Het heeft dus toch doorgezet...😍 2 uurtjes maar dat is snelle service zeg... Maar hij is er nu eindelijk. Gefeliciteerd en geniet er van.
Minigirl - 16 juli - inleiden op 1-7-14 Missguit - 3 Juli Hooverphonic - 5 Juli - jongen Pleegje - 5 Juli - onbekend SpecialGift - 6 Juli Lypu - 7 Juli Cooksie - 7 Juli Rombely - 8 Juli Dame28 - 9 Juli - meisje Draagmoeder1976 - 9 Juli Mami22 - 10 Juli - jongen Beccy - 10 juli - jongen Siepie - 12 Juli Minime - 12 Juli - onbekend Quinten2011 - 13 juli - meisje iluna - 12 Juli - verrassing Jumphola - 14 Juli Miran82 - 14 Juli - onbekend Deniseb11 - 14 Juli Wondertje1985 - 16 Juli madameV - 16 juli - meisje Sterre82 - 16 juli - meisje Coltje - 19 juli - meisje Pingu - 20 Juli ThinkPink1201- 21 Juli - meisje LindsayS - 24 Juli - meisje Claudia88 - 24 Juli Samurai - 27 Juli Bevallen: Dpbovenkamp - op 19 juni - zoon Tygo Zonnestraal77 - op 24 Juni - zoon S.tijn Pleegje - op 29 juni - dochter Janne Miss Guit - op 3 juli - zoon Mats Cooksie - op 3 juli - zoon F.loris Draagmoeder - op 4 juli - dochter Jasmijn Lypu - op 6 juli - zoon Ruben Quinten - op 7 juli - dochter Yinthe Iluna - 8 juli - zoon T.
Lypu, Quinten en Iluna, heel erg gefeliciteerd met jullie kleintjes!! Veel geluk!! Hahaha Iluna, dacht ik dat ik snel was met mijn drie uur.
Gefeliciteerd Iluna! Dat is een snelle bevalling geweest Hier vanmorgen weer controle gehad. Gewicht werd nu op 3600gr geschat, dus minder als de vorige keer Heb ook inwendig onderzoek gehad, maar alles zit nog potdicht helaas.
Wow wat gaat het snel oppeens met de baby's hier!! Gefeliciteerd meiden en ga er maar hard van genieten..hopelojk knappen jullie zelf ook lekker snel op. Over slaapproblemen Poeh spreek me er niet over...vannacht weer wat voorweeen gehad en al dr derde dag op rij dat ik nauwelijks slaap. Kan niet meer lekker liggen en heb vooral veel pijn in mijn zij. Ach ja nog eventjes op de tanden bijten en hopelijk wil mijn kleintje snel bij mama zijn..
Word nog meer ongeduldig met al die geboren baby's Hier net weer controle gehad, buikje vol, koppie ligt er mooi voor maar nog steeds niet ingedaald. Wel een ontzettende zware blauwe plekken gevoel in mn onderstel! dus hopelijk is dat een voorteken we wachten het weer af!
Hier ook het gevoel alsof er een baksteen op m'n doos ligt te duwen Helaas had ik dat bij mijn tweede ook en was het bij mij iig geen voorteken grrr
vanaf 06.00 uur krampen onderin me buik. Ze komen elk 3 a 4 min en houden minstens 40 a 60 sec stand. De pijn bereikt ook een hoogtepunt wanneer ik kramo heb. Zijn dit voorweeen of gaat het voor mij echt beginnen...
Oe dat klinkt goed SpecialGift! Zet 'm op!! Vanmorgen weer controle gehad. Nu 1 cm ontsluiting, dus gestript. Alles om die Sectio as vrijdag te vermijden