@miran; aah wat een lief kamertje. Mooi! @uit bed komen; mmm ja rollend @draagmoeder; wat een luxe zeg! Wou dat ik dat had heb af en toe de grootste moeite om alles bij te houden.
Zonnestraal77 - 2 Juli (26-6 ks) Missguit - 3 Juli Dpbovenkamp - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli Pingu - 20 Juli LindsayS - 24 Juli Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli
Vraagje, hebben een aantal ookal contact gehad met de kraamzorg? Ben benieuwd wanneer ze ongeveer langskomen.
Bij mij komen ze 7 mei langs, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben en wat we een beetje kunnen verwachten...
Ik heb een brief gehad van de kraamzorg. Omdat dit de 2de is komen ze niet langs maar doen ze de intake telefonisch. Moet nu dagen door mailen wanneer ik beschikbaar ben.
Ik heb m'n telefonische intake al gehad, omdat het de 2e is. Stelde niet heel veel voor. Maar dat komt ook omdat we nu weten wat we kunnen verwachten.
Hier ook de tweede maar ze zijn half april al langs geweest voor de intake, hadden niks te doen denk ik? Maar had net zo goed telefonisch gekund. Hoop wel echt dat we weer zo'n superfijne kraamhulp krijgen als vorige keer, kan alleen maar tegenvallen eigenlijk die van vorige keer was geweldig
Inderdaad een leuke kamer! En ik heb de luxe van een bed met elektrisch verstelbare bodem, scheelt een hoop! Op de bank merk ik dat ik niet lang in één houding kan zitten. Ik wil ook een poets aan huis!! Ik heb de kracht niet meer om te poetsen zoals ik gewend ben en das frustrerend! Bij ons komt de kraamzorg vanmiddag voor intake. Ze belden zelf twee weken geleden voor een afspraak..
Bij mij komt de kraamzorg pas volgende maand! Het lijkt wel of dat erg laat is vergeleken bij anderen. In het info-boekje stond ook 4-6 weken voor de uitgerekende datum. . Dus dat klopt wel....
Bij de mannen was de kraamzorg ruim twee weken terug. Ik ben gister gebeld. Ik zou eerst 9 uur (totaal) kraamzorg krijgen. Gelukkig met een aantal indicaties naar 32 uur kunnen krijgen. Ja heerlijk hoor een poetsvrouw. Ik kan ook niet meer. Ben alleenstaand met een aandachtvragertje van 4 dus heb mijn handen al vol. De mannen betalen, ik draag immers hun kind. Ze mochten ook zelf 3 uur per week langskomen om te poetsen maar dit vinden ze makkelijker Ik heb vannacht lekker liggen kwijlen en volgens zoon lag ik ook te snurken, hij werd er bang van zei hij. Jullie ook van die charmante dingen nu jullie zwanger zijn?
Hier is de kraamzorg in maart al geweest en ook al is het de derde ze wilde perse langskomen. In en uit bed gaat thuis eigenlijk nog steeds heel goed hebben een hoog bed. Hier op vakantie gaat het een stuk lastiger maar dat bed is ook zo laag. Zijn jullie allemaal al uit de naam uit?
Hier schijn ik ook enorm te snurken...genant, maar zal over een week of 9 vast over zijn je kind angst aanjagen met je gesnurk klinkt ook charmant hahahaha Wij hebben een hoge boxspring en ik ben klein dus in en uit bed is nog geen probleem. In bed lig ik ook nog heerlijk comfortabel de naam stond voor ons al heel snel vast. Het wordt sowieso een Friese naam en wij wilden graag geen standaard Friese naam, dus na een kort en intensief zoekavontuur was het raak. @draagmoeder uit pure interesse en als je niet wil antwoorden is dat prima, maar is het wel jouw eicel? of is het biologisch niet jouw kindje dat je draagt?
Pfoe, genoeg gênante dingen op het moment, waar zal ik eens beginnen Het ergste vind ik dat ik soms bijna windjes niet op kan houden. Ik zou echt door de grond zakken als mijn man me een wind hoort laten Alhoewel hij zelf altijd complete symfonica's in rosso afgeeft, maar goed. Hoezo meten met twee maten? En ik voel me gewoon regelmatig lomp en onaantrekkelijk. Ik houd ineens veel vocht vast en dan heb je voor je gevoel van die olifantsbenen! Wij hadden best moeite met een naam voor een jongen! Wij wilden eigenlijk een Engelse naam, maar alle Engelse namen die we mooi vinden gaan bij voorbaat al lelijk uitgesproken worden. Dus uiteindelijk hebben we voor een Hollandse naam gekozen. We waren bij Jan Koning voor een pretecho en zagen die naam op een geboortekaartje, toen hadden we allebei zoiets van: dát is 'm! Dan moet je ook niet meer veranderen denk ik zo. Ik vind het ook een bijzonder mooie daad van je, Draagmoeder! Mijn zwager en zijn vriend zijn nu ook aan het dimdammen. Ze willen eigenlijk ook wel een kind, maar adoptie is zó duur en word hen niet gemakkelijk gemaakt.. Ik zou geen draagmoeder voor hen durven zijn met mijn voorgeschiedenis, dan ben ik bang dat ik hen teleurstel. Maar als dat niet zo was geweest zou ik het denk ik ook doen voor ze!
Hier geen intake voor de kraamzorg , ik ga lekker een weekje naar het geboortehotel . Zit ik ook niet met visite. Eigenlijk is alleen me buik gegroeid en ben ik maar 3 kilo aangekomen voel me net een nijlpaard en ben lekker aan het waggelen. De naam hebben we weken over gedaan , over geen enkele waren we het eens tot we DE naam zagen bij de aftiteling van een film. Tweede naam word een vernoeming naar mijn schoonvader .
Zonnestraal77 - 2 Juli (26-6 ks) Missguit - 3 Juli Dpbovenkamp - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli Pleegje - 5 Juli SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli Pingu - 20 Juli LindsayS - 24 Juli Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli Heb mezelf nog even tussen de lijst gezet... Wat betreft kraamhulp heb ik nog geen afspraak, zouden ze ongeveer 7 weken voor de uitgetelde datum doen, dus verwacht binnenkort wel een telefoontje. De namen (jongen/meisje) wisten we al heel vroeg, en nu zijn ze op het werk allemaal aan het gissen wat het zou gaan worden (hebben een baby-poll gemaakt), dus ik word regelmatig aan een verhoor onderworpen...