbehandeling, geniet ervan! Succes Zomersproet!
Succes Zomersproet! Ik zelf zou nooit aan dat hele draai gedoe beginnen....bllgg Vervelend die gebroken nachten...... Ik heb ze soms Gelukkig minder dan bij m'n zoontje toen ook elke nacht .... Morgen weer controle en n gesprek op de afd waar ik zal worden opgenomen Spannend! Maar ben er ook wel klaar mee hoor Ben blij als t allemaal achter de rug is
Oh wat naar al dat slechte slapen Herkenbaar vannacht, ik ben zo vaak wakker geweest, steeds maar weer op andere zij draaien, en dan na een half uur weer wakker worden. Nouja, morgenochtend lekker alleen thuis, dan kruip ik er mooi weer in als ik de kinderen naar school heb gebracht, kan er nu al naar uitzien Ondertussen geniet ik stiekem toch ook nog wel even van het getrappel van binnen
Succes zomersproet!! Hier nog half uur op de bank gelegen. Ik denk dat madam zoiets heeft van nou die 37 weken toch gehaald. Ik blijf nog maar ff zitten nu..... Ti's zo rustig ineens. Voel me wel beurs. We hebben eindelijk een geboortekaartje en ik ben zo verliefd!! Lekker vlot he😄😄😄
Succes zomersproet! Hopelijk lukt het! Haha goed bezig Cherie. Wij moeten ook nog steeds die knoop definitief doorhakken Staat bij iedereen de vluchtkoffer al klaar? Ik twijfel nog over de kleding waarin ik wil bevallen.. Eigenlijk het liefst een soort lang tshirt maar dan met knoopsluiting zodat ik na de bevalling makkelijk huid bloot kan maken voor de kleine. Iemand een idee waar ze grote t-shirts met knoopsluiting verkopen? Succes iedereen met de belabberde nachten! erg vervelend..! Hier gelukkig nog een prima nachtrust. Aantal kleer per nacht naar de wc maar thats it..
Kleintje ik heb voor na de keizersnee 2 hele zachte soort pyama jurken gekocht bij primark! Zwart met n klein rosé strikje voorop Netjes en niet van die oma dingen!! Maar goed ik lig er soieso 3 dagen..... Maar ze waren maar 8 euro!!
N vraagje... Heeft iemand hier de kip kep woller? Heb hem toch maar besteld lijkt me wel handig eigenlijk Kruiken die ik heb zijn al wat jaartjes oud maar nooit gebruikt.....
O balen van je dochtertje wel fijn dat je vriend toch mee kan dan. Het is nu al 11 uur geweest, is alles goed gegaan? Ik weet niet precies waarom ze het vanaf 35 weken doen. Ze zou inderdaad terug kunnen draaien. Dat ze het niet eerder doen heeft te maken dat in dit geval bij mijn eerste poging geen medicatie gebruikt wordt en het wel de weeen op kan wekken, in dat geval is ze wel de 35 weken gepasseerd en gaan ze het ook niet tegenhouden. Groot is ze niet, buikje en hoofd zijn perfect op de curve alleen de benen zijn lang. Gewicht schatten ze bij geboorte tegen de 6/7 pond dus niet een groot kindje
Ik heb in de prenatal van die slaaphemden gekocht met knoopjes aa de voorkant. En voor de bevalling zelf (als het mag want volgens mn man krijg je hier een ziekenhuisoutfit aan) heb ik de molly van baby be mine, echt super cute! En anders gaat ie gewoon meteen na het bevallen aan handig eraan is dat je m aan kunt doen zonder dat je armen door de mouwen heen moeten (kan helemaal open met drukknoopjes) dus handig voor infusen enzo. En de achterkant kan ook helemaal open Molly Gownie by Baby Be Mine Maternity Hier ook echt een ***nacht gehad, voel me grieperig. Hoofdpijn keelpijn neus dicht. Kreeg steeds geen lucht en ALS ik sliep werd mn man wakker van mn gesnurk. Geen succes dus! Hoop echt dat de beeb snel besluit eruit te willen, wil het liefst niet over tijd gaan
Hopelijk is de draaipoging gelukt zomersproet en is het niet al te pijnlijk geweest. Al de verhalen van indalingsweeen en voorweeen, ik zou niet weten hoe het voelt maar lijkt me geen pretje. Al zou ik nou wat voelen zou ik gelijk denken dat het begint. Jullie herkennen waarschijnlijk verschil tussen die weeen en de bevallingsweeen. Sterkte ermee allemaal. Hier gelukkig geen bloedverlies meer gehad en alweer lekker een aantal dagen thuis. Het is een raar idee dat als het goed blijft gaan we volgende week een kindje in onze armen mogen houden. Is nog erg onwerkelijk. Noamy: Over hoeveel weken krijg jij een keizersnee. Ik heb nog steeds geen definitieve datum, jij wel toch? Wil het nu onderhand wel weten. Iedereen sterkte met alle laatste loodjes kwaaltjes!!!