@ zomersproet wat een goed nieuws! @ Elsa, wat heerlijk dat het zo goed gaat en jullie zo aan het genieten zijn.
Spannend zeg! Hier precies t zelfde verhaal.. Uitgerekend 7 feb ook veel gerommel en een kleine man die nog niet is ingedaald haha Morgen gaan wij weer naar de vk ben benieuwd of hij door t voorwerk miss wat gezakt is
Ik nu ook geen last gelukkig gisteravond ook niet dat scheelt wel anders heb ik zo weinig nachtrust ! Ja volgens mij kan het prima. Ik had toen twee keer een crème en z'n eitje wat ik moest inbrengen.. Was echt heel smerig want het kwam er allemaal uit maar werkte wel heel Goed ook tegen de jeuk enzo
@zomersproet: mooi dat het gelukt is! @jmay: van mij mag het wel beginnen met het echte werk Hier: De 38 weken wave vandaag. Een mijlpaal als ik de vk moet geloven. Ze hadden na donderdag avond niet verwacht dat ik de 38 weken zou halen de bloeddruk was mooi, 118/60 en de kleine lag weer op zijn vertrouwde plek. De kleine heeft in 24 uur tijd een rondje om zijn as gedraaid de gek Verder heb ik nu weer last van voor weeën en ik vraag me af of het nu toch eindelijk gaat doorzetten.. Wil die boef maar al te graag in mijn armen hebben en ik kijk uit naar het moment dat ik mijn schoenen weer zonder moeite kan aan doen haha
Elsa, fijn dat het goed gaat . Jmay, wij gaan naar Fiber. Volgens mij is dat iets nieuws, was veel gedoe omdat Ziggo hier van de kabel afgegooid werd anders waren we bij Ziggo gebleven dat beviel wel goed. Mimimama, schoenen weer zonder moeite aandoen lijkt mij ook fijn! Normaal blijf ik altijd staan terwijl ik mijn sokken en schoenen aan doen, ik heb het geduld niet om er voor te gaan zitten .
Ik ga hier even wat minder reageren... na de geboorte is Q. onderzocht door klinisch genetica omdat hij 2 aangeboren afwijkingen heeft. Deze uitslag zou minimaal een maand op zich laten wachten. En na de eerste domper bij aankomst in het ziekenhuis want meneertje moest een bloedtransfusie vanwege zijn lage hb en vele dipjes kregen we te horen dat er een uitslag was. . Q.heeft een behoorlijk missend deel op chromosoom nummer 5. Wat dat in gaat houden is nog niet bekend omdat het een groter deel is dan tot nu toe bekend maar de kans dat hij verstandelijk beperkt zal zijn is groot, evenals dat hij medisch meer problemen gaat krijgen als epilepsie etc... Wij zijn erg verdrietig. Emotioneel ben ik nu een wrak. Onvoorwaardelijk zullen we van hem houden en genieten van wat hij wel kan. Zijn hart en nierprobleem zijn hier ook beiden verwant aan...
@mimimama Ja van mij ook! Laat maar komen hihi Vind jij t ene moment het ook niet heel spannend en r andere moment weer zo ongeduldig ? @floddertje Oh dat ken ik niet nee! Wij zaten ook bij ziggo was prima hoor maar bij Telfort gingen we een stuk minde betalen voor meer! Nu 42 euro met kids pakket enz en bij ziggo zaten we al op 57 zonder enig extra pakket ofzo @seepje Ik las het op fb, vreselijk heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Verder weet ik weinig nuttigs uit te brengen
Ach Seepje, wat verdrietig! Heel veel sterkte met je kleine mannetje. Ik snap dat je hier ontzettend verdrietig over bent.
Heel veel sterkte seepje.. Tuurlijk zul je onvoorwaardelijk van hem houden! T is logisch dat je emotioneel en wrak bent. Neem je tijd en denk hoe moeilijk t ook is goed om jezelf. Hele dikke knuffel
Heel veel sterkte Seepje! Dikke knuffel! @jmay: soms ben ik ongeduldig ja en dan vooral tijdens de voor weeën.. Ben dat voor werk nu langzaam zat. Heb er nu weer last van terwijl ik o zo graag nog een paar uur wil slapen.
Lieve seepje, wat een ontzettend vervelend nieuws! Heel veel sterkte en we denken allemaal aan jullie! Dikke knuffel!
Ik heb een tijd geleden de Zensy gekocht. Een elektrische kruik die binnen 3 minuten heet is en ook aangeraden wordt door kraamverzorgsters. Het is echt een schot in de roos. Er wordt hier 's avonds ruzie gemaakt wie hem mee naar bed mag haha Ik denk dat ik er sowieso nog een ga halen. Ze zijn alleen wel prijzig ( 29,95). Ik vind het ideaal om straks niet met kokend water aan de slag te moeten met die metalen kruiken. Hier is het verder rustig. Nog steeds geen gerommel of voorwerk. Alleen een harde buik zodra ik teveel doe. Ik begin er psychisch steeds meer klaar voor te zijn. Hoe gezellig ik het ook vind met zo'n kleine man in mijn buik, ik kan bijna niet meer wachten.