Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje ruben. Klinkt als een heftige afloop van de bevalling, hopelijk kan je snel gaan genieten, en gaat het zowel met jou als ruben weer wat beter.
Gefeliciteerd Lypu! Heftig dat je zoveel bloedverlies hebt gehad. Probeer lekker bij te komen en hopelijk mogen jullie snel naar huis toe samen!
Voor alle dames die het gemist hebben. Er is sinds vorige week ook een besloten groep op facebook.(zodat er wat meer privacy is) . Waar we verder kunnen kletsen over onze kindjes en natuurlijk nu ook over de zwangerschap. https://www.facebook.com/groups/1437341566527719/1438509236410952/ Gewoon ongedwongen kletsen, ideeën, tips, ervaringen, aan elkaar vragen en uitwisselen. Groetjes coltje
Gefeliciteerd Lypu!!!! Wat fijn dat hij er is, hopelijk herstel je snel van deze heftige bevalling en kun je snel gaan genieten
Gefeliciteerd Lypu en hopelijk gaat het snel beter met jou en Ruben, zo dat jullie snel naar huis mogen, na zo'n hevige bevalling! Ik ben vanochtend idd gestript door de VK, zo blij dat ze dat wilde doen. Ik heb al 3 cm ontsluiting, bmm is al bijna verstreken dus ze zegt alles is er klaar voor. Graag duimen dat ergens de komende 48 uur de weeën beginnen (en doorzetten).
Zie nu ook de foto pas lypu! Wat een schatje, hopelijk kan hij heel snel uit de couveuse en in je armen
Minigirl - 16 juli - inleiden op 1-7-14 Missguit - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli - jongen Pleegje - 5 Juli - onbekend SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli - meisje Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli - jongen Beccy - 10 juli - jongen Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli - onbekend Quinten2011 - 13 juli - meisje iluna - 12 Juli - verrassing Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli - onbekend Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli madameV - 16 juli - meisje Sterre82 - 16 juli - meisje Coltje - 19 juli - meisje Pingu - 20 Juli ThinkPink1201- 21 Juli - meisje LindsayS - 24 Juli - meisje Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli Bevallen: Dpbovenkamp - op 19 juni - zoon Tygo Zonnestraal77 - op 24 Juni - zoon S.tijn Pleegje - op 29 juni - dochter Janne Miss Guit - op 3 juli - zoon Mats Cooksie - op 3 juli - zoon F.loris Draagmoeder - op 4 juli - dochter Jasmijn Lypu - op 6 juli - zoon Ruben
Ik heb 3 zakken bloed gehad dus ik voel me al een stuk beter hihi. Ruben doet het ook heel goed en heeft gelukkig geen hulp meer van de beademing nodig! Hopenlijk kunnen we snel samen naar huis.