Oh wat een jeukerige bultjes, ik zou zeker ff contact opnemen met huisarts of verlos. Hier nog even mijn zakkende buik. Bovenste is de meest recente:
Hallo dames! Wat een mooie buiken zijn er voorbij gekomen zeg! Prachtig.. Ik zal ook snel eens een foto maken. Dat carpel ( ? ) tunnel syndroom heb ik volgens mij ook, vooral snachts als ik wakker word heb ik geregeld dat me hele handen en vingers slapen.. als ik ze dan een beetje beweeg voel je echt t bloed weer doorstromen Pfff ik heb vannacht écht een rot nacht gehad.. Ik had zo'n ontzettend maagzuur de héletijd.. Deed gewoon pijn.. kon dr niet van slapen, bah Meer mensen hier die dat zo erg hebben? Vooral snachts?
Nee, maagklachten heb ik gelukkig bijna niet! Lijkt me ook echt heel vervelend. Wel ligt hij soms hoog lijkt het wel en dan krijg ik het benauwd... Hier nog een actuele buikfoto van mij. Heb wel zwart aan (zat kleurig jasje op maar dan zag je de buik niet) dus kleedt een beetje af, maar goed!
Hihi, nee, het valt ook wel mee, maar dat hormonale walvisgevoel hè... En dames die een kleinere buik hadden met deze termijn vinden mij echt huge!
Poe...moest ff bijlezen...liep een week achter. Wat een mooooooie buikjes . Ik ga straks ook een foto maken. Mijn knul zit nog best hoog...moet na iedere maaltijd ff liggen, omdat ik het benauwd heb. Hebben jullie dat ook?
Mooie buikjes weer allemaal. Mijn kleintje ligt vrij laag heb ik het idee, scheelt wel voor het maagzuur denk. Hebben jullie bij bepaald eten/ drinken meer last? Ik vooral als ik savonds sinas neem oid. Ik denk combi van koolzuur en sinaasappel / citroen. Ohja en van m&ms
Ik probeer van alles tegen het maagzuur te doen, maar heb niet echt t idee van als ik dit meer of minder eet dat t dan minder word. Bij mij ist op het moment elke avond / nacht raak slaap dr zelfs niet van:x
Hoe gaat het eigenlijk met werken met jullie. Ik schaam me erg ik zit de hele dag op mijn kont. Heb maar 8 uur gewerkt maar ik ben zo moe. Ben prikkelbaar en maak fouten. Lig nu met pijn rug op bed.
Maagzuur, vreselijk. Bij m'n 1e zw ook. Of beeb nou hoog of laag ligt. Ik slik elke ochtend 20mg Losec. Daarmee hou ik het goed onder controle. Mooie buik dpBovenkamp! Vandaag bij verloskundige geweest: beeb is niet ingedaald maar anders gaan liggen. Namelijk in stuit . Dus vandaar dat ik dat rare gevoel onderin buik heb en harde buiken van gestamp van beeb .
Mooie buiken dames! Hier ook maagzuur, sinds vandaag antagel hoprlijk helpt dat een tijdje. Bij mijn vorige zwangerschap de laatste 10 weken 4 kg afgevallen omdat ik zoveel moest overgeven van het maagzuur. Kindje lag in stuit en drukte tegen me maag. Overgeven valt tot nu toe mee, paar keer per week hopelijk blijft dat zo! Dames met jeuk, sterkte, wat lijkt me dat vreselijk!
Mooie buikjes dames. Hier moet ik nog 6 weken werken hoop dat ik dat vol ga houden. Vandaag maar 3 uur gewerkt maar ben bekaf. Van maagzuur gelukkig nog geen last. Heb het idee dat de kleine aan het indalen is al is dat erg vroeg.
Mag ik ook mee aftellen hier Ik zag al wat mooie buiken voorbij komen! Maagzuur: hier echt vreselijk last van Had ik bij de andere 2 ook wel maar soms komt het hier echt omhoog geklotst ( sorry, klinkt vies ) En ook zonder echte reden. Zit ik rustig op de bank oid en ineens komt het omhoog Ik moet nog 3 weekjes werken, dan pak ik vakantie en m'n verlof gaat in met 36 weken maar ik heb totaal geen zin meer. Ik wil liever gewoon lekker thuis keuvelen en m'n dingetjes doen en nog lekker genieten met m'n mannen
Deze keer gelukkig geen last van maagzuur , eerste keer wel heel erg . ben blij dat ik het nu niet heb , want wat is dat vervelend , vooral zodra ik in bed lag
Vandaag mijn laatste werkdag!!! Dan 2 weekjes vakantie en aansluitend start verlof. Belachelijk dat ik maar een ochtend hoef te werken en ZO GEEN ZIN HEB!!! Jammer genoeg moet ik mijn laatste werkuur nog een behandelgesprek doen, dus rustig afsluiten zit er niet in. Nou ja, straks als de deur achter me dichtslaat gaat de Jip & Janneke champagne open!!!!!