Laatste 10 weken afteltopic januari 2015

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door GelukkigeMama01, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Jeej mynemesis gefeliciteerd met jouw dochtertje! Heerlijk dat het goed gegaan is. Nu lekker samen genieten, heb je dubbel en dik verdiend!

Goh de eerste die bevalt... Wordt heel echt zo, komt erg dichtbij...
    De wasjes zijn hier gebeurt en de tassen voor het ziekenhuis staan klaar. Geboortekaartjes zijn besteld (moeten alleen nog drukker verwittigen) en de geboortesuiker is klaar. Het wiegje is nog niet opgedekt maar het beddegoed is wel gewassen, dus da's zo opgemaakt wanneer we thuiskomen uit het ziekenhuis.
    Maar toch doet dit me beseffen dat het bij ons elke moment zou kunnen gebeuren, hoewel ik denk van niet hoor. Dametje lijkt het aardig naar haar zin te hebben!

Wij gaan dit weekend samen leuke foto's maken van de buik en ons drietjes. Hopelijk ook wat foto's met de hondjes (zijn mijn grote schatjes) maar ff kijken of die hun medewerking willen verlenen.

Bah bah het weer hier is echt reuze slecht! Er was storm op komst, hoop dat het over is wanneer ik naar huis rijd met de auto. En daarna met een pizza de bank uit, lekker voetbal kijken met ml en genieten van de kerstsfeer in huis ;)

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vandaag de vluchtkoffer zover gepakt! Alleen de badjas, slippers en toiletartikelen nog maar die gebruik ik dagelijks dus die zullen dan last minute erin moeten! Ik hoop hem niet nodig te hebben en gewoon een mooie thuisbevalling te mogen meemaken!
    Voor de vakantie wel extra's voor de baby erin gedaan want stel je voor ik beval in zeeland en het gewicht is goed dan mag de baby gewoon mee naar huis met ons! Is toch een 2,5 uur rijden!

3. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh gezellig Pamela dat jullie een weekendje Zeeland gaan doen, daar woon ik ook :). Waar gaan jullie heen? Hoop dat het een beetje lekker weer wordt want vandaag leek het wel herfst, bah!

Zo spannend nu de eerste al zijn bevallen. Vandaag hier de 2 en laátste les van de prive zwangerschapscursus gehad dus we zijn er ook helemaal klaar voor hier. Zou wel heel mooi zijn als ie er voor of met de kerst is!

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij gaan naar een roompot park bij Domburg!
    Ik ben nog nooit in zeeland geweest en wil graag naar het strand komend weekend! Als wij er toch in de buurt zijn meteen maar van profiteren!

5. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Heerlijk nog zo'n weekendje weg!

Hier een fijn weekend gehad, met ml helemaal voor mezelf. Ik geloof dat dit één van de eerste vrije weekends voor hem was sinds de lente. Hebben er dan samen ook optimaal van genoten.

Kleintje laat duidelijk merken dat ze er is. Soms echt leuk, soms denk ik dat ze van plan is om de boel helemaal te verbouwen. Probeer er wel zo veel mogelijk van te genieten want voor ik het weet is het voorbij en mis ik het misschien al. Ik ga wel de slopende nachten niet missen... Alles doet pijn, op welke manier ik ook ga liggen. Slaap ook hartstikke onvast dus wordt wakker van het minste geluid.

Laatste werkweek is eindelijk ingegaan en heb me voorgenomen om mezelf erg rustig te gaan houden: geen nieuwe dingen meer aannemen of mezelf mengen in discussies die nog weken en maanden zullen aanslepen. Mijn 'mantra' voor deze week is: doe het lekker zelf want ik doe het niet meer! Vanaf april ben ik opnieuw ter beschikking :p: vind dat ik het verdiend heb :p

Misschien wat snel, maar nog geen voortekens van naderende bevallingen bij jullie? Hier niet hoor. Kleine ligt precies erg hoog en buik doet niets bijzonders... Vandaag naar de gyn (laat op de avond); zullen dan wel weer een up-date krijgen of haar ligging en mogelijke ontsluiting. Maar zoals het er nu naar uitziet blijft dit dametje nog lekker in mijn buik zitten :D

6. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hier wel een teken van een naderende bevalling alleen nog niet aan toe gekomen het hier te melden. Mijn vliezen zijn zaterdagochtend om 6.00 gebroken. Met 36+3, dus ik moest nog even blijven liggen aangezien dat te vroeg is. Ze gaan me woensdag inleiden als hij er nog niet is.

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Spannend Vlindertje!

Bijna 37 weken dus gelukkig niet veel te vroeg:) Heel veel succes alvast

8. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Oh leuk vlindertje.
    Hopelijk nog eventjes in de buik voor die extraatjes maar bijna 37 weken valt toch nog wel mee, zeker als jullie kindje het goed stelt ;) maar verder geen weeën of wel?

9. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Oh helemaal gemist Mynemesis, nog gefeliciteerd met jou dochtertjes, las dat alles goed gegaan is.

Vlindertje en zo te horen kan jij de volgende zijn, oh wat spannend dit..

Ben zo benieuwd wanneer deze keer de baby komt

10. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Stewart is gisteren om 10.29 geboren met 2700 gram en 48 cm. Het gaat met ons beiden prima.

Bijgevoegde bestanden:

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd meid! Lekker genieten nu!

12. Jo5

Jo5 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat fijn dat t met jullie beiden goed gaat! Hopelijk snel naar huis

13. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Gefeliciteerd met jullie zoontje! Lekker genieten nu!

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik kom jullie alvast een fijn weekend wensen!
    Wij vertrekken straks voor ons weekend weg naar zeeland!
    Als de kindjes om 12.15 uur de school uit hebben eerst nog gezamenlijk eten bij schoonouders en dan rijden wij af!
    Tot na het weekend! Geen idee of er wifi is en ik kan komen spieken hier!

15. jolien91

jolien91 Actief lid

10 jan 2014
    218
    114
    43
    NULL
    oh, ben ik helemaal dit topic uit het oog verloren!
    als ik mij niet vergis al 2 baby's geboren? proficiat!!!:D

even een update van mezelf: vandaag 37w1d. Bij de controle bij de gyn bleek onze meid een sterrenkijker te zijn, maar dit kan natuurlijk nog veranderen. Een hele flinke baby met een geboortegewicht van min. 3,6kg. Bloeddruk is wat aan de hoge kant en hou al zeker min 2L vocht vast (vooral in voeten, wat een 'poten' heb ik nu :$ ). Volgende week is gyn in verlof dus van mij mag ze zeker nog een weekje blijven in mama's buik :p. Enkel in de gaten houden of ik geen zwangerschapsvergiftiging ontwikkel! :)

nog eventjes geduld....

16. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    MeNemesis en Vlindertje81, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Lekker genieten nu :)

Wie zal de volgende zijn? Wat spannend allemaal!

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd vlindertje en wat een leuk mannetje!

Ja het wordt echt spannend nu, wie zou de volgende zijn hihi.

18. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Mynemis en vlindertje81. Gefeliciteert met jullie kindjes!!

Gaat alles verder goed met de kleintjes?? Mogen ze al mee naar huis en drinken ze goed?

Hoop dat me kleine drollie zich ook binnekort meld haha:D

19. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Vlindertje wat een toetie, Gefeliciteerd!!!

Spannend hoor...

20. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Nog geen kerstkindjes? ;) :p

Hier vandaag 37weken! :D
    Kan nie wachten!! ;)