Meiden heb effe raad nodig... Heb al van gisteren wat buikpijn maar deze is vandaag echt erger. Precies menstruatiepijn.... Daarnet naar toilet geweest en had ook wat rood bloedverlies. Moet ik mij ongerust maken????
Ja bij bloedverlies zou ik wel ff je verloskundige bellen. Ik heb bij m'n zoontje bloedverlies gehad en moest meteen langs.
Mijn verloskundige zei dat ik moest bellen als het bloedverlies zoveel als een menstruatie is of meer. Maar jij bent ook nog wat minder ver natuurlijk. Als je ongerust ben zou ik zeker even bellen!
Nou mijn verloskundige niet hoor. Ik had veeeel minder bloedverlies dan een menstruatie en moest al komen.
Oh jee pink, hoe is het nu? ? Hier alles matig. Ik reageer niet op de cytotec bloeddruk wel hoger. . Bahbah!
ik heb gebeld en ben naar materniteit moeten gaan... waren waarschijnlijk voorweeën. Moet me rustig houden en komende uren afwachten. Als de pijn erger wordt moet ik terug...
Oh dpb dat is balen! had zo'n hoop op een vlotte start voor je. En nu? Thinkpink wat vervelend. Lekker rustig aan doen nu.
@thinkpink; oe rustig aan meid! @dp; kwam even gluren of er al een baby was maar dit even wat minder natuurlijk! Wat gaan ze nu doen?
@ Zonnestraal Raar toch dat die adviezen zo verschillen per verloskundige Vervelend Thinkpink!~ Ik hoop dat het snel over gaat, rustig aan! He DP wat naar dat het niet werkt, wat gaan ze nu doen? Hoop dat je alsnog snel je kindje in je armen hebt! Heb ineens het idee dat mijn buik een stuk lager hangt, ik zat er net naar in de spiegel te kijken en toen kwam ik beneden en toen begon me man er ook al over.. zal dan echt wel zo zijn.. ook de hele dag al krampjes en een zeer beweeglijke baby, ben bekaf! Hoe is het verder met iedereen?
Misschien dat het per termijn verschilt. Ik was toen 23wk nog wat. Ik werd zelfs opgenomen . Maar 35wk is ook te vroeg. Dus die verschillen vinnik wel vreemd ja. DpB, hoe gaat het??? Thinkpink, rust voor jou! Bloedverlies gestopt?? Nog 1 week!!
Goeiemorgen! Maar weer met frisse moed ertegenaan vandaag.. Ze gaan nu nogmaals proberen met cytotec en verder beleid hoor ik nog.. zonet weer een bloeddruk van 155/95. Niet schokkend, maar wel ondanks de medicatie.. Ben benieuwd wat vandaag zal brengen... Fijne dag allemaal!
Succes! Hier is het bloedverlies gestopt, maar nog stevige pijn in mijn onderrug nu... Baby is ook veel actiever vind ik !
Succes vandaag DP! Thinkpink, gelukkig is het bloedverlies gestopt wel vervelend van je rug nog... mijn buik vliegt ook alle kanten op, had er gister echt behoorlijk last van kon geen kleding op me lijf verdragen alles zat strak en irriteerde... hopelijk wordt de pijn in je rug snel minder Spannend Zonnestraal nog 1 week, ben je er helemaal klaar voor?
succes dpb, ik hoop dat het vandaag de dag mag zijn dat je je kleintje vast kunt gaan houden. thinkpink, fijn dat het bloedverlies gestopt is, als nu ook de pijn minder wordt dan zou dat helemaal mooi zijn. hier sinds gisteren ook flink pijn gehad in m'n onderbuik, kon me soms gewoon niet bewegen omdat elke beweging zorgde voor een pijnscheut, nu gelukkig een stuk mindern, volgens VK kon het al wat 'voorwerk' zijn (gelukkig geen blaasontsteking, want dat had ik al laten controleren). ik kan nu ook mijn 'gewone' zwangerschapsbroeken bijna niet meer verdragen, heb het liefste een losse (flodder)joggingbroek aan... hoop toch eigenlijk dat de kleine nog minimaal een weekje blijft zitten, maar we zullen wel zien...
Succes dpb! Zonnestraal: spannend! Lijkt me eigenlijk best apart dat je gewoon al weet dat je volgende week weer een kleintje in je armen hebt Al vind ik het sowieso wel een gek idee, dat het binnen enkele weken bij mij ook zo is, ondanks dat het "al" de 3e is