Meiden ik heb sinds enkele dagen barstende hoofdpijn en voel me duizelig.... Verder heb ik enorme opgezwollen voeten en handen en wat ik ook doe... Het verdwijnt niet! Iemand tips?
@ zonnestraal, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon - om op te eten, wat een heerlijke, bolle baby. Geniet ervan en ik hoop dat de pijn snel minder wordt. @ thinkpink, heb je je bloeddruk laten checken? Soms kan brandnetelthee helpen een beetje van het vocht kwijt te raken (mag ook tijdens de zs) en wisselbaden van de voeten (warm/koud) kan de hoofdpijn wat verminderen. Beterschap!
Thanks voor de tips iluna! Morgen moeten we voor de laatste keer naar de prenatale lessen en ik ga vragen dat ze daar eens mijn bloeddruk meten... Hopelijk is het niets ernstig, want heb al akelige verhalen gelezen op het internet over een mogelijke zwangerschapsvergiftiging !
Erg he Sterre.... al moet ik zeggen dat de rust me nu ook wel bevalt haha. Wat een schatje zeg dpb! @ zonnestraal wat een mooi kindje! En ook al zoveel haar. Thanx voor het welkome ontvangst ladies! @ thinkpink hier ook enorm last van vocht in voeten en benen en begint nou ook in mijn gezicht. Helaas niet zo heel veel aan te doen. Ik word er ook gek van onderhand, 100 m lopen doet al zeer. Ben gister wezen zwemmen, vond dat wel heel fijn. Doordat je in beweging bent word er toch wat vocht afgedreven terwijl je je toch ontspant.
Ik zou het toch even na laten kijken Thinkpink !!! Niet te lang wachten zeker als je hoofdpijn zo erg is.
wat een mooi manneke zonnestraal!!! ik hoop dat je snel herstelt van de ks hier gisteren en vandaag met mijn schoonmoeder het hele huis (letterlijk van boven naar beneden) flink onder handen genomen.... wat mij betreft mag de kleine nu gaan komen... Het is niet zo dat ik klachten heb zoals verschillende hier, maar ik ben ondertussen toch heel erg nieuwsgierig aan het worden en kan niet wachten totdat ik ons kleine wonder mag aanschouwen en vasthouden (en dus weet of het een jongen of meisje is...) maar ja, nog maximaal 3,5 week wachten (is eigenlijk niets, maar klinkt nu zoooo lang...)
Missguit - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli - jongen Pleegje - 5 Juli - onbekend SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli - meisje Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli - jongen Beccy - 10 juli - jongen Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli - onbekend iluna - 12 Juli - verrassing Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli - onbekend Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli Pingu - 20 Juli ThinkPink1201- 21 Juli - meisje LindsayS - 24 Juli - meisje Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli Bevallen: Dpbovenkamp - op 19 juni van zoon Tygo Zonnestraal77 - Gentle Sectio op 24 Juni - zoon Stijn Nieuwe dames: zet jezelf gerust op de lijst erbij
Als ik alle twee die knappe ventjes zie wil ik mijn ventje ook in me armen. Helaas moet ik nog even geduld hebben. Meneer heeft denk ik nog geen zin om er uit te komen
Thanks dames!! Hier alles goed. Wel veel pijn maar ach....cliché maar je krijgt er zoveel moois voor terug! Bv begint al goed op gang te komen. Was vannacht wel ff spoken en doen. Hooverphonic, inderdaad een flinkerd wat ik zelf ook al vermoedde met zo'n pens. Die al aardig aan het wegtrekken is, heerlijk! Houden jullie het nog een beetje vol meiden? Welkom madameV
Ik word ook steeds nieuwsgieriger naar ons wondertje als ik de foto's van deze twee knappe ventjes zie
Ben je al wel een klein beetje bijgekomen Zonnestraal??? Lijkt me wel heftig allemaal. Ik was vandaag bij verloskundige, voor de verandering toch weer besloten tot een extra groeiecho, dus dat staat morgen weer op de planning.... Verder af en toe flinke steken van onder en savonds menstruatie achtige kramp en harde buiken, herkent iemand dat, kunnen dat voorweeen zijn oid???
Oeoeoe, herkenbaar Die kleine van mij kwam eergisteren nog om het uur Gelukkig nu netjes om de 3 à 4 uur. Die buikkrampjes zijn wel echt heel vervelend zeg! Je voelt je zo onmachtig Ik gebruik Infacol, dat helpt gelukkig wel enigszins. Ik zou morgen 39 weken zijn geweest. Ergens vraag ik me wel af hoe ik eraan toe zou zijn geweest! Volhouden dames!