Laatste 10 weken afteltopic Juli.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Draagmoeder1976, 27 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hoover, inderdaad bv loopt nu als een t.iet haha!
    Hoef zelfs niet meer te kolven gelukkig!

Hier is inleiden onder de 39wk ook uit den boze. M'n 1e zoontje werd elke echo opnieuw groot ingeschat. Nou moest gewoon tot week 41 doorlopen hoor! Gelukkig kwam hij met 39,3wk zelf (wel gestript).
    En wat bleek??! Geen grote baby: 3640gr. Dus alle echo's verkeerd ingeschat ;).

Special, ik zou maar ff je tas in gaan pakken :D.

Sterre, wat knap dat je zo gezond eet! Ik heb best wel gesnaaid :(.
    Heb het boek van Sonja Bakker binnen. Ga ik nu niet mee beginnen. Maar ga ik uiteindelijk wel doen.

Hier weinig slaap snachts. S.tijn wil liefst hele nacht drinken. Was ook flink afgevallen, maarrrrrrr is nu goed aangekomen :D.
    Dus daar doe je het dan voor :).

Who's next??? Ik vind het zo spannend!!

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hey dames,

Daar ben ik ook weer eens! Zonnestraal, fijn dat je thuis bent en dat de BV bij jou ook goed op gang is! Hier ook inmiddels, het tongetje van de kleine is gekliefd (was vreselijk voor mij en voor hem, moest verdorie twee keer gedaan worden, kind overstuur, mamma overstuur, bah), maar het aanzuigen en vasthouden van de borst gaat nu echt beter. Wel ben ik voor de nachten ook gaan kolven, scheelt gewoon veel tijd. Zo kunnen we 2x 3 uur achter elkaar doorslapen, héérlijk.

Kleine is in 6 dagen tijd al gegroeid! Inmiddels zijn we ook al met hem buiten geweest. Echt genieten hoor.

Ik ben ook erg benieuwd wie de volgende gaat zijn !!

Oh, en Thinkpink, dat je nu nog geen verweekte bmm hebt of dat de kleine nog niet is ingedaald zegt niets hoor! Ik ben met 37.4 ingeleid en pas na de derde dag primen (met cytotec) leek mijn bmm duidelijker verweekt in de avond. Toen had ik 1.5 cm ontsluiting. Kleine was toen nog niet ingedaald. Volgende ochtend, vijf uur, braken mijn vliezen spontaan en lag hij ineens vast in mijn bekken! Dus no worries hoor!

3. Dame28

Dame28 Actief lid

26 nov 2013
    263
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames! Ze hebben mij geprobeerd in te leiden dmv ballon afgelopen donderdag, is helaas niet gelukt! Nu even rust en dan weer opnieuw starten... (ivm weinig vruchtwater) wel iedere dag ctg.

Als er nieuws is horen jullie het, ben hier even niet zoveel dus maak je geen zorgen als je even niets van me hoort:) ik weet namelijk niet wanneer er iets gaat gebeuren! Kan naar mijn idee nog wel even duren;)

Succes allemaal!

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oeoeoeoe succes Dame28!! Heel spannend, hopelijk gaat het snel aanslaan

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hier ook nog altijd rustig...wel al 1 losse vinger ontsluiting en verwerkte bm hals..

6. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Bij mijn gyn wordt dat helemaal niet gecontroleerd. Zijn jullie dus al getoucheerd?

7. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes dame28!

Hier de hele nacht gespookt! Had pijnlijke harde buiken om de 3 min op een gegeven moment? Diaree? Maar de baby zit er nog in:D is dit normaal qua voorweeen of kan het zijn dat de kleine is gaan dalen? Nu nog steeds af en toe een harde buik, mn darmen zijn ontzettend aan de knor.

Hoover; hier doen ze niks in het ziekenhuis voor de 41 weken.

8. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hier vannacht ook gerommel, ongi rugkrampen, trekkerige liezen en last van rommelige darmen. Denk allemaal voorwerk. Hier al behoorlijk inegdaald, maar kan vast nog verder :D

Goed om te weten van die 41 weken, ben wel nieuwsgierig of er al iets gebeurd down there, maar dat weet je natuurlijk niet zonder onderzoek

9. Mami22

Mami22 Fanatiek lid

12 jan 2010
    2.231
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ook nieuwschierig of het wat doet! Er zit niks anders op dan afwachten ben ik bang:)

Hier was t mannetje nog helemaal niet ingedaald, daarom dacht ik misschien dat het dat was vannacht....

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Spannend, Dame, veel succes!!!!!!!!!!!!!!

11. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    wat spannend allemaal!! :D

12. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Inderdaad erg spannend allemaal! Hier ook veel gerommel al heb ik niet het idee dat het al veel zegt hier.

Thinkpink heb gister je geopende topic gelezen over inleiden bij 38 weken. Hoe denk je er nu over? Heb je zelf die keuze? Ga je dat doen?

Hier gaat de vk donderdag toucheren kijken of er al iets gebeurd. Ben dan 38+1 de reden is het enorme vocht wat ik vasthoud waardoor ik gewoon er helemaaaaaaaaal klaar mee ben. Maar goed als er nog niks gaande is kunnen ze me ook niet helpen maar vind fijn dat ze überhaupt willen kijken. Zo valt me wel op dat het overal weer anders is wat dat betreft

13. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    @madameV als ik natuurlijk kan bevallen dan wil ik wel nog steeds ingeleid worden op 38 weken... ik hou het echt niet meer uit van de pijn... dag in dag uit pijn in de rug en buik.
    Kan met moeite nog stappen... en dan nog eens die voorweeën er bij...
    eerst afwachten op de resultaten van de scan en dan zullen we het bespreken met de gynaecoloog... ben benieuwd!

14. pleegje

pleegje Lid

24 sep 2013
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Het ziet er naar uit dat ik de volgende in het bevallingsrijtje ben...:D

Ik ben afgelopen nacht (39+1) om 2.34 bevallen van een gezonde dochter Janne. Ze weegt 3460 gram en is 52 cm.

De bevalling is vlot verlopen (10.00 's ochtends begonnen met weeën) en helemaal thuis. Moest wel gehecht worden maar heb daar gelukkig niet heel veel last van. Janne dronk ook meteen goed aan de borsten houdt zichzelf al goed op temperatuur.

Ben nu wel moe en ga de komende dagen dus echt even bijkomen engenieten van mijn mooie meisje. Ik zal kijken of ik binnenkort een foto kan plaatsen.

15. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ooh super! Gefeliciteerd pleegje!! Geniet er maar van!

16. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Pleegje, gefeliciteerd! !!!!!!! Lekker genieten nu:D Ben benieuwd naar je meissie!

17. Hooverphonic

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Pleegje wat leuk! Hele leuke naam ook! Gefeliciteerd!!!

18. coltje

coltje Lid

17 okt 2011
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ pleegje gefeliciteerd mooie en bijzondere naam.

bij vele is het aan het rommelen dames, hopelijk zet het bij jullie allemaal snel door.
    Hier voornamelijk harde buiken zelfs al bij het gewoon lopen. Maar mijn oudste is met 40.5 pas geboren dus ik verwacht dat het nog wel even zal duren hier.

@dpbovenkamp fijn dat het klieven geholpen heeft, al is het super sneu dat ze het dus 2 keer hebben moeten doen.

19. madameV

madameV Fanatiek lid

23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Gefeliciteerd pleegje! Een erg mooie naam! Fijn dat alles zo goed is gegaan en ook meteen zo goed gaat

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Pleegje, van harte gefeliciteerd!! Wat heerlijk zo'n bevalling. Nu bijkomen en genieten. Kijk uit naar fotootje van Janne!

Deel Deze Pagina