Heeeeel herkenbaar dpb! Ik heb dagen dat ik de hele tijd tevergeefs naar de wc loop en de dag erna is het weer weg
Pfff herken ik ook en dan vooral snachts. Dan denk ik oooh ik moet zo onwijs plassen en danbga ik.. zijn het drie druppels. Vannacht hoorde ik het enorm regenen. . Dat hielp ook niet echt als je het water zo hoort stromen
bedankt voor de reactie dames, 2 weken geleden was ze nog niet ingedaald, maar wie weet nu wel... zal nog eventjes moeten wachten om dat te weten en ik moet ook veel vaker plassen hoor nu! Erg vervelend, vooral 's nachts!
dat plassen herken ik ook wel, hier schopt de kleine soms ook goed tegen mijn blaas (of het zijn de elleboogjes ofzo...)
Hoi dames, Vandaag alweer 33 weken... Van dr week mooie foto's gemaakt op het strand. Het plassen herken ik wel idd. Werd gister gek ervan, bleef naar de wc lopen. Vanacht ook erg slecht geslapen, had zoveel last van mijn rug niet normaal meer. Vandaag zitten zoon en ik dus nog lekker in pyama in de chill modus.
Hoi Dames, Herkenbaar inderdaad dat plassen.. Hebben jullie al oefen weeën gehad? Ik heb gisteren avond ongeveer 2 uur lang steeds terugkerende krampen gevoeld.. vk gebeld en die verzekerde me dat het om oefen weeën gaat.. baby indalen zou je blijkbaar ook moeten kunnen voelen maar dit zou een constante pijn moeten zijn. Maar mocht baby toch aan het indalen zijn dan voelen ze dat aankomende dinsdag wel.. Dacht dat dit veel te vroeg was. 31 wk maar volgens vk kan dit wel.. iemand ervaring mee?
Bij wie is de kleine al ingedaald? Hier nog niet....Maar ik kan me ook niet echt herinneren hoe dit voelde bij mn eerste zw. Het plasprobleem heb ik hier ook en dan vooral s'nachts als je zo lekker ligt!
Laatst bij de verlos geweest. Beeb niet ingedaald. Wel weer met koppie naar beneden. M'n zoontje was met 34wk wel ingedaald. Had daar enorm veel last van (venijnige vaginale steken) Leek net of hij tussen m'n benen hing. Dus zitten vond ik niet fijn. Daar heb ik dus nu geen last van . Wel van veeeeeeeel piezen pffff.
Rugpijn en vaak plassen kan ook op een blaasontsteking duiden, hè.. Maar ja, we zijn ook nogal zwanger Kip of ei Hier nog geen oefenweëen bespeurd. Wel een flinke druk met opstaan op mijn onderkant. Dat ik echt denk van: nou, die probeert zich m'n bekken in te drukken ofzo! Maar dat is niet aanhoudend.. Begin nu wel meer te puffen en te steunen. Ik heb ZO veel oedeem, het doet onderhand echt pijn. M'n voeten zien er echt niet uit en m'n handen ook niet. Kan geen vuisten meer maken, zo stijf en pijnlijk, met name in de ochtend en 's avonds komt het weer terug. Het lastigste is gewoon dat mijn geest zoveel wil doen, maar mijn lijf het even niet meer kan. En ik ben geen stilzitter!! Sorry, moest ff klagen
Weet idd dat het ook een Blaasontstekung zou kunnen zijn..alleen is dat hier niet het geval... Nu al nacht drie met rugpijn. Kan gewoon geen goede houding meer vinden. Slaap het liefst op mijn rug, maar dat schijnt ook niet zo goed te zijn.
Nee, dan zou het je aorta kunnen afknellen ofzo geloof ik. Ik wordt nu 's nachts vaker wakker omdat m'n rug zeer doet, dan moet ik echt houding wisselen. Op m'n zij lukt wel goed. Echt vervelend als je rug je zo beperkt, dan zou je het liefst gewoon zweven denk ik Hoe is het eigenlijk met de anderen?
Vervelend beccy die rugpijn! Ik heb het alleen af en toe, maar trekt vooral vanuit mijm buik naar mijn rug lijkt het. Heb ook altijd harde buik na het douchen. .. Merk ook dat het lichamelijk zwaarder word en steeds meer last van maag ook.. ook overdag. En savonds zou ik ook gewoon de borrel nootjes niet moeten nemen Ik heb binnenkort zwangerschap sshoot. Nog meer die dat nog gaan doen? Fijne dag allemaal Ps ik hoorde een paar keer een soort knispergeluidje uit mijn buik komen heel raar. Herkent iemand dat?
Geen zwangerschasshoot hier. Maar ben ook cameraschuw, dus aan mij niet besteed Knisperende geluid niet herkenbaar! Klinkt als een apart geluid.. Misschien die kleine die een kersenbonbon snoept?
Hier gelukkig geen rugpijn (zowiezo weinig kwaaltjes) alleen soms wat last van m'n stuitje maar dat is vaak ook snel weer over. Lijkt me ook erg vervelend als je zoveel pijn hebt, zal moeilijker zijn om dan te genieten van die laatste weken (of lukt dat nog wel goed...?) Wel regelmatig 's nachts eruit om te plassen en dan flinke druk in m'n bekken, waarschijnlijk omdat de kleine al goed ingedaald is. Dat knispergeleuidje herken ik ook niet, wel veel lucht en borrelen in m'n maag... Gisteravond mijn laatste dienst gedraaid en vanaf vandaag dus officieel met verlof, heb er echt naar uitgekeken en heb alerlei plannen voor komende week (shoppen, poetsen, wassen, inruimen etc....) Ben benieuwd wat er van gaat komen, want ben de laatste dagen nogal lui en zit liever in de tuin in de zon/schaduw dan iets anders te doen... maar ook dat zal wel goed komen.
Mm lekker haha. Nu al aan de bonbons met alcohol lijkt zeker op der moeder Nouja valt mee, maar zo'n glaasje koude rosé zou ik wel lusten
Oh mjam, met die lekkere temperaturen zie ik me ook wel lekker toeven in het zonnetje met een toastje filet americain en een alcoholische versnapering
Lekker hè!!! Ik ben al twee weekjes vrij ivm opgenomen vakantiedagen, maar nu ook officieel verlof. Ik kom m'n dagen door met afwisseling tussen toegeven aan nesteldrang en rusten. Maar dat laatste is niet zo aan mijn besteed, wat me toch elke keer weer pijnlijke benen oplevert Eigen schuld dikke ... voeten